zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Naposledy editováno 03.10.2020 13:34:58
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 06.10.2020 18:21:38
Tooom píše: Zdar, jaký použít MX stojan? Stačí tento s výškou 25,5 až 31,5cm , nebo je potřeba hledat stojan s větší maximální výškou?
To záleží na tom, jakou budeš zvedat motorku. Změř si výšku nezatížené mašiny od země k rámu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 07.10.2020 14:54:20
https://www.vyfuky-d...onda-crf250l-12.html
Motorku mám z roku 2019 a nevím jestli to na ní bude pasovat když je tam 12-16 a taky nevím jestli k tomu budu potřebovat nějakou řídící jednotku, nějaké filtry nebo podobně. Výfuk chci hlavně kvůli zvuku protože jsem byl dřív zvyklej jezdit na pitbiku kterej zněl úžasně a taky možná přidat nějaký ten výkon v nižších otáčkách. Jezdím spíš po silnici a občas se jedu někam pořádně zabahnit. Díky za rady
Naposledy editováno 20.10.2020 00:23:54
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
CRF2019 má vyšší průměr výfuku než starší model bílo červený, tak předpokládám, že lepší nekupovat a neriskovat, že to pojede hůř než teď.
Po této zkušenosti mě koupě této značky trochu přešla. Může mi někdo říct jak to je s kvalitou, co se sere, jak dlouho to vydrží a jak je to s dostupností dílů???
Díky za vaše postřehy
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
PR5 jsem měl, pak jsem ji prodal kámošovi (a koupil EXC, ale to je jiná story) a další kámoš si koupil PR5 taky. Plusy jsou jasný - super podvozek, na 250 výborně vyladěnej motor, moto je relativně krátká (což neni nutně mínus) a protože jsme byli všichni tři jelita, tak kluci dávali na PR5 to co já na EXC.
Moto se jevila velmi dobře, kort z druhé ruky, kdy je za srandovní peníze.
7000km v terénu je DOST, to máš nějakých 250mth a to už i EXC bude mít vůle v přepáčku, vychcané vidle, atd. pokud se nestaráš. To startování je taky normální, čímž neříkám, že je to v pořádku. Jedna se tak chovala, druhá o dost líp, to byla 2018. Zlepšilo se to po repasi vodní pumpy, na souvislost se mě neptej, možná náhoda. Co bych viděl jako problém, tak moto je prezentovaná jako skoro bezúdržbová. Ona toho vydrží dost, ale je samozřejmě míň odolná než ostrá endura a motor dá taky to, co na ostré a i když jde udělat levněji (nebo koupit celý z Ali), tak v tu chvíli mi to přestalo dávat smysl. Prostě je nutný se o to starat jak o EXC a docela do toho sypat. Vyskytují se drobné závady, které EXC nemá. Občas se něco povolí, občas něco nejde, občas něco praskne a s tolika občas je vlastně něco furt.
Sorry, ještě napůl spím ....
Jo díly jsou, ale je to takové kostrbaté. Spotřebák sedí z různých jiných moto, specifický díly jak kdy, řekněme jak Ital. A vybírej rozhodně ... tvl. teď nevím, myslím od 2016 nebo dokonce od 2018, zkus to dohledat. Je jiná nádrž, resp. uchycení palivovýho čerpadla, aby se neujebalo, jinej vstřik, jiná mapa. Dá se to dodělat, ale kámoše to vyšlo na 16 nebo 18tis. Tím se taky myslím zlepšily ty starty.
Naposledy editováno 20.10.2020 08:29:26
Ale těžko radit. Vzpomínám na tu moto dobře, kdybych chytil hezkou 2018 za hezký peníze, asi bych nad ní přemýšlel (kdybych neměl WR250R), těžko říct. Za ty prachy si koupíš třeba právě EXC se stočenýma 200mth 2012 a je to ještě větší loterie.
Naposledy editováno 20.10.2020 08:30:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ono všeobecně i o tupé enduro se musíš starat jak o ostré mimo ten motor (že neděláš olej, píst, atd. po motohodině).
Vybíral bych, ale nějak nejsou. Momentálně je na prodej jenom jedna a všeobecně se mi moc nechce dávat 100 tis za pěknou portugalskou 250tku. Kdybych našel krásnou za 80 tak to risku, ale momentálně mi dává větší smysl připlatit si a koupit pěkné EXC 2t, které je požitkem z jízdy někde jinde, díly na to jsou na každém rohu, drží si cenu a nebude problém ji prodat.
Motorka na kterou jsem se byl podívat je za 70 (bude po opravě vidlice). Já bych jí vzhledem ke stavu motoru vzal tak za 40.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ber to tak, že moto je vyladěno na to, čím je ustrojená. Takže jednoduché pravidlo říká, že pokud chceš měnit výfuk, asi by bylo nejsprávnější poladit i sání a vstřikování paliva.
A za ty značkové i se svodem počítej, že se budeš blížit 20 000 Kč. Což, pravda, k motorce za 100+- je dost peněz, že :).
Naposledy editováno 20.10.2020 16:13:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Animals21> Díky za info . Jasně ložiska a ta vidle jsou spotřebák, ale ten motor jak kouřil to už mi přišlo dost.
Ono všeobecně i o tupé enduro se musíš starat jak o ostré mimo ten motor (že neděláš olej, píst, atd. po motohodině).
Vybíral bych, ale nějak nejsou. Momentálně je na prodej jenom jedna a všeobecně se mi moc nechce dávat 100 tis za pěknou portugalskou 250tku. Kdybych našel krásnou za 80 tak to risku, ale momentálně mi dává větší smysl připlatit si a koupit pěkné EXC 2t, které je požitkem z jízdy někde jinde, díly na to jsou na každém rohu, drží si cenu a nebude problém ji prodat.
Motorka na kterou jsem se byl podívat je za 70 (bude po opravě vidlice). Já bych jí vzhledem ke stavu motoru vzal tak za 40.
Mě více zaujala PR4, motor původem z CRF 230, o trochu lehčí, super průběh, blbuvzdorný vzducháč. Streetmoto díly má a domluva s nimi je fajn.
Není to moc motorka na divokou jízdu, ten motor rozhodně není tak živý jako na ostrých 350, ale co do schopností jsou na tom velmi podobně. Pro mě to je motorka, na které projedu všechno, co jsem schopný projet a vzhledem k tomu, že jezdím v terénu volnějším tempem, sedne mi skvěle.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nechám to zatím volně plynout a počám co se nabídne a co mi padne do oka. Dík za názor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Edit - mně / mě ostuda
Naposledy editováno 21.10.2020 13:46:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mRKEF> Momentálně jsem nejvíce pro CRF 250 l, ale je už dost těžká na 250tku. Nebo KLX 250 ale zase není výběr
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dalsi nejbliz je WR250R, ale na tu uz by to proste bylo moc i s upravama vykonu. Jinak je to nejlepsi tupa 250.
A CRF250L je uz hodne daleko od nejakeho (hard)enduro pouziti. To je fakt motorka na vlastivedu.
Nekam tam jeste lze zaradit Betu Xtrainer, Freeridy atd., ale ty jsem nejezdil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 299 | Dnes v 10:43 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |