AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 16.08.2024 06:00:45
hrnous píše: sharp> Zasebou to budu mít tak za dva tři roky.. ale po příštím roce už snad budu mít udělané to co "musím" a dělat to co chci..
No věřím, že budu stále jezdit, kdyžtak tě ukecám
Tak ať se daří a vše vychází
Naposledy editováno 20.10.2020 10:21:30
Jirka4137 píše: cmiral> Pořád slyším jak stodváca musela v létě topit aby nevařila. Jak to bylo hlučné-to jsem jako zažil ale Rapid mě vždycky přišel v pohodě. 160 jel až když to člověk dlouho roztahoval. Brzdil suprově. Točit volantem šlo parádně bez posilovače nebyl hlučný, topil a navíc docela pohodlné auto. Asi jsem měl štěstí na dobrý kus.
To nebylo štěstím na kus. To proto že Rapid byl podstatně odlišný technicky. Proto byl lepší. Měl úplně jino zadní nápravu a uložení motoru. Proto nebyl hlučný a měl celkově lepší jízdní vlastnosti. Měl motor o 10-15 koní silnější než běžné verze a lepší převodovku... Proto nebyl líný a dohrabal se na vysokou rychlost. Měl jiné, čtyřpístkové brzdy. Proto brzdil lépe než běžné verze... Ty sice nebrzdily až tak zle, ale rychle vadly. Čtyřpísty byly lepší. Točit volantem šlo dobře u všech š742/743 - pokud byla náprava v pořádku a promazaná. Topení se postupem času také zlepšilo. Byly úpravy na chladícím okruhu, vodním čerpadle, byl jiný radiátor.
Měl jsi prostě to nejlepší z celé řady š742/743 a to je prostě znát. Obyčejná 105/120L proti tomu byla hadrník... Už jen ta převodovka změnila jízdní schopnosti obyčejné 105/120 dost citelně. Rapid měl lepší techniku komplexně. To je stejné jako kdyby jsi dneska porovnával základní litrovou škodovku v provedení žebrák, s provedením RS, které má dvojnásobný výkon a všechnu myslitelnou výbavu...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Ale pořád to byl jen jednookej král....Hned bych to vyměnil za velkou Ladu, i když žrala o 2 litry víc. Teda dnes dne, už bych v tom asi vážně nejezdil, život máme jen jeden a nechtěl bych vidět, co se stane, kdby mě čelně narvalo CITYGO. To by asi z žigula moc nezbylo.
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
pech. > Rapid je furt jen "evolucí" jak se dnes moderně říká z řady 105/120 a mnohem, mnohem dále. Nevím co srovnáváš, holobyt 105S s Rapidem 135/6? "Obyčejná M" 120-5/130-5-6 GLX, LX, GL, LE, LS a jiné deriváty měly, nebo mohly mít to samé co Rapid: problematickou vlečku, 5q, motor i brzdy, palubku atd. a jen to mělo 4 dveře a v podstatě skoro vše bylo záměnné. Opět ti to můžu doložit jak údajnou neexistenci TPC v Rapidu (2019). Člověk aby kvůli různým vykladačům digitalizoval archiv.
A jak řádil s takovým nářadím Haugland někteří pamatujeme
Naposledy editováno 20.10.2020 14:59:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Před pár lety jsem uvažoval o koupi nové Lady. Někteří z vás mi to rozmlouvali. Nekoupil jsem, ještě ušetřil a koupil Opela. A ten stejně jen stojí...na škodovky nedám dopustit.
Každý to má jinak.
assassin píše: To je dobrej skanzen tohle tema ja jsem bohuzel 2104 mel a jsem rad, ze uz v takovejch strojich jezdit nemusim. Po lade jsem mel golfa Mk1 o deset let staršího a celkove to bylo o několik levelu lepsi auto.
Já měl paralelně se stodvácou taky jettu mk1 a jak píšeš, o pár let starší, ale nesrovnatelný.
No ještě by to chtělo sponzora
NoNo
Naposledy editováno 20.10.2020 18:53:06
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Milan1963 píše: Rapida jsem koupil a rychle se ho zbavil. Skelet shnilý, nemělo význam to dělat. Finančně - nesmysl. Když vidím, za kolik se dnes prodávají- je to podobné jako s Jawami. Reálná hodnota těch aut je jinde, než jsou dnes ceny. Přitom z Dánska se Rapid dá přivézt za 30 tisíc, slušný stav. Erko - podobně, už za to chtějí i půl milionu. Přitom motoricky je to normální stovka - stodesítka. I proto peníze raději dávám do předválečných vozidel.
No jelikož jsem poridil vše ještě za lidové ceny tak to mě nebolí, ale nevim, zda by mě předválečné auto vyšlo dnes méně než treba eRko?
No není to o penězích, když to miluješ, tak to je
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
V pátek za silného deště jsem vezl Feldou 30kg droždí přes Buchláky do Brankovic. Šlapal jsem tomu co se dalo a slušně se svezl. Mitsubishi mě přivezli hned potom.
2104 už si tolik nepamatuju -porovnání s moderní technikou, ale myslím že to bylo pohodlné auto.
Protože jsem doma na ošetřovném mohl jsem od 12 h prohnat Yamahu. Než zapadlo slunko vyjezdil jsem 3/4 nádrže. Zítra má být ještě teplej. Škoda že zahrátky jsou už zavřené a zítra jenom s náhubkem. I tak jsem ale už nepočítal že se letos ještě svezu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: assassin> Tento názor slyším pořád - "měl jsem Š 105, žigula, poláka a jsem rád, že je to za mnou....". No a já naopak - běžně jezdím se Š 120 , a neměnil bych. Kdybych se bál o bezpečnost, tak bych nesměl vyjet ani na kole. A že na kole i po silnici 1. třídy občas jezdím. Přiznávám - někdy mám trochu strach, když kamion jede 10 cm od mých řídítek.... :- Adenium není o moc jinde - jedu 70 nebo 80 a např. kamionisti, dojedou-li mně , by se zbláznili...tak uhnu, at' jedou. ( ve 120 se vůbec nebojím.
Před pár lety jsem uvažoval o koupi nové Lady. Někteří z vás mi to rozmlouvali. Nekoupil jsem, ještě ušetřil a koupil Opela. A ten stejně jen stojí...na škodovky nedám dopustit.
Každý to má jinak.
Milane, když sis nechal poradit a nekoupil Ladu, tak sis měl nechat poradit, když jsi chtěl koupit Opla s automatem.... Nedovedu si představit, že by Ti ho někdo doporučil...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jako mě by to auto nevadilo - no do garáže bych si pořídil spíš jinou značku.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Věřte najel sem na Pérákovi po republice 14000 km, a většinou se nejedná o to že bych měl strach z toho že zavazím, že jsem pomalý, stejně tak i u automobilu, .jezdím za ženou k Praze a charaktery řidičů na D1 jsou úplně,...dobře patrné,.......Strach je jen nervů a chování řidičů - jedno jakého dopravního prostředku!!
- 2x jsem byl předjet z prava po krajnici při mojí rychloti 130 auty co valili kolem 180+......
- vyblikáván debilkem v Audi co mě dojel v levém prohu, když sem dotáhl kanion který se na 10 kilometrech snažil předjet stejně rychle jedoucí TIRák....
- idiot co jede na zůžené 80tce minimálně 150.......
A naposled ve městě, jedu za cykistkou co se náhle jakože začne tlači doleva ke středové dělící čáře, levou ruku dá z řídítka dole, natáhne ji doleva a dlaní jakoby mačkala balonek dělá prsty něco jako imitaci blinkru....a z toho hodí myš doprava na vedlejší silnici,....pampadapá,....
Jinak provozuju Favorita a Ford Mondeo MK II 1,8TD,...necítím se ani v jednom ohrožen provozem..... Je to vždy v hlavě a nezi řídítky/volantem a prdelí/sicem!
Peace!
Jirka4137 píše: Na škodovky taky nedám dopustit. I ta Felicie 1,9 D mě baví víc než služební Outlander -LPG v automatu stop end GO. Auto pěkné podvozek super ale kvůli spotřebě emisím a normám se člověk nesveze.
V pátek za silného deště jsem vezl Feldou 30kg droždí přes Buchláky do Brankovic. Šlapal jsem tomu co se dalo a slušně se svezl. Mitsubishi mě přivezli hned potom.
2104 už si tolik nepamatuju -porovnání s moderní technikou, ale myslím že to bylo pohodlné auto.
Protože jsem doma na ošetřovném mohl jsem od 12 h prohnat Yamahu. Než zapadlo slunko vyjezdil jsem 3/4 nádrže. Zítra má být ještě teplej. Škoda že zahrátky jsou už zavřené a zítra jenom s náhubkem. I tak jsem ale už nepočítal že se letos ještě svezu.
Otazka je co se tu bere jako pohodlne - co jsem si vsiml, tak etalon moderniho auta jsou tu stroje jako rapid s vybavou :D ja si zigula pamatuju moc dobre a s pohodlim to nemelo nic spolecneho, stejne jako vsechny ty skodovky.
Milan: to jakym zpusobem jezdis uz jsem tu cetl, komentovat to nemusim, to uz udelal Pech. Me by teda vadilo kdyby me na motorce predjizdely kamiony.. ale jak rikas, kazdej to ma jinak. Kazdopadne mi neprijde rozumny nejak vyrazne "nezapadat" do provozu a to jeste z duvodu, ze to delam vlastne pro zabavu... ja treba kolo mam v podstate jako konicek cislo jedna, ale snazim se vubec do provozu nedostat, tam kde vsichni jedou 90 neni rozumny jet 20, protoze to vytvari nebezpecny situace. Ano, jezdeni na motorce nebezpecny je... ale proc to dela schvalne nebezpecnejsi?
On tu pak dolin pise o 180+ v pravem pruhu nebo 150 po okresce a pohorsuje se nad tim, ale ono to vlastne neni nijak vyrazne rizikovejsi, nez ta pomala jizda, ta potencialne totiz vytvari nebezpecne situace take.
Rychli piloti mivaji obvykle dost najeto a navic v tomhle rezimu, ja asi nejezdim podle predpisu a jezdim bez nehod a bez pokut, clovek kdyz jede rychle tak ho to nuti k vetsi pozornosti ...
Milan1963 píše: laďa-prášil> Fabie, Ford, Renault cokoliv jiného novějšího než 120 - vše by dopadlo jako Astra a stejně stálo ve stodole.
Tak to mohlo byt i starsi nez 120... ale kdyby to bylo auto co v te dobe bylo na spicce tak je to svezeni uplne jinde nez auto co byl v te dobe temer nejvetsi krap. Tuhle ceskou zalibu v nefunkcnich autech/motorkach fakt nechapu. Strejda sbira stary jawy, semtam se svezu na peraku apod strojich a je to fakt strasny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Dolin píše: Strach obecně je dost podsouvaná vlastnost. Slyším to pořád, strach o bezpečnost, strach o technický stav, strach o konstrukční bezpečnost,....pořád a koloka strach. Já si chci koupit tohle https://suchen.mobi...24-7e70-75ee965a4f77 a těch keců od internetových odborníků tom, že se na tom zabiju, že to je nestabilní, že to kroutí rám, vidle.....hned aniž by na tom kdokoliv seděl.
Věřte najel sem na Pérákovi po republice 14000 km, a většinou se nejedná o to že bych měl strach z toho že zavazím, že jsem pomalý, stejně tak i u automobilu, .jezdím za ženou k Praze a charaktery řidičů na D1 jsou úplně,...dobře patrné,.......Strach je jen nervů a chování řidičů - jedno jakého dopravního prostředku!!
- 2x jsem byl předjet z prava po krajnici při mojí rychloti 130 auty co valili kolem 180+......
- vyblikáván debilkem v Audi co mě dojel v levém prohu, když sem dotáhl kanion který se na 10 kilometrech snažil předjet stejně rychle jedoucí TIRák....
- idiot co jede na zůžené 80tce minimálně 150.......
A naposled ve městě, jedu za cykistkou co se náhle jakože začne tlači doleva ke středové dělící čáře, levou ruku dá z řídítka dole, natáhne ji doleva a dlaní jakoby mačkala balonek dělá prsty něco jako imitaci blinkru....a z toho hodí myš doprava na vedlejší silnici,....pampadapá,....
Jinak provozuju Favorita a Ford Mondeo MK II 1,8TD,...necítím se ani v jednom ohrožen provozem..... Je to vždy v hlavě a nezi řídítky/volantem a prdelí/sicem!
Peace!
Tak určitě to i o tom dopravním prostředku je. Chtěl bych tě vidět, jak vylezeš ze škody 120 poté, co do tebe plnou silou nacouvá (nebo ty dáš čelem v 60km/h stojící) třeba audi A6 . Budeš zlámanej celej. A k tomu prostě dojít může.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 3 | 24.9.2024 v 19:52 vasik006 |
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka | Gallos | 4 | 4.9.2024 v 20:38 ja1 |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Pneu Mitas pro jawa Jawa 250/559 panelka | Japonica666 | 27 | 2.8.2024 v 10:14 Deadman |