kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Edit:Aha není fotka levé strany,rozumím,takže nic
Naposledy editováno 22.10.2020 17:41:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše:
Tady se furt sportuje...:)
To je ta tvoje bejvalka která mohla bejt moje jo?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ja jsem v puvodnim prispevku psal, ze asi neni moc motorek nad 600ccm ktere jsou v serii lehci nez moje TL
Seriove TL zas tak lehke neni, takze tam bych tohle netvrdil.
tvoje upravena K5 nejspis bude lehci … vazils to?
Já jsem právě myslel sériovou K5 i sériové TL...
Nevážil. Zatím není konečný stav. Ale do extrému nejdu. Mám dost věcí, co by šlo mít lehčí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: assassin> me to stejne nejak cele nesedi... co jsi presne vse odlechcil, pac 20kg mi prijde fakt dost...
Ja odlechcil uz kde co (vyfuk, karbon blatniky, klakson, stupacky spolujezdce, zadni kovane kolo, atd), jeste dam pres zimu lithiovku a stejne budu cca minus 11-12kg od serie.... uz nevim co bych udelal, jedine karbon za vse plastove, ale to je hafo penez a urcite to neudela dalsich 8kg...
Tak kde sakra?
Hele tak tos toho zas tak moc nevymenil ne?
Vyfuky delaj hodne, kola, kotouče, brzdy, baterka, prepakovani, stupacky spolujezdce, blatnik v karbonu, orezanej a prevrtanej podsedlak, misto plastu, sedacky spolujezdce a zámku je ta karbonova prdel, 520retezovka, vyhozeny různy blbosti jako klapky v airboxu, misto origo zadního odpruzeni (rotační tlumic a pruzici jednotka) je konvenční tlumic bitubo. Tlumic rizeni je lehčí nez origo. A to jsem zatim nezačal nahrazovat ocelové veci (srouby) titanem a duralem
Jen ta baterka dela asi 3kg rozdíl, retezovka skoro 2kg... na kolech je to asi 3kg... staci ubrat malo, ale z každého dílu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: assassin> O kolik min vydrží ta 520ka,nebo je to skoro stejný?
Vydrz bude mensi, tim spis ze jedu alu rozety, ale o kolik nevim, zatim jsem ho neměnil. Zase tu 520 mam tu nej co jsem nasel a 530 jsem jezdil obyc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Hele tak tos toho zas tak moc nevymenil ne?
Vyfuky delaj hodne, kola, kotouče, brzdy, baterka, prepakovani, stupacky spolujezdce, blatnik v karbonu, orezanej a prevrtanej podsedlak, misto plastu, sedacky spolujezdce a zámku je ta karbonova prdel, 520retezovka, vyhozeny různy blbosti jako klapky v airboxu, misto origo zadního odpruzeni (rotační tlumic a pruzici jednotka) je konvenční tlumic bitubo. Tlumic rizeni je lehčí nez origo. A to jsem zatim nezačal nahrazovat ocelové veci (srouby) titanem a duralem
Jen ta baterka dela asi 3kg rozdíl, retezovka skoro 2kg... na kolech je to asi 3kg... staci ubrat malo, ale z každého dílu
Kolik vážej ty kola? Ze zvědavosti, jak moc velký sračky na agustě mám. Oproti brembo superlight na čtyrhrnku jsou olověný.
Taky bych potřeboval pár kilo shodit, ale spíš z pilota než z motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: ty dva s tou pravicí vofafrně vofafrně
Neboj,vejš tam nic nebylo
Twoe já si teď dal nejakej chleba a ty takovouhle flakotu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Kolik vážej ty kola? Ze zvědavosti, jak moc velký sračky na agustě mám. Oproti brembo superlight na čtyrhrnku jsou olověný.
Taky bych potřeboval pár kilo shodit, ale spíš z pilota než z motorky
3,5kg predni, 5,1kg zadni - teda to maji OZ, ty rusky co tam mam jsou údajně asi jeste o 100g lehčí.
Rsv4 kovaky maj 3kg/4,7kg