zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 21.10.2020 18:34:14
Fic6 píše: Mr.Dreamer> Na PR4 jsem se taky díval. Je fakt lehounká, ale je už o dost slabší než PR5 a navíc má jen 5 rychlostí. Ale zase je za lepší peníze.
Nechám to zatím volně plynout a počám co se nabídne a co mi padne do oka. Dík za názor
Vršek to nemá žádný, ale dole táhne krásně, srovnatelně s 350. 6ka na silnici rozhodně chybí, pravda, mám tam originální převod, kdy z neutrálu dávám rovnou 2 a není problém začínat i 3kou, takže by to klidně šlo posunout o celý kvalt nahoru, ale tím by se zabil ten hard enduro potenciál jedničky.
Jinak u mé naštěstí (rok 2018) zatím ta Japonská preciznost je, startuje na škytnutí, všechno funguje, jediný servis byla výměna oleje po dvojím utopení (po kterém dojela domů), ještě nechcípla. Oproti japonci má trochu tvrdší nástup výkonu, což mě naučilo usměrňovat plyn spojkou a i ty nové bez kicku mají stále karbec, zatím jsem na něj nemusel ani sáhnout, ale stříkačka by asi byla lepší (plus by asi měla mírnější ten nástup výkonu).
Na té PR5 mě láká váha a podvozek, který by mě neomezoval kdyby mi hráblo v bedně a chtěl si pořádně zajezdit. Ale jak mi tady všichni píšete, že je to čistě offroad tak asi nic a navíc ta otázka spolehlivosti.
A CRF 250 l je stejně těžká jak DR-Z a podvozek bude dle mého názoru horší, takže teď nevím jestli nebude lepší si ještě nechtat DR-Z.
WR250R je cenově hodně vysoko a navíc se mi nikdy moc nelíbila.
Jak jsem psal minule. Uvidím co trh nabídne a co mi padne do oka. Ještě jdnou dík za zhrnutí zkušeností s AJP.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
WR250R - někdo by mu dal přednost před DRZ, někdo ne, tak řekněme, že je to cca stejný. No a pak už máš jen ostré, tam lze doporučit snad jen EXC500, trošku umravnit převod a dost lidí na tom už objelo svět a motor dělalo někdy mezi 70-80tis km (!!!!). Ale za 80tis to bude paštika.
Případně se mrkni po KTM 690. To, co hledáš - tedy formule 1 za pár korun, co vydrží a není potřeba ji servisovat - prostě neexistuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jo přesně jak píšeš. Nejlépe motorku za 30 tis, která bude vážit 100, bude mít 70 koní, olej po 10 tis km, a nazuté super univerzální gumy se kterýma pojedu na okruhu na koleno a v bahně se vyškrábu na kolmou stěnu
Není možné, že takovou nenajdu
Naposledy editováno 22.10.2020 08:55:57
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
to co hledáš neexistuje - těžší a výkonnější nechceš, lehčí a výkonnější s dražším provozem taky ne ... tak Sašo víš co, jdi do ...
Postě jezdi ještě chvíli na DRZ a ono se to uklepe co vlastně chceš - lepší podvozek a nižší hmotnost v terénu? vyšší výkon? kravení za barákem nebo i delší cesty?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
ale pokud chceš zůstat ve stejné kategorii tak tam toho moc není a moc se to nezmění - proto bych šel do něčeho rozdílného - ta 690 na zkoušku není špatná, je to jiný stroj - nemusí ti sednout ani 690 není zlatý grál univerzální motorky, ale na vyzkoušení toho co člověku vyhovuje to poslouží dobře
Tady bych to osobně uzavřel, protože by se to točilo okolo 690 a tohle vlákno je o čtvrtinkách.
Dík všem za vaše postřehy a nasměrování mě určitým směrem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Honza-TA950> NA DRZ už jezdím 7 let , tak jsem chtěl zkusit něco jiného. Na 250 asi teda kašlu protože by to byl krok vzdad. Uvidím jestli se podaří prodat obě motorky (DRZ, KLE) a zkusím tu 690 a kdyby to bylo moc, tak se to dá vždycky prodat.
No a co využít rozpočet na velký upgrade podvozku na DRZ? Podle mě se co do motoru už lépe neposuneš, DRZ má téměř dokonalý poměr výkon/váha/spolehlivost/náročnost údržby...
Pokud si ji necháš dalších 7 let, tak se ti to bohatě vrátí a když ji pak za rok stejně prodáš, tak to od tebe alespoň výhodně koupím .
Pokud ale popisuješ o co ti jde a nevadí ti, že je bez homologace, tak jdi do toho dominatora. Ale počítej, že tě bude po delší jízdě bolet hlava
Naposledy editováno 24.10.2020 20:02:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pokud se budeme bavit o více off zaměření tak tam jasně AJP vítězí (a zřejmě WRR a KLX250).
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
O zub výš jí už nechci dávat, teď ji mám v rovině se stupačkou.
Naposledy editováno 26.10.2020 11:24:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tooom píše: Řešil někdo na CRFku jinou řadičku? Potřeboval bych tak o min 5mm delší než je origo a nebo jiné boty
O zub výš jí už nechci dávat, teď ji mám v rovině se stupačkou.
Vrch stupačky má být malinko níž, než spodek řadičky. Chodidla stojí na bříškách záprstí.
Toto je úplně špatně, tak se nedá jezdit:
Toto je pro off vyhovující poloha, ale zvedl bych řadičku a stoupl o cenťák dopředu:
Naposledy editováno 26.10.2020 11:58:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: Kohlstein> Já jsem přešel z polohy z druhé fotky na první fotku a jezdí se mi líp, ale chce to mít řidítka víc ve předu protože k nim stojíš blíže - záleží na motorce a velikosti jezdce.
Souhlasil bych, kdyby byly na mašině gumové stupačky, pak se musíš zaháknout za kramflek, ať si nenamlátíš, ale jezdit se takto moc nedá. Jednak je tělo moc vpředu, nejdou pokrčit kolena, nohy nejdou sundat ze stupaček a zpátky, špička levé nohy drbe do řadičky, není to ani trochu přirozené. Nebo na kole taky šlapeš patama?
Na zubatých stupačkách v základní poloze jedině na bříškách a přesouvat chodidlo dle potřeby. Funguje to i na to mrdání přes kopec kolem komína.
Na trubce je toho víc, malá ukázka:
DJSeeBass píše: DJSeeBass> Chybí mi prostě to jak jsem na ptibiku jel z kopecka podřadil jsem a šlehaly mi z toho plameny. A zvuk byl opravdu dunivej a ostrej jak blazen. Něco takového bych si představoval
nevim, jestli mi šlehaj plameny, ale mam na crfku koncovku Arrow od nokia321 a zvuk paráda, výkon mi přijde stejnej jak s originálem, spotřeba taky stejná. Ale mam ročník 2013 a tam je prej jinej průměr svodu, než u tý novější verze s otáčkoměrem, kterou máš ty, to si ještě ověř.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Kohlstein píše: Souhlasil bych, kdyby byly na mašině gumové stupačky, pak se musíš zaháknout za kramflek, ať si nenamlátíš, ale jezdit se takto moc nedá. Jednak je tělo moc vpředu, nejdou pokrčit kolena, nohy nejdou sundat ze stupaček a zpátky, špička levé nohy drbe do řadičky, není to ani trochu přirozené. Nebo na kole taky šlapeš patama?
Na zubatých stupačkách v základní poloze jedině na bříškách a přesouvat chodidlo dle potřeby. Funguje to i na to mrdání přes kopec kolem komína.
Mě se tak taky jezdí líp, ale asi to pro enduro není správně. Byl jsem loni na den u Kuklíka a on jezdí prostě v poloze řekněme v půli chodila, spíš víc k patám. Motorku drží vlastně kotníky, nohy "goofy" a podle potřeby jen rotuje špičku dovnitř na páku zadní brzdy a řadičku. Ono to fakt funguje, je to hrozně efektivní a rychlý. A těžko se budu dohadovat s někým, kdo má 30 titulů v enduru. Jak jsem psal, mě se taky líp jezdí na bříšcích prstů a na páky přešlapuju (zvyk ze silnice), ale na enduro (a tak se domnívám i pro MX) to správně asi není ....
Naposledy editováno 27.10.2020 12:39:54
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 299 | Dnes v 10:43 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |