kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: djanus> Hledám obratnou motorku na ježdění kolem komína a občasné svezení ve 2.
Monster S4R je trochu keclej na zadek, což mě trochu irituje a taky pořád tahám boty po zemi. Tak uvažuji, že bych to vyměnil.
Nejakej dvouvalcovej triumph?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
XC70 spolkla těch, ale max 100tCZK za 5 let na ofiko servisu a opravách ( 125tkm) ... já bych 120tkm jako soukromá persóna udělal tak za 10-11let
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: djanus> Hledám obratnou motorku na ježdění kolem komína a občasné svezení ve 2.
Monster S4R je trochu keclej na zadek, což mě trochu irituje a taky pořád tahám boty po zemi. Tak uvažuji, že bych to vyměnil.
Na Streetovi jsem seděl ale nejel seděl jsem na něm a přišel mi malý (mám 185m). Oproti S4R určitě bude chtít více držet pod krkem aby "jel". Nebylo by snazší poladit S4R aby se odstranily popsané neduhy?
Naposledy editováno 27.10.2020 11:54:57
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tak už se trochu rozhlížím jinde.
t_freedom píše: assassin> ...takže si do diáře dej "meeting" 27.10.2030 ...zhodnotíme to ...
XC70 spolkla těch, ale max 100tCZK za 5 let na ofiko servisu a opravách ( 125tkm) ... já bych 120tkm jako soukromá persóna udělal tak za 10-11let
Ja to auto koupil po doplaceni leasingu tzn cca pětileté? Najezd cca 200tis
No a pak to prijde, brzdy, tlumice, egr+vířivé klapky, servo ... jo a auto jsem nasledne používal na podnikání a jezdil cca 50rocne.
Ted uz je to vse jinak.
Ja se 2030 nedoziju.
Kazdopadne jsou i dily co jsou na novy auta levnejsi - viz treba ty turba, nebo dpf - na aute s euro 4 tzn dpf bez močoviny ho menit nechces...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: djanus> Odstraňováním neduhů se bavím poslední 2 roky. Suverénně nejvíc km ta motorka najezdila na vozíku do servisu.
Tak už se trochu rozhlížím jinde.
koupils taky stocenej srot? chapu, ducati asi bohate staci jedna. Ten typek co od nej mam bonnevilla tak koupil street scrambler a me se fakt libi. servisuje to u kamarada a ten si ty dvouvalcove triumphy pochvaluje, jak je to udelane a ze se to dobre servisuje…
jestli ale chces jit spis smerem neceho sportovnejsiho nez monster tak to nebude ten spravnej smer…
A vzhledem k tomu,že byly furt v provozu,tak se jim navíc vyhnul ten zmíněnej neduh,bo neměla vlhkost čas se usídlit..
Ty ramena byly jen chvíli a vyměnili? se za normální co vydržej.To sem jen zmínil jako nedobrej nápad a případnou smůlu pro neznalého kupce..
V tý serviselnovatelnosti má assa pravdu.Čim víc těch dnešních sraček vyroběj,tim víc se to zlevní.
Příklad můj Golf.Na tom krámu něco pískalo,tak sem rovnou udělal rozvody cca o 50kkm dřív a ta přechytřelá vodní pumpa v tu dobu stála sama stejně jako dneska celá sada..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: měl bych tu ještě parádního kompakta E36, starej, ojetej, rezavej, a dokonce levnej Samosvor a lehký kovaný kola oto fuchs v ceně.
To je tak hezký auto,že budeš muset na správnýho zákazníka asi chvilku počkat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale i servisák říkal, že před ním v tom motoru pravděpodobně nikdo nebyl. Všechno pevné, nevychozené. Jede to skvěle, umí se to podívat lehoulince za 250.
Akorát ta elektrika si trochu dělá, co chce.
A protože jsem nepoučitelný, čumím teď na tohle .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: To je tak hezký auto,že budeš muset na správnýho zákazníka asi chvilku počkat
tohle auto uz si dnes nikdo na paradu nekoupi, ale asi to sveho kupce najde, je to fajn svezeni - kazdopadne poresit rez neni snadne.
a je to vec kterou maji ty superdrzaky let minulych spolecnou, v prach se obratis
cibus píše: assassin> Tak jasně, že mě celý ten příběh s bizarně nízkým nájezdem zaujal a proto jsem to taky koupil.
Ale i servisák říkal, že před ním v tom motoru pravděpodobně nikdo nebyl. Všechno pevné, nevychozené. Jede to skvěle, umí se to podívat lehoulince za 250.
Akorát ta elektrika si trochu dělá, co chce.
A protože jsem nepoučitelný, čumím teď na tohle .
horsi uz to snad nebude, jen je to takova "freedom" kategorie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: tohle auto uz si dnes nikdo na paradu nekoupi, ale asi to sveho kupce najde, je to fajn svezeni - kazdopadne poresit rez neni snadne.
a je to vec kterou maji ty superdrzaky let minulych spolecnou, v prach se obratis
Takovej Fiat Tipo,nebo Renault Espace spíš chcípnou na utahanou techniku.Fiat vůbec nereznul a Renault je skoro celej plastovej.Bohužel těch Fiatů se udělalo moc,tak nejsou moc veteránsky perspektivní a Espace má dost specifickej servis,tak se na to každej rozumnej vykašle..
To jen takový příklady..
Můj bejvalej šéfik má pořád nějakou E46 328 s jakýmsi příplatkovym podvozkem (tenkrát asi za 300k,jestli nekecam) a auto furt jezdí,tahá těžký vozejky a neni rezavý
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To není o tom, že bych Speeda nechtěl. Jasně, že by byl lepší, ale ten je za jiné peníze.
Na cestování mám jinou motorku. To je fakt jenom kolem komína. Kafe, zmrzlina a do lomu na koupačku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jsou tady v okolí ještě 2 menší, tak jezdím tam.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Takovej Fiat Tipo,nebo Renault Espace spíš chcípnou na utahanou techniku.Fiat vůbec nereznul a Renault je skoro celej plastovej.Bohužel těch Fiatů se udělalo moc,tak nejsou moc veteránsky perspektivní a Espace má dost specifickej servis,tak se na to každej rozumnej vykašle..
To jen takový příklady..
Můj bejvalej šéfik má pořád nějakou E46 328 s jakýmsi příplatkovym podvozkem (tenkrát asi za 300k,jestli nekecam) a auto furt jezdí,tahá těžký vozejky a neni rezavý
rika se to.. ale brachovi treba zrovna Seicento shnilo komplet. zvenku dobry, ale naprava jaksi uz nemela na cem drzet.
moje Volvo taky zvenku vypada ok, ale kdyz sundas plechy (musel jsem kvuli te srnce) tak zadna hitparada…
ale jak rika NP, je to spotrebak, tohle se rozpadne, tak koupim jiny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: cibus> Časem stejně přijdeš na to,že kolem komína je nejlepší něco jako Vespa 300 A jestli ti dělá i radost,když se na to někdo koukne,tak tady to bude určitě mnohem víc lidí,než u starýho Triumphu
nechci aby to vypadalo, ze ti chci za kazdou cenu oponovat, spis s tebou souhlasim…
jen diskutuju, pridavam k tomu svoji zkusenost nebo pohled na vec… ale nikdy jsem nemel motorku co by pusobila vic pozornosti nez ten bonnie, to se fakt zastavovali i lidi co by se nejspis na motorku normalne nepodivali… (chapu, zes myslel toho speedtripla apod)
Vespa, treba jeste stara s radickou zaujme lidi co je motorky zajimaj… ale bezny lidi nejspis vubec…
nejakou 250/300 gts bych asi misto italjeta bral .. ale obavam se, ze s rozhazovanim uz to nebude takova hitparada...
Naposledy editováno 27.10.2020 13:15:33
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Speed měl 2x Attim...a Streeta R 2016 měl Špája... něco jsem na něm najel... byl super, ale ta hutnost tomu prostě chybí...když jako zkušenej držíš motor neustále nahoře, tak to letí hezky a je to kolobrnda ... ale upřímně náhradu za S4R bych to neviděl... Speeda, motorově ano... jízdní vlastnosti má asi i lepší...pozdější modely už měly i dobrý brzdy... ale mě osobně chyběl ten dvouvál faktor...
Na tom Monsteru při přesunu domů mě po sezoně strávené na R6 překvapilo, jak se to kroutí. I když chápu, na hypersonické rychlosti to primárně není stavěné.
??? ...nevím o čem mluvíš ...zkontroluj rám... některý rámy monsterů praskaly ...
Naposledy editováno 27.10.2020 13:39:44