kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: V tom případě já jsem Afghánské chrt
Ty si teď tak chlupatej jo?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Kup Scramblera 800 nebo velkýho Triumpha 1200
Scrambler vypadá fajn. Triumph je taky prima, ale to už je hodně peněz.
Naposledy editováno 03.11.2020 07:24:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Asi by mi nevadilo, mit takovou sbirku. Stacily by ty nejmensi objemy jen kvuli designu. Mozna casem nejakou kapotu. Utekla mi o hodinu F4 750 za 50 tis. Od ty doby jsem nenatrefil na nic podobnyho.
Ty novy masiny jsou peklo, ale uz bych to nevyuzil. Na okruh uz nejezdim, takze lepsi uz nebudu. A na silnici je to moc. Leti to az nahore a furt litat na jednicku asi nebude to pravy orechovy..
Chtěl jswm ti napsat to samý co právě napsal petarďák cibusovi... starou vránu na koukání a 890r na ježdění, i když to asi nebude tvůj designovej šálek čaje... Ale tak v sedle na to moc nevidíš a doma už bys koukal na tu hezčí
cibus píše: Scrambler vypadá fajn. Triumph je taky prima, ale to už je hodně peněz.
Podle mě ideál, lehký to je, na kaficka se ženou celkem pohodlný, zábava na tom je, dá se i lehce svižně a na vyloženě rychlý ježdění máš dost jiných motorek. A rozdíl Scrambler Monster je dost vyraznej jak tu někdo zmiňoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: PETARDAK> To by asi bylo zajímavé. Ale to je zatím moc nové a úplně nedávám ten KTM design.
Já ti psal, ať se na tom svezeš, ne ať to rovnou běžíš koupit.... ale do portfolia tvé garáže, mi geniálně zapadá v podstatě lehkej a obratnej skutr na ježdění pro rohlíky, ale i dost ostré na odpolední hodinové polítání... na opravdu slabého (a mj. malého) scramblera 800, mi připadáš ještě málo vyklidněný a usedlý...
edit.: a na design si zvykneš, na ten to nejezdí... a já vzhled 790R, taky vzal na milost
Naposledy editováno 03.11.2020 09:39:17
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit: Už výkon S4R mně přijde dostačující. Vždyť to i s paní umí upalovat skoro 250. Co bys chtěl?
Naposledy editováno 03.11.2020 11:26:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.11.2020 12:48:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Johnny83> Jo, malej strejc by šel. Můžu ti s klidným srdcem říci, že nehlodalo. Z endura jsem si odnesl jasný poznatek, že méně je někdy více.
Edit: Už výkon S4R mně přijde dostačující. Vždyť to i s paní umí upalovat skoro 250. Co bys chtěl?
Jj, taky si říkám že víc než 530 není do terénu potřeba, asi už taky dostávám rozum
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.11.2020 13:25:02