kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Jinak jestli nekdo dnes jezdi 60+ tisic rocne tak si myslim ze uz je vic ridicem z povolani nez necim jinym kvuli cemu vyfasoval auto casy, kdy se dalo davat Pha-Ba za dve hodiny bez stresu obavam se ze uz skoncily
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: z.a.j.o.c.h> Jezdime se sousedy na nakup do Drazdan.Stejne nalozeny auto,stejna rychlost..Ja s 2.4 148kW za 9,on s 1.2 81kW za 12,v kopcich tu rychlost neudrzi,ale plyn na podlaze
Takze problem neni v aute ale v ridici, kdyz se snazi z neho vymackat vic nez co vuz zvladne v pohode, stacilo by ten kopec vyjet pomaleji a v prumeru spotreby i rychlosti bude ok, ten ztraceny cas by nebyl zase tak zasadni. Kdyby jsi se snazil s tim 2,4 drzet v kopci porsaka tak budes v prdeli u prveho kopce zase ty a spotrebu budes mit 15, no ne?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ono i ten můj poměr, sic z r. 2010. ... obě dnes už šunky, ale v té době srovnatelný technologie... 1.9 TDI PD a 1,2HTP stejný tempo stejnej čas... DC - Manheim ... večer , furt 160 ... 8l vs. 10,5l /100km ... jenže tady se zase začne řešit něco jinýho.
Je mi jasný, že se asi benzíny zlepšily ...ale kdyby to opravdu mělo bejt v rámci jakože dřív 8l a dnes 6l/100km...jak by to bylo možný, když se s mechanickou ani energetickou účinností spalováků nijak zásadně nehlo...
Je to jen tím, že u hodně aut se zefektivnil spíš ten pří- a městskej provoz ... to ano... tím ty spotřeby padaj dolů, ale ne zásadním zlepšením efektivity, kór u benzínu...
Takže u aut co jezděj na doraz, to bude v reálu úplně jinak
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já nepsal všichni... já psal, že ve valný většině v těhle autech mě předjíždí služebáky... velice sporadicky auta bez log... což taky neznamená že to není služebák...
A z těch nájezdů ... moje kolegyně dělala u farmaceutický firmy, měla Supa a dělala jako šéfka 40tkm... její podřízení v okt. a fábiích běžně 60tkm + ... to prostě pomalu NENAJEDŠ... nemáš na to v roce dost času... a o to mi běží
Naposledy editováno 18.11.2020 09:51:34
z.a.j.o.c.h píše: Zkuste prosím někdo stejnou trasu s maloobjemem a velkým autem, ať už je jasno Nebo to někdo potvrďte nevyvratitelnymi vzorci, takhle je to furt jedna paní povídala a ta druhá se za každou cenu nechce svého názoru vzdát, stejně jako ta první... když nad tím přemýšlím, mělo by se to tu jmenovat zase italská vášeň
meli jsme ve firme ruznoroda auta, vsechna stejne stara (2008-2009) a ja jezdil stejny trasy se vsema, naftu platil zakaznik, takze jsem jezdil jak mi ruce a nohy narostly - tzn tak ze chci byt brzo doma. predpisy me netrapi, trasu znam + waze...
maly auta zraly min me i vsem ostatnim, vetsi vic a nejvetsi nejvic. nejvic km jsem najzdil ve fabii 1,4tdi, smaxu 2,0tdci a volvu 2,4d .. ve vsech desitky, spis stovky tisic km. nejmin zrala fabie, nejvic Volvo... dvoulitr smax jel pocitove vic nez to Volvo a znatelne min zral. Papirove stejna hmotnost (stejna platforma), vykonove 103 vs 120kW ve prospech volva...
jo a taky si nemyslim, ze ty 1,0-1,2 tsi jsou do kopce se 150ti na konci sil, jen proste ridici jedou co ja vim.. s konstantim plynem? jezdil jsem do valea v humpolci a ta fabie 1.4tdi udrzela 150 i do kopcu na vysocine. 1.0-1.2tsi jede znatelne vic....
dalnicni tempo mam u vetsiny stroju tak ze jedu na nejvyssi kvalt v otackach max kroutaku… jen u te fabie ne, tam jsem jezdil v podstate max.
Naposledy editováno 18.11.2020 09:55:18
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
jo a taky si nemyslim, ze ty 1,0-1,2 tsi jsou do kopce se 150ti na konci sil, jen proste ridici jedou co ja vim.. s konstantim plynem? jezdil jsem do valea v humpolci a ta fabie 1.4tdi udrzela 150 i do kopcu na vysocine. 1.0-1.2tsi jede znatelne vic....
v tom souhlasím...ale to by ti lidi museli o kvalt, dva podřadit (vytočit to přes 5trpm)....což neudělají ... takže jedou jen těch 130-140 ...a na to ten motor už nemá
Naposledy editováno 18.11.2020 10:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: t_freedom> Ja zase jen chci rict ze jet svizne a eko se dnes da s tema oturbenymi trihrnkama uplne v pohode, urcite vic eko nez ty pri stejne svizne jizde svym tankem, ty tri roky to auto urcite vydrzi i s tim najezdem tak co vic ma ta firma resit? K cemu davat agentum s teplou vodou auto se silejsim motorem? Budou v dnesnim provozu rychlejsi? Nebudou. I ta fabka s tim 1.0 a to se da jeste chipnout, te spolehlive necha na semaforech a ve dvoustovce ti na dalnici zamava, takze nejak nerozumim uz, co tady od vcera resis?
nikdo neřeší rychlost, nikdo neřeší prestiž, nikdo neřeší moje auto... začal jsem s ekologickýma nonsensama v podobě tlačení alter. technologíí, který se jen TVÁŘEJ eko ...v reálu tomu tak moc není... elektromobily s udávanejma 500km dojezdama, kde si po 300km koušeš nehty ... stejně jako ekologický motory co vyhrávaj z testů emsiní poháry, ale v reálu (při vyšších zátěžích) je vše jinak...
a taky jsem psal, že si domů klidně 1.0, nebo malý elektroauto vpohodě koupím... ale na (nejen) moje služební ježdění je to pro ekoligii spíš prohra...
Taky chápu, že je to furt lepší než dnes jezdit 1,9 TDI PD ...ale stří českého voz parku je na jinou diskusi... bavíme se o "rozumném užítí" dnešních konvečních motorů oproti elektrický utopii
Naposledy editováno 18.11.2020 10:09:33
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
NP>ja bych se porschaka nesnazil drzet,jsem soudnej a navic zjistuju,ze cim silnejsi auto si koupim,tim jezdim vic na pana.Kde jsem predjizdel z 1.3,tam na to s 2.4 seru Asi starnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: My to jen porovnavali,pze soused si kupuje maloobjemy z duvodu uspory phm..Ale pak chce bejt rychlej i s chrchlem Ted uz rika,ze si za cenu rapida mel ode mne vzit to RSo.
NP>ja bych se porschaka nesnazil drzet,jsem soudnej a navic zjistuju,ze cim silnejsi auto si koupim,tim jezdim vic na pana.Kde jsem predjizdel z 1.3,tam na to s 2.4 seru Asi starnu
máme to dost podobně... i stím stárnutím a ježděním...
před 7-5 rokama jsem riskoval při nekonečným předjíždění kamionů OL-HK-DC ...doma jsem byl o 15-20min dřív, zničenej jak cikánská hračka ... dnes dám ACC a mrdám to...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jenže jak máš najet 60tkm a víc když na to máš omezenej čas ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ... dnes dám ACC a mrdám to...
A pak se divis ze kolem tebe litaji ty malorazky
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Za chvíli to bude o měsíčních poplatcích za Vše
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Já Kubákovi děkuji...
Ono i ten můj poměr, sic z r. 2010. ... obě dnes už šunky, ale v té době srovnatelný technologie... 1.9 TDI PD a 1,2HTP stejný tempo stejnej čas... DC - Manheim ... večer , furt 160 ... 8l vs. 10,5l /100km ... jenže tady se zase začne řešit něco jinýho.
Je mi jasný, že se asi benzíny zlepšily ...ale kdyby to opravdu mělo bejt v rámci jakože dřív 8l a dnes 6l/100km...jak by to bylo možný, když se s mechanickou ani energetickou účinností spalováků nijak zásadně nehlo...
Je to jen tím, že u hodně aut se zefektivnil spíš ten pří- a městskej provoz ... to ano... tím ty spotřeby padaj dolů, ale ne zásadním zlepšením efektivity, kór u benzínu...
Takže u aut co jezděj na doraz, to bude v reálu úplně jinak
Už to dělám znova, 1.9 TDI a 1,2 HTP prostě nejsou srovnatelný motory... Přeplňovaná nafta a tříválcová atmosféra, 77 kW a 50 kW...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: v tom souhlasím...ale to by ti lidi museli o kvalt, dva podřadit (vytočit to přes 5trpm)....což neudělají ... takže jedou jen těch 130-140 ...a na to ten motor už nemá
vetsina aut s takhle malym motorem jsou navrzena jako primestska vozitka - obvykle to neni ani 6ti kvalt a v rychlostech kolem 160-170 uz jedou pobliz max otacek - pomerne Kratky kvalty a ten posledni neni nijak extra overdrive...
u te fabie by 4ka ve 150ti asi nepomohla…
urcite se najdou podminky viz ten clarksonuv test - tzne treba jizda kolem 200-220 kde 4+litrova bawa a mercedesy pokori na spotrebu kde co, hlavne kvuli vychytane aerodynamice a tomu, ze ten 8-9ti rychslosti automat umozni v te dobe tocit asi 1500ot
akorat si myslim, ze pro obecne zavery ohledne ekologie provozu aut se neda pocitat s tim, ze lidi jezdi tak ze serou na predpisy a zcela mimo limity a tim padem i mimo podminky pro ktere je auto navrzeno.
obecne si myslim, ze firmy provozujici flotily aut maji dobre spocitane kolik to stoji, a kdyby usetrily na palivu vic nez rozdil o kolik stoji vic silnejsi auto, tak to udelaji… v nejakem procentu pripadu mozna funguje freedomova teorie, ale obecne ne. dneska uz se po dalnici tak snadno 160+ nejezdi diky provozu a taky diky tomu, ze pribejvaj radary.
me osobne na spotrebe nejvic udela neustale zrychlovani a zpomalovani v rychlem pruhu kde to ve spice cykluje 150-80-150-80 a spicka je ted uz skoro trvale…
auto na hranici moznosti drzim temer porad a spotreba neni o tolik vyssi nez kdyz jedu volneji… kopce drzim plnej a obvykle na 5ku, protoze 6ka ma problem udrzet 170...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
OIII 1.4tsi 110kW, dsg (7 stupňů):
Sám + můj kufr, cesta na jižní moravu do sklípku, malý provoz, kdekoli to šlo furt 200+ - 10,5l/100km.
Naložená, cesta do Chorvatska (přes Česko těch 160 - 170, Rakousko spíše opatrně, Chorvatsko zase kolem 150) - 7l/100km.
Ostrava - Praha, sám + můj kufr, jízda podle předpisů na tempomat - 5,5l/100km.
Dlouhodobý průměr ježdění (80 000km) převážně krátké trasy Ostrava a okolí - 6l/100km (v zimě 6,5l/100km).
Cesta po okreskách v klidném tempu - 4,5l/100km.
Všechny spotřeby bez omezování komfortu a s automatickou klimatizací.
Sestra má Fabii 1.0tsi a když jsme s ní jel řekla si o litr navíc na stejné trase a +- stejném jízdním stylu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Už to dělám znova, 1.9 TDI a 1,2 HTP prostě nejsou srovnatelný motory... Přeplňovaná nafta a tříválcová atmosféra, 77 kW a 50 kW...
ale o to tu jde!!!!!! Mlho... oba ty motory jsi ve fóbii mohl mít... a co by si koupil fleet, když bude 1,2 o 30tCZK levnější ? hmmm...vždyť to je přesně to nač pouukazuju... twl... i ty Zabrute ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: NP> ...a má pravdu... to není chyba těch aut...ale jejich užití...
jenže jak máš najet 60tkm a víc když na to máš omezenej čas ?
hm a neni to teda problem manazeru, ze temhle lidem davaji ukoly ktere nejdou jinak stihnout ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: hm a neni to teda problem manazeru, ze temhle lidem davaji ukoly ktere nejdou jinak stihnout ?
i tak se to dá vidět...spíš tím, že ti lidi se snaží si vydělat ... asi neberou prášky na hamižnost
Naposledy editováno 18.11.2020 10:23:51
assassin píše: vetsina aut s takhle malym motorem jsou navrzena jako primestska vozitka - obvykle to neni ani 6ti kvalt a v rychlostech kolem 160-170 uz jedou pobliz max otacek - pomerne Kratky kvalty a ten posledni neni nijak extra overdrive...
u te fabie by 4ka ve 150ti asi nepomohla…
urcite se najdou podminky viz ten clarksonuv test - tzne treba jizda kolem 200-220 kde 4+litrova bawa a mercedesy pokori na spotrebu kde co, hlavne kvuli vychytane aerodynamice a tomu, ze ten 8-9ti rychslosti automat umozni v te dobe tocit asi 1500ot
akorat si myslim, ze pro obecne zavery ohledne ekologie provozu aut se neda pocitat s tim, ze lidi jezdi tak ze serou na predpisy a zcela mimo limity a tim padem i mimo podminky pro ktere je auto navrzeno.
obecne si myslim, ze firmy provozujici flotily aut maji dobre spocitane kolik to stoji, a kdyby usetrily na palivu vic nez rozdil o kolik stoji vic silnejsi auto, tak to udelaji… v nejakem procentu pripadu mozna funguje freedomova teorie, ale obecne ne. dneska uz se po dalnici tak snadno 160+ nejezdi diky provozu a taky diky tomu, ze pribejvaj radary.
me osobne na spotrebe nejvic udela neustale zrychlovani a zpomalovani v rychlem pruhu kde to ve spice cykluje 150-80-150-80 a spicka je ted uz skoro trvale…
auto na hranici moznosti drzim temer porad a spotreba neni o tolik vyssi nez kdyz jedu volneji… kopce drzim plnej a obvykle na 5ku, protoze 6ka ma problem udrzet 170...
to beru... dnes sis ráno vzal prášky ... ...bude to někde "mezi"
Naposledy editováno 18.11.2020 10:25:49