kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: FiZzeR> hele a jen tak pro pořádek, je nějaká motorka, která by mohla být eventuelně spolehlivá?
Někde jsem kdysi právě v souvislosti s těma vačkama (který jsou tak nějak problémový napříč celým spektrem, jmenovitě agusta, rsv4, bmw s1000 apod) četl, že nějak kolem 2010 dost výrobců kvůli úspoře času a ceny přešli z klasickýho "case hardening" na "induction hardening" (bylo to anglicky a uplně moc ty termity ještě neovládám, podstata věci byla v tloušťce té tvrdé vrstvy, že to indukční udělá jen tenounkou šlupičku a únavou materiálu pod tou šlupičkou dochází k vydrolování, což u toho staršího typu povrchový úpravy nebylo, protože byla hlubší)... Čili buď je to nová ošizená mrdka nebo stará poctivá motorka, co už je ale stará a ojetá a tak už je to taky mrdka
e.: překlepy, píšu jak mongol
Naposledy editováno 20.11.2020 10:07:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
EDIT:
Lomové chování a odolnost proti otěru
Tribologické zkoumání vlastností povrchů ve spolupráci s kolegy na Západočeské univerzitě ukázalo odlišnosti v chování povrchů po kalení laserem, indukcí a objemovém kalení. Velikost stop po zkoušce pin on disc vypovídá o otěruvzdornosti při pohybu kuličky po zpevněném povrchu. Testy prováděné na několika typech ocelí méně nebo více legovaných chromem, často používaných při výrobě forem, vykazují shodný trend. Při kalení laserem je úbytek materiálu nejmenší. Objemové kalení vykazuje hlubší tribologickou stopu s vyšším otěrem, až dvojnásobným oproti laseru. Největší úbytky a tedy nejhorší tribologické vlastnosti jsou zaznamenány po indukčním kalení.
Naposledy editováno 20.11.2020 10:21:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jak se můžu zařadit na konec fronty, která je nekonečně dlouhá?
No zájemců o testovací ježdění bez výstupu Jenom se vozit by chtěl každej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: FiZzeR> Podle mě se jedná o kalení klasické a indukční, dnes je například i laserové
Rekl bych, ze spis jde o to jak hluboká se udela ta tvrdá vrstva, tzn jestli se to uhlíkem napusti v atmosféře nebo v peci v lázni, ale vařím z vody, metalurgie mi nikdy nesla..
assassin píše: Rekl bych, ze spis jde o to jak hluboká se udela ta tvrdá vrstva, tzn jestli se to uhlíkem napusti v atmosféře nebo v peci v lázni, ale vařím z vody, metalurgie mi nikdy nesla..
Hm, já z toho maturoval.
... nepamatuju si nic
A jinak JO Vypadá to, že si vybrali ten nejhorší možnej způsob. Klasika, hovno to vydrží, ale je to levný. Spočítali si podle průměrného nájezdu motorek na čechistánské inzerci, že než se to stihne posrat, bude už po záruce
Naposledy editováno 20.11.2020 10:26:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
edit: laserem jde snad i kalit nitridovaný a cementovaný povrchy
Naposledy editováno 20.11.2020 10:28:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: assassin> laser a indukce je o tom že dokážeš zušlechtit jen lokální místa, a hlavně jak píšeš je to celé alchymie jak to udělat levně použitelně a dobře
To jo, ale laserem a indukci to jen ohrejes, nedokazes tim zmenit chemické složení. Ono se to prave zuslechtuje tak, ze povrchovou vrstvu napustis uhlíkem a nasledne se to jeste upravuje tepelné - tzn kaleni.
Fizzer: tak ja mam taky zkoušku z materialu... a vim prd :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> o tom pilotovi byl jeden dokument na dvojce, jak jsou ty letecký katastrofy
Snad někdy natrefím Protože toto musel být mazec
Podotýkám že se super perfiš koncem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A větu cosinovou a pořadí jagellonců na českém trůnu jsem taky dávno vypustil Jak si najít ženskou co se mnou vydrží a jak vydělat prachy abych uživil rodinu mě tam bohužel nenaučili, to by se mi hodilo asi víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Bylo to v létě. Asi předloni. To byla sezóna padajících motorů v DUC. Asi tři nebo čtyři tam byly
A které Duc???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: JollyJoker> Hele. Já to měl jinak. Já když se svezl na Panigale, tak jsem strachy zahodil rukavice a běžel se schovat. Úplně stejně jako když brácha před lety zapálil stoh slámy a k tomu celé pole.
Tento pocit jsem měl taky párkrát. Kdysi dávno po svezení na R1 a letos po svezení na velkém SF
Panigale, RSV4RF a novou R1 nikdy zkoušet nebudu!!! Nikdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: No zájemců o testovací ježdění bez výstupu Jenom se vozit by chtěl každej
Já bych i výstup udělal, ale většinou by to byly ty věci co se do článků psát nesmí... třeba jako pravda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Frennky> To by asi slo,cca od konce prazdnin,diplomatica a jacky vyhazuju uz rano
Porad rikam,ze 2020 je pro me nejhezci rok z dospelyho zivota.Parime,stavime,kmotra nechodi do prace..moh jsem to dorazit tim dukem,ale to uz do jara vydrzim
Můžeš prozradit co děláš (nebo proč nic nedělaš) A jestli jsi měl,máš nebo budeš asi mít motorku???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tak jasně ! Dyť já si kupuju motorky dycky podle vašich rad
Vždycky ne-e ty jeden Vždycky ne-e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Vždycky ne-e ty jeden Vždycky ne-e
Za prvé jsem to myslel ironicky (to je vysvětlení pro zamrzliky ) a za druhé dycky přece vy víte nejlíp na čem se mi nejlíp jezdí a co se mi má líbit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Já bych i výstup udělal, ale většinou by to byly ty věci co se do článků psát nesmí... třeba jako pravda
Hele nechci si tu nějak hřát polívčičku, ale co se těch jízdních vlastností týče, tak tam píšeme pravdu. Ono to tak možná někdy nevypadá, ale problém je, že se musíš vžít do role potenciálního zákazníka. Je jasný, že když tě baví motorky typu V4 a MV, tak Honda 600 bude "mrdka", jenže zájemce na to tak nekouká, to samý od čínský stopětadvacítky za 50 se předpokládá, že to nebude úplně top jako Honda. A když je to i na tu kategorii blbý, tak se to řekne
Je ale fakt, že bys mohl mít svou uživatelsky určitě oceňovanou rubriku "co se na čem a kdy sere"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Snad někdy natrefím Protože toto musel být mazec
Podotýkám že se super perfiš koncem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Hele nechci si tu nějak hřát polívčičku, ale co se těch jízdních vlastností týče, tak tam píšeme pravdu. Ono to tak možná někdy nevypadá, ale problém je, že se musíš vžít do role potenciálního zákazníka. Je jasný, že když tě baví motorky typu V4 a MV, tak Honda 600 bude "mrdka", jenže zájemce na to tak nekouká, to samý od čínský stopětadvacítky za 50 se předpokládá, že to nebude úplně top jako Honda. A když je to i na tu kategorii blbý, tak se to řekne
Je ale fakt, že bys mohl mít svou uživatelsky určitě oceňovanou rubriku "co se na čem a kdy sere"
To si ji klidně přihřej, mcz je asi nejférovější redakce (pokud pominu ty Cathcartovy slinty z gůgl translátoru) . To spíš takovej motodům a podobné plátky, to se nedá ani číst, tam vychválej do nebes snad i rakovinu řitního otvoru
Naposledy editováno 20.11.2020 11:05:40