kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: já chci takýý
Stoupni si do fronty, na mě přišla řada po pěti letech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Frennky> E4 uz neni takovej pruser.. bys jezdil do ted bez zavady, tomu verim..
Pokud by jezdil jako fotr, tak možná jo. Jinak nevěř. Asi jediná fakt zásadní změna v E4 je ta, že ten motor natřeli na černo.
(a zmenšili zdvih vaček aby na ty ventily nebyly takový síly, ale moc to nepomohlo protože ventily padaj furt, byť díkybohu ne v takový míře. A míň to jede, to přece víš sám. A udělali tam nějakej fatal error jinde, ty černý motory zas prozměnu vyhazujou ojnici na prostředním válci )
Naposledy editováno 20.11.2020 14:52:10
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A to mi Fizzer prisel jako milej usmevavej kluk,pritom to musi bejt hrozne narocny,videt hned vsechny negativa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Černá kronika
„V obci Kukleny si vyšli dva nezletilí chlapci ke stohu slámy. Pomocí dvou kamenů zkoušeli vykřesat oheň. Pokus se podařil, stoh shořel do posledního písmenka... stébélka.”
Naposledy editováno 20.11.2020 14:58:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: FiZzeR> Tak ja mam jeste vetsi vyhodu,ze jsem technicky negramotnej U toho libi/nelibi musim zustat a doufat O SD vim uplny hovno,jen ze se mi brutalne libi a bude mit nade mnou vzdycky navrch.Kdyz jste prijeli s Attimem,videl jsem ho prvne na par metru.Ale jsem nesmelej,tak jsem se neodvazil ani si sednout,takze zatim nevim,jestli me “nenasere” hned pri prvnim usednuti Jestli jo,tak jdu fakt do funglovky cb1000r a jebu na vsechno
Tak jestli udeláš toto tak Ti poteče do toho nového baráku fujfujfuj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Pokud by jezdil jako fotr, tak možná jo. Jinak nevěř. Asi jediná fakt zásadní změna v E4 je ta, že ten motor natřeli na černo.
(a zmenšili zdvih vaček aby na ty ventily nebyly takový síly, ale moc to nepomohlo protože ventily padaj furt, byť díkybohu ne v takový míře. A míň to jede, to přece víš sám. A udělali tam nějakej fatal error jinde, ty černý motory zas prozměnu vyhazujou ojnici na prostředním válci )
Proto stahli vykon ze 125 koni na 110. O ty ojnici jsem slysel jednou. A Fanduv styl nebyl ala Senna..
Ja cekam, kdy se neco vysere na B4, ale s mym najezdem to bude az po zaruce
Spis bych si polozil otazku, ktera masina je spolehliva? Moc jich nebude..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: FiZzeR> Ale stejně Ti děkujeme že jsi náš přítel
Nevtírej se furt !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na B4 se sere ten vloženej hřídel co honí rozvody, poznáš to podle špon v oleji, jinak nevim. Nevim jak (a pokud vůbec, jsou to italové) vyřešili vodní pumpy, pružinku ve špajzce, loupající se vačky... zkrátka tady ty notorický trable co se s tím čtyrválem táhly dřív... ještě tam byly špatně utažený ojnice, ale to se snad týkalo jen některýho ročníku 1078.
Btw já už jich viděl několik, vždycky prostřední válec vepředu. Taky už jsem viděl pár zadřenejch vršků u E3, tak nevim čím to nakonec celý vzniklo. Jestli je tam taky design flaw (řečnická otázka, jistěže je ) nebo za to mohl debil co utahoval překlady...
Naposledy editováno 20.11.2020 15:21:31
Kubák píše: Ivos> Strechu si budu delat sam,takze to uplne nevylucuju 2019 jsem par tydnu mel doma,jezdilo se mi na tom moc dobre a ta 2021 BE se mi i dost libi..Jen to nema ten wow efekt,ale rozumove dobra volba,zvlast kdyz mam servis 10km od baraku.S ktm budu muset asi do Drazdan
Tal v tom případě ju veme vichr
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Petta> u novejsich suzuki uz sem dlouho neslysel o nejakejch problemech, jestli to teda castecne neni tim ze je malokdo kupuje.
Nebo mlčí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Petta> u novejsich suzuki uz sem dlouho neslysel o nejakejch problemech, jestli to teda castecne neni tim ze je malokdo kupuje.
Plus k tomu přidej fakt, že vývoj u nich skončil asi tak před deseti lety, takže tam je to ještě pořád v tý "pocitý" fázi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Plus k tomu přidej fakt, že vývoj u nich skončil asi tak před deseti lety, takže tam je to ještě pořád v tý "pocitý" fázi
Jo no K5 na sto a jeden způsob (Ne že by na tom bylo něco špatně, zrovna v tomhle případě je to spíš plus, když vezmu vývoj u konurence.)
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Plus k tomu přidej fakt, že vývoj u nich skončil asi tak před deseti lety, takže tam je to ještě pořád v tý "pocitý" fázi
myslels podstivy fazi
FiZzeR píše: Petta> Už jsme to tu dneska trochu nakousli. Něco málo jetýho kolem 2005 +-5 let.
Na B4 se sere ten vloženej hřídel co honí rozvody, poznáš to podle špon v oleji, jinak nevim. Nevim jak (a pokud vůbec, jsou to italové) vyřešili vodní pumpy, pružinku ve špajzce, loupající se vačky... zkrátka tady ty notorický trable co se s tím čtyrválem táhly dřív... ještě tam byly špatně utažený ojnice, ale to se snad týkalo jen některýho ročníku 1078.
Btw já už jich viděl několik, vždycky prostřední válec vepředu. Taky už jsem viděl pár zadřenejch vršků u E3, tak nevim čím to nakonec celý vzniklo. Jestli je tam taky design flaw (řečnická otázka, jistěže je ) nebo za to mohl debil co utahoval překlady...
Prej ta pumpa na 1090 nezlobi, ale nevim. Nikdo ti nerekne pravdu. Vacky a pruzinka jsou jasny, jinak nevim.
B3E3 podle me kurvili pri montazi. Znam spousty, co maji mraky km a jezdi furt..