kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
assassin píše: No autoforum produkuje extra kvalitni clanky dlouhodobe...
I kdyby to sedelo, tak 20tis zisku na jednom aute je velka vyhra
No dělá to za to pololetí zisk pro škodovku 616 mega, lepší než drátem do oka, při koroně :)
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Co to stalo? Je to suron? Rozepis se trochu :)
Je to Kuberg Ranger 14kW s dvojitou baterkou. Cenu si najdi na netu, ale je hrozná
Zkoušel jsem Drill One, za mne nejlepší a i nejhezčí. Surron, moc to nejelo a pružení bylo velmi slabé a tak jsem to raději vyřadil. Kuberg Freeride se mne nelíbí, Challenger se mne moc libi, ale blbe se na něm jezdi a dojezd slabý. Ranger super ta možnost hýbat sedlem a ta dvojitá baterka. Zpracování, teda si spíš montáž, na to ze je to český je
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Btw co to je? Něco takového je zespoda té kyvky, je to možný?
Naposledy editováno 21.11.2020 18:06:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
edit: Vy máte Race??
Naposledy editováno 21.11.2020 18:12:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tak jo. Přepákování ano nebo ne? Když mi jízdní pozice vyhovuje a přepákování bude asi půl kila navíc
Těžší? Jinak za mě jo. Jednak stavitelná pozice, lepší cit s motorkou díky tuhosti a taky to slouží případně jako padák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Těžší? Jinak za mě jo. Jednak stavitelná pozice, lepší cit s motorkou díky tuhosti a taky to slouží případně jako padák.
Jo, těžší. O 300g proti sérii.
Pozice mi vyhovuje jak je, s majma bolavejma kolenama to vejš dávat nechci. Na funkci padáku jsem myslel, ale dost se ulamujou ty oka v rámu, čili radši ne-e
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Petta> To je spíš jen zahnojený, zejtra to vytáhnu na světlo a očistím to.
Btw co to je? Něco takového je zespoda té kyvky, je to možný?
Drzak na tlumic rizeni, ale poslal jsem ho zpatky. Bude ho predelavat na nikl. A rovnou i brejle, udela mi novy, at je to v jedny barve..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Drzak na tlumic rizeni, ale poslal jsem ho zpatky. Bude ho predelavat na nikl. A rovnou i brejle, udela mi novy, at je to v jedny barve..
Jo aha Mě to zmátlo, tam je taky takovej bazmek. Celkově to zadní zavěšení je docela funky. Kdo ti to bude dělat? Spodní brejle by se mi šikly, chtěl bych ty široký jako starý brutálky, ale hotový se prodávaj za nesmysl.