Přemýšlel jsem že udělam chiptuning na své hondě cr-v a narazil jsem že provádí taky úpravy motorek.
U Ducati Monstera 1100 slibují nárust výkonu z 95k na 105k a kroutáku z 103nm na 115nm za 4312Kč což mi nepříjde špatný.
Otázka je zdali je to realné a jak to ovlivní životnost motoru? Má někdo zkušenosti chiptuningem u motorek případně u aut?
Díky
Chiptuning Ducati
Více na: https://www.motorka...;rpl=10149667#insert
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Naposledy editováno 20.11.2020 11:23:00
http://www.m-r-g.cz
http://www.dkracing....-monster-1100-09-10/
Naposledy editováno 20.11.2020 11:21:49
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
u atmosferickyho motoru neni moc moznosti jak ciste elektronikou zvysit vykon - alespon tedy u starych motoru - tudiz se u motorek pouziva ciptuning jen v pripade, ze se tam dela jeste nejaka mechanicka uprava - vyfuk, sani atd a tim cipem se vlastne jen doladi vliv tech uprav
borntobewild: to s tou bohatosti neni tak pravda - nebo i u benzinaku neni zadna bohatost smesi, pokud je to primej vstrik?
jasne, smes se micha az ve valci - smes neni v sani a diesel navic neni na bohatost smesi haklivej, jede prevazne na chudou smes... ale je to tak, u starych dieselu se hlavne pridavala nafta ... hlavne u atmosfer, ale i u turba, protoze to nebylo rizene elektronikou a tudiz chip nemel moznost zvetsit tlak jinak, nez pridat naftu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
assassin píše:
borntobewild: to s tou bohatosti neni tak pravda - nebo i u benzinaku neni zadna bohatost smesi, pokud je to primej vstrik?
jasne, smes se micha az ve valci - smes neni v sani a diesel navic neni na bohatost smesi haklivej, jede prevazne na chudou smes... ale je to tak, u starych dieselu se hlavne pridavala nafta ... hlavne u atmosfer, ale i u turba, protoze to nebylo rizene elektronikou a tudiz chip nemel moznost zvetsit tlak jinak, nez pridat naftu...
Je to slovíčkaření a psal jsem to trochu jako provokaci . V podstatě u benzínového přímovstřiku se také nejedná o směs.
Počkej až přijde Kerut. To bude zase debata na několik stránek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Alexandr píše: t_freedom> Hele spíše jsem to myslel jako prdel. Jak píšu mám ještě GSXR 1000 tam je koní dostatečně . Monster mi vyhovuje jak je. Ale jsou tam výfuky Leo Vince vysloveně na můj model, ale nebyly odladěné a monster občas za studená neche vůbec nastartovat. Startuje třeba až na počtvrte, ale prý u 1100 je to běžné, no vevím. Určitě by tomu prospělo doladění na brzdě, a zlepšení průběhu výkonu a třeba přidání pár koní by určitě neuškodilo. Kdyby to stálo 5000Kč tak bych do toho klidně šel, ale kupovat powercommander a ještě jít na brzdu, abych trochu zlepšil průběh a stálo mě to 15000 Kč tak to se na to vykašlu. Jinak je to rok 2009 tudíž ještě před EVO a už to má řídicí jednotku Siemens místo Mareli.
Startuje třeba až na počtvrte, ale prý u 1100 je to běžné, no vevím.
čistý nesmysl ...
Doladění na brzdě je asi TOP, ale kdlidně můžeš jen flashnout mapu, já nevím jak to jde u toho Siemense (tam je už myslím trochu problém) ...já mám ECU MM. A pak dát průchozí filtr... vejfuky už máš, takže ty starty se pravděpodobně zlepší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Naposledy editováno 20.11.2020 14:09:31
Borntobewild píše: Je to slovíčkaření a psal jsem to trochu jako provokaci . V podstatě u benzínového přímovstřiku se také nejedná o směs.
Počkej až přijde Kerut. To bude zase debata na několik stránek.
no to je otazka... v sani ne, ve valci jo...
... airboxu to jeste neni smes u niceho...
ale jelikoz nas zajima horeni, tak tam kde to hori... a to je ve valci.
kdyz se to meri tak dokonce ve vyfuku...
tady jsem si celkem jistej v kramflecich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
kazdopadni si myslim, ze oni delaji spis pres commandery nebo nejakou racing ecu, nahravani map do origo jednotek je spis pro nadsence, kutily...
a nebo musis mit nejakej profi tool - draha hracka - to umi treba pepos...
A Pepos je kdo? Ten by tedy uměl nahrát mapu napřímo myslíš?
Naposledy editováno 20.11.2020 15:04:56
2 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
https://www.ducatimo...nitial.203812/page-2
Cituji.
The power commander helps, and you can have it tuned but I would highly recommend the reflash to eliminate the o2 sensors.
Sadly unless you have the DP ECU or have had the ECU reflashed that box won't touch the fuel table below I think 4,500rpms. Which is when it gets out of closed loop mode
The ProMap and Rexxer units (same hardware) are the only way to actually remap the Siemens ecu. They actually rewrite the all data in the fuel map. You hook up the unit, download the data and then remove the unit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
karavanista píše: Johny_Servis> dyť říkám, výrobce o tom nic neví. příklad-ducato 2.8jtd normál 94kw verze power 107kw. 94ku umí čipem na počkání na 112kw a ještě sníží spottebu. Výrobce obsadil 94ku jiným turbem, chlazením oleje.. A dostal se s now-how velké továrny jen na 107
U 2,8jtd stačí vyměnit snímač tlaku na railu za snímač z 2,3jtd bez jakékoliv chiptuningu. Výkon +20PS, krouťák ještě víc, snímač 400,- z ebay a 10minut práce. Oblíbený tuning zapadonemeckych karavanistů, kteří s tím najezdili statisíce km bez problémů. Dal jsem to tam a rozdíl to je veliký, spotřeba stejná tj. cca 10l. Mimochodem dělal to přímo Fiat ve své dealerské síti, protože první ročníky Ducata 244 neobsahovaly ani zdaleka deklarovaného výkonu. Po této záruční "úpravě" ok.
Naposledy editováno 21.11.2020 09:51:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Na našem Italským vlákně bylo 11ctek víc a nikdo o problémech se startem nemluvil. tipuju to na čidlo teploty vzduchu, nebo oleje(motoru)... něco máš rozhozený. k tomu ty vejfuky, ty to taky ochudí, trochu... tím to bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Naposledy editováno 21.11.2020 17:35:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Chceš nejlevněji zvýšit výkon?A o hodně?Prodej motorku a kup si silnější.
U atmosferických motorů to bez zásahu do mechanických částí nejde.Oni to mají v sérii dobře udělané.Max se dá zlepšit spodní pásmo,přechodové režimy a odezva na plyn,kde to mají kvůli emisím dost posunuté.
Nemáš náhodou v kompu jak se ti povedlo zlepšit křivku Mosteru 1100, případně Hypermotarda 1100, předpokládám že by to měly být úplně stejný motory i se stejným naladěním od výroby.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
karavanista píše: radi5> a když přidáš naftu, není náhodou potřeba také více vzduchu?
Naftak je rizenej jen mnozstvim nafty, nema skrtici klapku, vzduchu tam jde stale maximum (v principu, moderni naftaky maji ruzne blbosti co by mohl nekdo za skrtici klapku vydavat)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | ENEMY | 9 | 22.3.2024 v 09:04 Johnny796 |
Smyk předního kola na rovném místě ... [1, 2] Ducati Monster 1100 | Alexandr | 41 | 21.11.2020 v 17:41 Alexandr |
Monster 1100 (2009) řídicí jednotka Ducati Monster 1100 | Alexandr | 7 | 19.6.2020 v 10:07 Anti |
Rozvody Monster 1100 Ducati Monster 1100 | Alexandr | 3 | 31.5.2020 v 23:32 Ivos |
Ducati Monster 1100 spojka Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... | Jakub.Pycha | 23 | 2.1.2020 v 22:08 robozaho |