AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan -Schubertku C4 když jsem kupoval C3 ještě nedělali. Určitě bych ji taky bral. Je tišší a v létě má víc možností větrání. C3 je dobrá ale v horku je nedostatečně odvětraná.
Jinak kamarád chtěl jet s manželkou na expedici na Varaderu. Cestu dlouho plánoval měl všechny možné pojistky do zahraničí. Když konečně vyjel pár km před čárou jim do cesty skočila srna. Skončili v nemocnici hadry na cucky motorka nepojízdná. Dlouhé roky jezdil motokros. Reflexy má perfektní a vše plat prtný. Od pojištˇovny ani koruna.
Borntobewild píše: pech.>
Dobrá práce . Já se obávám, že mě čeká reparát z těsnění pod hlavou. Dělal jsem to poprvé a špatně jsem z anglického návodu pochopil utahovací moment a pouze jsem utáhl na moment, ale už nedotočil o dalších 90 st. Takže se mi to pži jízdě povolilo, šla mi voda do válců. Přetáhl jsem to správně a teď to jezdí perfektně už asi 4tis. km. Všechno ok, akorát mi vzniká tlak v expanzce a zavzdušnuje se vodní okruh. Takže tam nejspíš nepatrně podfukuje do vody. Takže až nebude do čeho píchnout, nebo nebude zbytí, půjde zase makovice dolů.
Ještě dotaz, Měníš vždy šrouby, jak velí dílenská příručka?
Šrouby měním. U motorů kde čumí až nahoru bejvaj vyhnilé na dříku a taky předepnuté, vyhřátí nebo jiné fígle... Takže jakmile servis plán hovoří že šrouby měnit,
tak je měním... Je to mnohem lepší, než dolovat zarvaný šroub z bloku. Tyhle srandy už mám taky za sebou...
Milan1963 píše: Jirka4137> Až otevře Geneze Zlín , tak se tam snad konečně dojedu podívat. A tu Schubertku vyzkouším, uvidím. Radši bych ale C 4, je údajně ještě lepší než C 3. Proti Nolance mi Schubertka nějak divně "seděla", ale vyzkoušel jsem jen jednu velikost - a on každý výrobce má jiné značení. Co je u Nolanu M, to je u Uvexu L.
Jinak včera večer jsem trefil srnu. Jel jsem asi padesát, ani nevím jak, skočila mi před auto. Ze tmy z pole. Na jaře byla oprava karoserie ( nové blatníky, prahy...) ted' je levá strana zase k opravě. Díly mám, ale je to na servis. Blatník, maska, nárazník, chladič naštěstí přežil. Divím se, že tvrdý držák nárazníku skončil posunut pod autem. V této zimě něco dělat na autě , to se mi nechce. ... až ze servisu přivezu Astru, půjde tam asi 120.
Jo - a srna asi utekla, nejspíš ne daleko, ale na silnici nebyla.
Alespoň začneš jezdit Astrou..
assassin píše: Uz by byl ten krap v kovosrotu a ja bychmel jine auto... je jich jako sracek, nac nad tim travit mladi
No jednou tam stejně skončí.. A tohle není jen křeč, ale výpomoc v rodině...
A jestli máš tip na lepší HB v nižší střední s benzínem a automatickou převodovkou, starý tak maximálně
+-10 let a aby stál tak kilo, uvítám informaci.
Milan Astru stejně neprodá... Ta by byla tak za 20... Na dojetí by to stačilo....
Naposledy editováno 22.11.2020 20:10:42
elevator píše: Jedna převlečená škodovka
Béďa17 píše: elevator> Kampak vede ta roura od výfuku?To má motor vpředu?
Podle proporcí je to š450 s hardtopem v převleku za litrovku....
Felicie hodně nemám rád proto, jak moc nahovno jezdící auta to jsou...
Ale vzhledem k datu výroby to nevypadalo úplně blbě... Takhle je to prasopes...
To je lepší mít staré auto v původním slušném stavu, než takovouhle potěmkiádu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Já měl favorita 135L r.v. 12/92 před face s otáčkoměrem, ale dle faktury měl nadstandardní výbavu elektroinstalaci LS proto otáčkoměr i příprava na mlhovky a ještě cosi... V likvidované Tesle v UB jsem koupil vyhřívaná zrcátka, to byl už skutečný pokrok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 23.11.2020 08:26:29
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Bylo jich na čtyři desítky, včetně jelena s parožím (dvanácterák), který k nám stál prdelí, že jsme si mohli prohlédnout, že má i dlouhou oháňku - oproti srnám (malou).
Tomu se ze silnice nechtělo, až na zatroubení se tedy král lesa důstojně a nerad uchýlil do příkopu.
Podle mne je láká jednak teplo silnice a jednak pestrá strava v příkopech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
mito7> dojížděl jsem po strejdovi Feldu combi Lxi 97' se slušnou výbavou: centrál, 2x pytel, ABS, tónovaný skla, mlhovky, metla, dodělaná stále funkční klima bez údržby, tažné a interiér ve stavu nového auta. Kdyby to tak nehnilo nechal bych ji jako pracovní stroj dál, ale nedávno ji nahradila Fabia Junior, spartánský nehnijící auto bez kurvítek na které jsem jen pověsil tažné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
No, oktávii jsme doma měli. Supra.
Řazení na podlaze.
Celkem mě nazaujala a před asi 10 lety jsem jí střelil.
Překážela a co s tím. CMotor byl v poho, ale byla celkem pohnilá
a když k ní není vztah, snad dělá radost jinde.
Obecně u aut mám radost, když ho koupim a ještě větší, když ho za slušný kačky prodám.
Z Škodovácký výroby bych asi nechtěl nic, možná tisícovku,
ta mi přijde taková už trochu starší, aby jí člověk odpustil nedostatky a vzhledově zajímavá.
A vůbec, kdyby to bylo cabrio.
https://www.eurooldt...-1000-mb-cabrio.html
Ale to nehro a felda je finančně za nesmysl. Tak se zatím se asi spokojím s tou Miatou.
V Modřanech jsem vyzkoušel Schubertku C 3, tvarem mi neseděla. Tak chci jet do Zlína, vyzkoušet a kdyby seděla tak rovnou koupit C 4 Pro. Snad bude jiná. Mám velikost M, anebo L, jak u které značky. Vyzkouším, uvidím. Bez vyzkoušení NE.
Verdom : embéčko hezké, ale jediné. Felicií je dost, ale ty ceny...já jí koupil v roce 95 za asi 50 tisíc , jsem rád, že je pryč. To raději Populara roadstera. Ten je paradoxně i o něco levnější, než ta Felda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
cmiral píše: Franky> kolem Chyše je to obzvláště výživné, jel jsem tam minulý týden cca po 4 letech a tehdy jsem hleděl co se kolem cest motá zvěře, je tam klid a lišky dávaj dobrou noc. O víkendu jsem jel zase M. Boleslav a přes Bělou pod Bezdězem a dál, 2x na cestě laň s mladým, o fous. Já jsem tak před lety zrušil služebního formana o srnce u nás v Bílých Karpatech.
mito7> dojížděl jsem po strejdovi Feldu combi Lxi 97' se slušnou výbavou: centrál, 2x pytel, ABS, tónovaný skla, mlhovky, metla, dodělaná stále funkční klima bez údržby, tažné a interiér ve stavu nového auta. Kdyby to tak nehnilo nechal bych ji jako pracovní stroj dál, ale nedávno ji nahradila Fabia Junior, spartánský nehnijící auto bez kurvítek na které jsem jen pověsil tažné.
Fábie že je nehnijící? Ale je hnijící a nijak málo... Spíš tak nějak průměrně.. po desti letech ještě dobrý, po patnácti notně okyslý a po dvaceti na tabák... Pokud to není nějaká uloženka... Ty mají zase jiné problémy...
To auto dobře znám i s jeho majitelem, má jen zničenou výplň pravého sedáku, protože jeho madam má cca 100kg+. Absolutně žádná koroze, a ani náznak. Můžu detailně nafotit lemy, prahy cokoliv, ale už je tma a u nás chčije. Jen výfuk jsem kompletně letos vyměnil i když by šel snadno polepit a ještě by dost natočil. Takže asi tolik k tvojemu tvrzení. Když nezapomenu zítra ti ho vyfotím.
Naposledy editováno 23.11.2020 18:47:15
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Stejné to bude i se Š 120 - někdo na ní nadával a už jí dávno nemá, někdo jí chválil ( i tady mezi námi ), moje auto bude ten střed...a můžu pokračovat - třeba Oltcity to samé...
A4 r.v.96 kterou jsem prodal není nikde ani chycená ještě dneska. Má ji kamarádova přítulkyně tak vím. Auto které mělo najeto poctivých 120 tisíc které jsem bral 20 km od Frankfurtu po důchodci. Pravda je ovšem že mělo jiné problémy. Třeba brzdové desky bytˇ dostatečně silné se pomalu stářím rozpadaly, gumové-plastové díly atp.
Naposledy editováno 23.11.2020 19:02:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 23.11.2020 19:16:35
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Já když přezouvám, tak rovnou koukám pod autem, kde se mi něco nezdá, tak okamžitě postříkám měděným mazivem na náboje kol a je klid.
Co se ke mně dostane ve spreji a nechci to používat na původní účel, ať už sprej na řetěz nebo podobně, tak to používám na toto. Misky pružin, gumy stabilizátorů... Mám s tím dobrou zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Auta po důchodcích jsou zpravidla dost nahovno... Takřka vždy nejblbější možná konfigurace v podobě nejslabšího motoru a nulové, nebo nesmyslné kombinace výbavy a na údržbě se šetří, ať to stojí co to stojí...
Junior má jen jednu jedinou výhodu a to je to, že se na něm nevysere servo jako na všech ostatních Fábiích, jelikož ho odsud, stejně jako mnoho dalších věcí ukradli...
Motor 50-55koní. Auto poměrně těžké.. To je prostě tragédie.... A není tam nic... Základní Dacie jsou holé... Ale u nich si výrobce nedovolil sebrat autu brzdy a nahradit je horšími než v ostatních verzích, nahradit kola zcela nevhodnými a horšími než v ostatních verzích, mají normální motor, stejně jako ostatní verze a jsou tam normální prvky té nejzákladnější výbavy jako je víko od kastlíku, roletka v kufru, osvětlení interiéru.....
Junior je totální výsměch... Měl to být nejapný vtip a pomatení lidé to vzali vážně... I přesto to nakonec skoro nikdo nekupoval a po zásluze to skončilo debaklem.
Za stejnou cenu se tou dobou prodála například Kalina, s motorem 1,6-85koní , a slušnou výbavou včetně elektrifikace všeho... A není to špatné auto.. Taky je po těch 15 letech notně okyslé, stejně jako ty Fábie, ale aspoň se člověk slušně svezl....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |