Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Dik
(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Nemůže to třepání předku dělat třeba oskákaná guma, nebo špatný tlumiče?
Jak jedu přes kilo a hrábnu na přední brzdu, tak se to celý rozvibruje - levá pravá. Pod cca 70 dolu to vcelku drží bez vibrací a jak dojíždím na křižovatku, tak to zase dělá jako bych střídavě mačkal a povoloval brzdu.
Už jsem je čistil, laboroval s tím a beze změn.
Včera se mi podařilo pravý zrušit a přemýšlím, jestli shánět zase originál, nebo je vyměnit komplet za jiné.
Koukal jsem třeba na Hepco Becker "https://www.hepco-becker.de/motorschutzbuegel-schwarz-fuer-moto-guzzi-stelvio-ntx-1200-2008-2016.html", ale mám trochu strach z toho uchycení v podstatě v jednom místě.
Zlikvidovat origo, zajedu za Bartusem, pouziju origo uchycení a nechám udělat na míru a ještě s ním vymyslim vylepšení.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
https://www.auto.cz/.../6589930?jwsource=cl
Naposledy editováno 06.10.2020 12:20:24
https://m.facebook.c...8662365&sfnsn=mo
https://www.facebook...eos/432507277770783/
Naposledy editováno 21.11.2020 14:51:00
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Tím nechci říct ať to neřešís vůbec, ale nečekej zázraky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
mal by som zaujem o kupi STELVIO 1200 V8, 2008 viete mi na co sa zamerat pri kupe, opytat...aku velku to ma nadrz nakolko niekde som sa docital 18 l niekde az 32l. Tato znacka sa mi akosi dlho vyhybala ale teraz ma kamarat na to upozornil a dal mi par inzeratov kde sa predavaju...mal som poovdne zaujem v tomto type moto naBMW R1200GS Adveture, ale to co som skusal, videl vsade nejaky problem...touto cesto by sa vas rad poprosil o rady, skusenosti, servis, intervaly, naklady...z vasej strany ako ludi co vlastnite tuto znacku. Dakujem.
Jinak jestli na bmw byly problémy, tak u tohoto taky nepočítej, že budeš jen jezdit. Až na výjimky se v tom člověk taky docela vrtá. Mohl bych vyprávět co mě to už stálo peněz a nervů. Ale za bezpohlavní gs bych ho neměnil. Na GS jsem měl tu čest a ani svezení jako takový za moc nestálo.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Prasoper píše: přečti si recenzi od uživatele Seikos
A je to tady: https://www.motorka...lvio-1200-35028.html
3 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Aby to nebylo pořád to samé dokola, zkusím tentokrát jiné vačky, a to sice starou opovrhovanou verzi z první generace s plochýma zdvihátkama. Původní motor 1200 ccm s ní měl sice dost divokou charakteristku, ale to je hlavně kvůli dost neobvyklému továrnímu časování rozvodu, samotný profil by mohl většímu objemu sedět lépe než novější vačka s rolnama. Takže nejdříve trochu měření, pak trochu počítání a nakonec výlet za kamarádem s CNC mašinkou navrtat nové aretační díry pro ozubené kola pohonu vačky. Znovu přeměřit, docela jsme to trefili, a teď už jen všechno seskládat, trochu motor zaběhat a pak šup s ním na brzdu. Palivovou mapu budu muset udělat celou novou, ale to už je jen finální doladění, nejprve hardware a pak k němu software.
Stay tuned
Geloš
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Myslel jsem si, že s posunutou vačkou 1.generace zůstane zachovaný masivní kroutící moment v nízkých otáčkách a zbavím se náhlého poklesu nad 6200 rpm. Myslet znamená hovno vědět. Ve středních to mělo díru jako nejhorší Stelvio z 2008, prostě nejdříve krásný nástup, pak ve 4500 rpm mrtvo a teprve potom pořádný fofr, taková závodní charakteristika. Takže vačky přestavit na tovární časování, něco obětovat a něco zase získat. Takto nastavené už se to dá akceptovat a s vyladěným mapováním to bude ještě lepší. Graficky vidíte na obrázku srovnání s Grisem 1400 s rolnama (to je lokomotiva), v řeči čísel Griso/rolny 130 Nm 3300rpm, 117 PS 6950rpm, Griso/flat tappets 134 Nm 6300rpm a 127 PS 7500 rpm.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 9 | 20.9.2024 v 19:52 Kohlstein |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |