Naposledy editováno 02.12.2020 10:17:13
E.: Pokud teda nehledáš tak moc nadšenýho nadšence, co nad tím stráví stovky člověkohodin zadax. To by pak byla jiná. (A hodně štěstí )
Naposledy editováno 02.12.2020 10:34:08
6 reakcí na tento příspěvek hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ
Můj tchán má už 3 jebky motorovky v garáži a teď koupil 4tou od Hechtu. Počítám že se příštího podzimu ta pila nedožije, ale když sem mu říkal kdysi ať si koupí třeba Husku nebo Stihlku tak byla drahá. Teď v těch pilách je už asi za 15 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ
MartasUS píše: To je ten případ kdy člověk při koupi šetří a koupí čínskej shit a pak se s tím trápí a stejně to nerozjede. Oproti tomu koupit hned na začátku např. nového Japončíka o pár korun víc a pak jen jezdit a v případě závady okamžitě vyřešit a jezdit dál.
Můj tchán má už 3 jebky motorovky v garáži a teď koupil 4tou od Hechtu. Počítám že se příštího podzimu ta pila nedožije, ale když sem mu říkal kdysi ať si koupí třeba Husku nebo Stihlku tak byla drahá. Teď v těch pilách je už asi za 15 tis
Konečně jsi napsal něco smysluplnýho a nevychvaluješ ten zgarb z hitlerfabriky co máš doma.
Naposledy editováno 02.12.2020 18:32:49
If your vehicle has stored a code P2300, accompanied by a malfunction indicator lamp (MIL), it means that the powertrain control module (PCM) has detected an unexpectedly low voltage condition in the primary control circuit of the ignition coil designated with the letter A. Refer to a manufacturer specific guide to determine which is the "A" circuit for your particular application. Primary circuits of the ignition coil are the wires which supply battery voltage to the coil. Voltage is delivered through fuses, relays, and various other sources. The high-energy ignition boot, spark plug boot, or spark plug wire is NOT considered a primary circuit. Typically, the ignition coil is supplied with battery voltage and ground. When the ground signal is interrupted (momentarily), the ignition coil emits a high voltage spark which also fires the spark plug. Spark plug operation is a necessary component in the internal combustion engine. If primary voltage to the ignition coil is insufficient, high-energy voltage emission will not occur and the engine cylinder will not produce horsepower. Typical individual cylinder (coil-on-plug COP) ignition coils:
https://www.obd-codes.com/p2300
Tady to máte přeložené ,píšou ,že je nízké napětí na cívce.Ale my jsme na cívku dotáhli proud přímo od baterie ,tedy jsme oběšli celou řídící jednotku a stejně to chcípně po chvíli ...čím je motor zahřátější tím to chcípe dříve.za studena běží třeba 3 minuty...to to nějaký problém v závislosti na teplotě motoru.
1 reakcí na tento příspěvek hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ
HornisGSX píše: MartasUS> no uplne nesouhlasim.....mel jsem maxona kupovany jako funglovku 4roky v provozu a jedine co jsem menil byl olej brzdovku a spinac brzdoveho svetla....kupivan s 0km prodan s 9500km a co vim pan na nem stale lita.....mam hecht pilu uz pet jaru a kazdou zimu se rube 15kubiku dreva a bezi.....s tou huskou a stihlem bych uz dn s byl joo opatrny....
No jo Hornisi, ale von nemá problém s tvým Maxonem, ale se svým.
Nejsem ani odpůrcem ani příznivcem značek "druhé ligy". Nicméně to je právě ten rozdíl, za který se platí.
Neidentifikovatelnou závadu může mít kterákoli motorka.
Nicméně u "top" značek je to jedna z tisíce a u těch "spotřebních" je to třeba 10 nebo víc.
Bohužel tím se dramaticky zvyšuje riziko, že trefíš zrovna ten problémový kus....
Tohleto se někdy podobně projevuje, i s tím volnobehem.
Ale neznám ten motor.
Například u KTM vim, že když podobně blbne, tak zapnout, po testu budíků pomalu otočit plyn naplno a pomalu zpět, vypnout. Počkat 15 vteřin a je to pak ok.
U některých motorek se to zas nastavuje otáčením snímače na nějakou hodnotu signálu, některé motorky to umi pres dealer mode na budiku, jiné přes diagnostiku...
Blbý je, že u Číňanů tyhle postupy většinou nejdou dohledat a manuály jsou mimo mísu.
MartasUS píše: To je ten případ kdy člověk při koupi šetří a koupí čínskej shit a pak se s tím trápí a stejně to nerozjede. Oproti tomu koupit hned na začátku např. nového Japončíka o pár korun víc a pak jen jezdit a v případě závady okamžitě vyřešit a jezdit dál.
Můj tchán má už 3 jebky motorovky v garáži a teď koupil 4tou od Hechtu. Počítám že se příštího podzimu ta pila nedožije, ale když sem mu říkal kdysi ať si koupí třeba Husku nebo Stihlku tak byla drahá. Teď v těch pilách je už asi za 15 tis
mám dvě pily od Hechtu, jednu 929 jednoruční, která měla být na jednu akci při prořezávání a druhou "dvouruční", která měla pořezat jen 30-40 kubíků. Obě jedou už několik let, stačí mít selský rozum, dát tomu co chce a chovat se k tomu k věci za desetinu profi stroje. Troufnu si tvrdit, že se už zaplatily, a je dost možné, že už na sebe začly i vydělávat. Pro profi použití to asi není, ale pro několikaleté hobby neznám lepší poměr cena/výkon
1 reakcí na tento příspěvek hledám autoelektrikáře nadšence Praha-východ
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
regulátor tlaku paliva Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 16.6.2022 v 23:09 HornisGSX |
Příliš mnoho benzínu při studeném s... Čína Maxon | kawasaki-man | 4 | 26.5.2022 v 20:58 kawasaki-man |
Páka na provléknutí ventilku na dis... Čína Maxon | kawasaki-man | 2 | 14.4.2022 v 08:28 Filous |
2xvypalena ridici jednotka na skutr... Čína Maxon | kawasaki-man | 16 | 23.8.2021 v 20:00 kawasaki-man |
Skútr nejde do otáček chyba P0122 Čína Maxon | kawasaki-man | 5 | 29.7.2021 v 16:59 karavanista |