3 reakcí na tento příspěvek hoří mínusový drát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hoří mínusový drát
Kolikrát mám napsat že to máš přepólovaný než to pochopíš?
2 reakcí na tento příspěvek hoří mínusový drát
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) hoří mínusový drát
krokoš píše: ČZ 175 477 , mali už ukostrený mínus pól, niekde tam má skrat. Mne sa napríklad stalo, že po nasadení sedadla, to sa dotklo plus pólu a takto presne mi horelo potom ukostrenie. Teda z mínus pólu na kostru, pod sedlom som mal v handrách zabalený sersám, a takto som mastil a za mnou kúdol dymu, ako horiaca stíhačka. Sersám=náradie
Vidíš a já ji měl kostřeným + pólem. Ono ani tak nezáleží na motorce ale na tom co tam je za dynamo. Mno a pak taky za relé. Já měl třeba originál na M72 taky kostřený + pól, ale kvůli žárovkám jsem to předělal na klasiku - pól na kostru.
1 reakcí na tento příspěvek hoří mínusový drát
ujec76 píše: Dík za rady pánové,,jak se kapku oteplí budu testovat..jen mě napadlo.Baterka co jsem tam vrazil má 11ah,podle techniky tohoto typu čz by měla mít 6ah..nemůže být toto na škodu?
Pokud se vleze do kastlíku, bych nechal tak.
1 reakcí na tento příspěvek hoří mínusový drát
krokoš píše: ČZ 175 477 , mali už ukostrený mínus pól, niekde tam má skrat. Mne sa napríklad stalo, že po nasadení sedadla, to sa dotklo plus pólu a takto presne mi horelo potom ukostrenie. Teda z mínus pólu na kostru, pod sedlom som mal v handrách zabalený sersám, a takto som mastil a za mnou kúdol dymu, ako horiaca stíhačka. Sersám=náradie
A není sersám=nářadí po hutorácky?
Chenzee píše: Mě když se pálila nahodile pojistka, snažil jsem se vypozorovat souvislosti a až za delší čas jsem zjistil, že se tak dělo při zapnutí dálkového světla (smůla byla, že právě ne vždy). Nakonec jsem našel zkrat na patici kontrolky dálkového světla. Bohužel sem dával po jistých problémech s elektrikou novou a to byla chyba - byl to prostě šunt. Tak jestli nemáš něco podobného
No, ja keď sa snažím vypozorovať súvislosti tak po dlhšej dobe zistím , že som ko....kot. Je to smutné, no čo už.
Pre titus: ten sersám, neviem, možno je to po kórejsky ser-sám, to akože máš vlastné náradie .
Co mně ještě dle schéma napadlo je problém u dynama. To je přímo na kostru.
http://cezeta477.wz....175-477/eletrika.htm
Naposledy editováno 20.12.2020 13:52:14
1 reakcí na tento příspěvek hoří mínusový drát
Píšeš, že to jede normálně, i s tím přehořelým vodičem?, pak je otázka, k čemu tam ta baterka je?, kvůli osvětlení?, kdyby to mělo bateriové zapalování, tak by to s přerušeným ukostřením baterky nemělo fungovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technický průkaz ČZ 175/477 | K-O-Z-E-L | 3 | 18.9.2024 v 21:03 KAWAHAB |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... [1, 2] ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 32 | 18.9.2024 v 20:38 TomasRA |
Výrobní číslo čezeta ČZ 175/477 | plachejD | 8 | 13.8.2024 v 16:45 FJRPEPA |
Originální tlumiče ČZ 477 ČZ 175/477 | kpant | 2 | 1.8.2024 v 15:26 kpant |
čz 175/477 nestartuje ČZ 175/477 | Da-Davor | 30 | 21.6.2024 v 17:20 Diljit |