PS: na toto téma jsem našel fórum, ale tam se objevilo řešení pouze pro KTM.
Předem děkuji za normální odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek husqvarna supermoto NA TP
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husqvarna supermoto NA TP
Zjistil jsem, ze na motardu se svezes jen na okruhu a pak nema smysl s nim jezdit po silnici.
Kdyz jsem zacal jezdit na okruhu tak jsem jednu sezonu prehazoval motarda na krosku a zpet, kdyz uz vi clovek jak na to tak to jde za 20min. Mel jsem dvoje kola, dve přední brzdy, dva řetězy a dvoje přední plasty. Jezdil jsem mx podvozek, prvni sezonu myslim moc lidi limitovat nebude.
Kdyz jsem predelal podvozek na SM uz na tom MX jezdit neslo a prikoupil jsem druhou moto (stejnou)
Enduro podvozek je měkčí a jeho limity na trati najdes rychleji.
To jen pro inspiraci, me take tohle rikali na zacatku a nevěřil jsem a musel jsem si to projit komplet. To jen kdyby sis to chtel treba zkrátit
Naposledy editováno 23.12.2020 15:16:40
Jinak souhlasím s assassinem...take jsem přehazoval kola a i když to byli jen max. 3x za sezonu tak je to opruz a po předělani podvozku na sm už to nebylo na bahně ono.
Pořidil jsem 2 moto a je vyřešeno.
Ono se od toho nenechá odradit asi nikdo...já jsem tim taky prošel
Naposledy editováno 23.12.2020 15:27:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husqvarna supermoto NA TP
Kamarádi mi párkrát pučili jejich endura a dost se mi to líbilo, takže bych chtěl taky nějaký splašit.
2 reakcí na tento příspěvek husqvarna supermoto NA TP
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husqvarna supermoto NA TP
2 reakcí na tento příspěvek husqvarna supermoto NA TP
Jenže jsem kouknul do inzerce a jsou všechny pryč .
HardSilnica píše: Kohlstein> Radši bych 4T. Dost uvažuji nad touto KTM - https://motorky.baz...90/ktm-250-exc-f.php . Ale pak jsem koukal po dalších a na té husce mě zaujalo že to je 2015(skoro nová motorka) a že to má vstřikování.
Proč myslíš, že je o 200 tisíc levnější, než nová? Protože se dá očekávat velká investice! Zajímavé je, jak mlaďoši, kteří na vypůjčené přejeli dvě příkopy a jednu jetelinu, hned potřebují EXC. Aby před ostatníma vypadali?
Tuhle jsem četl od Rogera De Costera, který teď dělá manažera pro KTM v USA, že výkon motorů u 450 je na hranici zvládnutelnosti a víc není potřeba, na rozdíl od čtydobých 250, které jsou vybičované na maximum a jejich údržba je pak pekelně drahá, a do špičkové motorky ve 250 je potřeba nasypat a sypat dvakrát víc, než do stejně úspěšné 450. Ale neber to tak, že bych ti 450 doporučoval, to ani náhodou.
Naposledy editováno 23.12.2020 21:08:19
teda záverom, keď to nevieš servisovať a ani tvoj foter, tak si kúp niečo na vozenie a nie na finančné zrujnovanie. To ešte nepíšem o servisných intervaloch , výmene olejov a filtrov a bežnej údržbe podvozku a bla, bla bla. Pneu, do terénu štuple , na ceste ich zničíš po pár jazdách.
Ono moc alternatív - motoriek, s ktorými by sa dalo dobre jazdiť v teréne a zároveň by si nemusel meniť olej čo pár hodín - nie je, o PR5 som sa bavil s niekým, kto to mal v práci (motoškola) a že sa im furt kazili, iná alternatíva k ostrému mi nenapadá. Pochopiteľne s ostrým sa padá, nikto si to nekupuje preto, aby jazdil výrazne pod svojími limitmi.