kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
andy_xx píše: jezdíš s SCéčkama i mimo okruh? Co potom km nájezd?
Ten muj koment byl vystrel do tmy. Nejsem referencni uzivatel. Jezdim s tim mimo okruh malo. A nez sjedu stred, jsou boky z dromu ko.
Jinak ta Michelina PP2CT fakt nic moc. Taky jsem myslel, ze neni spatne gumy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Nemyslim, ze nejaky vyrobce dal nekdy 190 na 5,5 rafek.
To netusim. My jezdime na motardech 5.5palcu rafky a 160ky pneu
Ja na pristi rok obuju dunlopy TT, jestli to jeste zcela zbytecne nevyhrotim gpracerama
Naposledy editováno 27.12.2020 16:10:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A d211gp byly nejlepší gumy který jsem kdy jezdil, ale to je osm let, čili to už asi bude jiná generace. Kdybych nebyl kolenovrt, nazuju taky dunlopy gp
FiZzeR píše: Jsou. Ale dají se poměrně snadno odhalit, na bočnicích maj varovný nápis "michelin".
Dneska už ani to neplatí...
Spíš mi přijde že to je o nejakejch preferencích, osobním pocitu a placebu... Mě třeba Metzelery nesedly, přitom je to v podstatě Pirellka
Naposledy editováno 27.12.2020 16:42:32
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.12.2020 17:20:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Nemyslim, ze nejaky vyrobce dal nekdy 190 na 5,5 rafek.
Neznáš mapu 916ka, šla z výroby s 190/50 na 5,5"
assassin píše: FiZzeR> Protoze s TL nejezdim na okruh a dunlop uz u nich doporucuje pouziti s nahrivakama a ciste okruhove pouziti. Bojim se ze udelas par teplotnich cyklu a vyrazne se zhorsi vlastnosti ... jako u slicku.
Ah tak, to mě nenapadlo.
assassin píše: FiZzeR> Protoze s TL nejezdim na okruh a dunlop uz u nich doporucuje pouziti s nahrivakama a ciste okruhove pouziti. Bojim se ze udelas par teplotnich cyklu a vyrazne se zhorsi vlastnosti ... jako u slicku.
nějaká orientační vyjížďka do mostu by letos mohla bejt :) Asi tam taky dám ty TT, nebo možná ty bt016pro co má teď, jestli nebudou moc starý, ty jsou super.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Neznáš mapu 916ka, šla z výroby s 190/50 na 5,5"
Tak pred 27 lety se delaly ruzny pokusy, stejne tak 120/60. Tim chci rict, ze 190 na 5,5 je blbost a nikdo to uz neobouva..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Tak pred 27 lety se delaly ruzny pokusy, stejne tak 120/60. Tim chci rict, ze 190 na 5,5 je blbost a nikdo to uz neobouva..
Tem 190/50 by to spis prospělo... on uz to nikdo neobouva protoze vsichni jezdi 55 nebo vyssi profil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Tem 190/50 by to spis prospělo... on uz to nikdo neobouva protoze vsichni jezdi 55 nebo vyssi profil.
Cemu by to prospelo? Tyhle placaty gumy jsou podle me naprd. Naposled jsem mel 200/50 a nic moc teda.
Mne spis slo o pomer sirky rafku a gumy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: FiZzeR> Protoze s TL nejezdim na okruh a dunlop uz u nich doporucuje pouziti s nahrivakama a ciste okruhove pouziti. Bojim se ze udelas par teplotnich cyklu a vyrazne se zhorsi vlastnosti ... jako u slicku.
Měl jsem GP racer na okruhu. Pak jsem byl shnilej je přezout na cestu za jiné. Trochu se ochladilo počasí a já na nich jel cca 10km a nechápal jsem, proč ta motorka do zatáček tak plave. Pak jsem zastavil a zjistil, že přední byla úplně prázdná,ale guma byla tvrdá jak šutr,tak se tvářila nafouknutě. Tyto gumy musí být pořád pod tlakem ve správné teplotě.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pro Strakoňa a Fandu neplatí - ty chlastaj průběžně furt
Na esku mam z8cky, ty jsou tupejsi, jak je dojedu tak tam pujdou nejake mekci sportky, bo s tim najedu 3-4rocne, a celkem v kalupu, navic bych s ni rad na okruh a tam uz by ty turistiky moc nesly, ale ani ty z8 me zatim nelimitujou, toz nevim. Lesli nielsen to moc nezerete
Tifone píše: Co s vámi je? To už zase chlastáte? Zítra se jde do práce hovada.
Pro Strakoňa a Fandu neplatí - ty chlastaj průběžně furt
Fanda to udělal dobře, 23 nebo 24 tu najednou popřál vánoce i silvestra a od tý doby se neukázal, ten musí mít krásný svátky my ostatní jsme jen amatéři
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nepotrebuju gumy co nevydrzej ani 3000 a ani nepotrebuju dávat takovou picovinu,jako různý gumy dopředu a dozadu,bo zas nejsu takovej kolenovrt,aby mě sralo,ze ta přední ze stejný sady vydrží dýl a pocitu,ze to prospěje jízdě určitě nevěřím,bo to nejsou závodní gumy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tady se woe o profil a ne o závodní gumy.Já se ptal,bo se mi ta zadní zda proste moc placatá.
Nepotrebuju gumy co nevydrzej ani 3000 a ani nepotrebuju dávat takovou picovinu,jako různý gumy dopředu a dozadu,bo zas nejsu takovej kolenovrt,aby mě sralo,ze ta přední ze stejný sady vydrží dýl a pocitu,ze to prospěje jízdě určitě nevěřím,bo to nejsou závodní gumy
No vona vydrzi, ale se striskou Coz asi turistum muze. Bejt u prd... ale do zatacek to uplne neni to pravy oriskovy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: No vona vydrzi, ale se striskou Coz asi turistum muze. Bejt u prd... ale do zatacek to uplne neni to pravy oriskovy
A co když se sjede dřív přední, než zadní?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: tomasd.> lip to do nich padá
Hlavne v pomalejch rychlostech je to primo zuzo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: A co když se sjede dřív přední, než zadní?
Vic se brzdi nez taha za plyn zmenit styl jizdy anebo ze by mel motorku s prednim nahonem?