kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdyby někdo o něčem věděl, please let me know, mám tu navíc nějaký flašky špiritusu.
Ď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To by i pro mě jakožto nahodilého návštěvníka dromu znamenalo po 3 letech výměnu pístů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.01.2021 13:00:32
strakon píše: Tak to i ten SF V4 vydrží asi hovno
Fanoušci značky ti řeknou, že pokud dodržuješ servisní intervaly, tak je vše v pohodě. Ale to, že je to jako v tom vtipu, "pořád" v servise a náklady jsou diametrálně odlišný od konkurence, to je věc druhá...A tímto vzniká aura výjimečnosti a nedostupnosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: z.a.j.o.c.h> Jak to myslíš SPčko? Já tam vidím Panigale V4 (all model versions).
To by i pro mě jakožto nahodilého návštěvníka dromu znamenalo po 3 letech výměnu pístů.
za jak dlouho na dromu najezdíš 2,5k?
a je to v podstatě "závodní" moto na značkách...EXC 300 má/měla předepsáno v race režimu výměnu pístu po 40 mth...ale hobík dá "klíďo" 120 mth, řekl bych, že je to prostý alibi...
a ještě to určo bude žrát litr oleje na 1k :D
E: jo a je to ital...
Naposledy editováno 04.01.2021 13:10:23
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
ale moje starý mrdky maj buď komplet motor origo, nebo (u SSa) udělaný kruhy ... a to jsem Monstera na Okruh několikrát vytáhl... Monster má aktuálně cca. to co SSo ...78tkm...
člověk by tedy čekal, že se změnšením pístů by to mohlo vydržet víc...ale oni asi i notně ubrali na materiálu... věřím že při běžným ježdění to bude vše ok... ten okruh a užívání motorek tam, je fakt něco úplně jinýho....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A tím pádem jsem si sám i odpověděl. Měl bych zůstat i u té R6.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
jeste, ze me tohle nemusi trapit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.01.2021 13:57:35
Resp. v době kdy ještě 916 a 996 kralovaly to asi ještě šlo... ale V dvojka nemůže řadě prostě v tomhle konkurovat...
Assassin > ... jj, to jsme dva ... ale je to něco jak EB ještě s HD motorem... je to zajímavý., má to svý kouzlo,...ale vyhrávat to asi nebude
ohledně V4ky, by to neměl bejt rozdíl oproti japonský konkurenci, maintenance schedule si vypustí tak, aby :
a ) tekly prachy na díly
b) měli jistotu, že to nezakuká...
že to bude mít životnost jako každá jiná ...tzn při profi závodění co 2500 -3000tkm repas motoru ... a amatérům občas něco zakuká... protože to nechávají na desítky tisíc km... uvidíme časem
Naposledy editováno 04.01.2021 13:58:23
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Takovejch zbytecnejch úvah a mouder o myšlenkách fanoušků ?
A to všechno kuli jedny tabulce doporucenejch servisů,který se tykaj verze R a pokud vim tak vždycky týkaly,takže žádná změna
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> ...stačí 98mm v motoru, než 103mm zrezlý ve skříni
ono to jednou dopadne
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
někdy se až hrozím co kolem nás žije za svoloč...
Naposledy editováno 04.01.2021 15:14:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ono to jednou dopadne
tak jasný...
.jen abys to hned vzápětí nezadrřel s 0,5l ojele ve vaně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: tak jasný...
.jen abys to hned vzápětí nezadrřel s 0,5l ojele ve vaně
budu stavet rovnou dva
kokonhead píše: za jak dlouho na dromu najezdíš 2,5k?
a je to v podstatě "závodní" moto na značkách...EXC 300 má/měla předepsáno v race režimu výměnu pístu po 40 mth...ale hobík dá "klíďo" 120 mth, řekl bych, že je to prostý alibi...
tak jde o pístovou rychlost a jak dlouho v maximálních otáčkách(vysoké pístové rychlosti) běží. u top závodních motorů bez potřeby dlouhé žívotnosti se počítá až s 26m/s u závodních motorů s potřebou jakž takž životnosti 20m/s..............................
a votom to je - mimo jiné, jako je třeba kvalitní olej a jeho včasná výměna atd atd
Naposledy editováno 04.01.2021 16:21:57