Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?
Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38
Kdyby už motorku neměl, řekl bych že jsi on.
Výška a váha sedí, město taky, věk plus mínus, rozpočet měl podobný, předtím taky mraky let nejezdil.
A teď bude začínat další spokojeno sezónu
Z Tvého výběru > ta 350 ccm tě omrzí za týden, ta 650 za měsíc.
Zjistíš že chceš občas někoho předjet a chybí výkon.
Já bych na Tvém místě oslovil auto / motoskolu s dobrým hodnocením a domluvil si 90 minut kondiční jízdy.
Učím taky a vím že u Vás co jste kdysi už jezdili tahle doba většinou stačí aby člověk odboural případné zlozvyky, naučil se jak na tom sedět, hýbat se a dívat se správně. Navíc zjistí že ten jeho respekt po 20 letech byl víceméně nadsazený, že i 650 čtyřválec (který bude mít minimálně dvakrát tolik koní než ta 650 enfield) se dá v klidu zvládnout.
Hodně by Ti to pomohlo ve výběru stroje a možná bys neměl tolik strach někam dojít, složit zálohu (jistinu) a něco si na hodinu půjčit a vyzkoušet.
A na funglovce bych asi úplně netrval, dnešní motorky nevyžadují šroubovák po ruce abys dojel z místa A do místa B.
Asi bych chtěl aby to mělo ABS, jinak si kup klidně co se ti líbí, co ti sedne a klidně použitou.
Toť můj názor..
Jestli to myslíš s ježděním vážně, smiř se s tím, že kvalitní výbava spolkne 40 tis. (na hadrech se dá docela ušetřit pokud projdes internet, může se stát že najdeš kvalitní kožený hadry který jsou jak nový za cenu nějakých fungl nových textilních sraček).
A asi bych nešetřil na své bezpečnosti jen proto, aby mi zbylo na fungl stroj, který může být ve finále "horší" než lehce zajeta moto od jiného výrobce.
A určitě nemám nic proti Enfieldu, to zas aby jsme se špatně nepochopili
2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Jako o prachy nejde, jen do roho nechci z pocatku nasypat moc, co kdyby me to nahodou nechytlo.
Porad to cele vyjde levneji nez blba kuchynska linka :) Kdyz vidim co me stali ruzny veci pri stavbe RD, tak motorka je jak si jako bych sel si koupit chleba do kramu :)
(reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Jinak bych pojal výbavu úplně stejně jako nákup motorky. Tzn začít jen částečně je blbost spadnout můžeš kdykoliv. Rozhodne bych výbavu nepořizoval stylem blembak za 5t spis bych si zjišťoval CO kvalitního muzu koupit za 5t....
Za bura můžeš koupit i sragoru z BC XRC nebo nějakou podobnou sériovou produkci z motozem
Vybavení nakup slušné, v našem věku už se vše hojí hůř než ve dvaceti. Na helmy ( i ostatní vybavení) bývají slevové akce. Koupil jsem v YSHOPu nejvyšší řadu Arai zlevněnou z 27k na 17k, bikerscrown zas mívá velké slevy na Shoei (pozor dražší řady nemají na netu, jen in store). Totéž platí pro další vybavení ... .
https://www.motorkar...doplnky-1613014.html
2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Zkousenim predvadecek, si myslim ze toho moc nedocilim, pac na tom budu stejne jezdit prikaděnej, takze nedokazu posoudit ovladatelnist, a dalsi projevy motorky. Mozna jen vzhled a zvuk :)
Protože způsobem co planuješ tech 200t můžeš slušně “zazdít”
Ale konečně jsou to Tvoje peníze i rozhodnutí
Naposledy editováno 03.01.2021 17:46:15
Bicista píše: Ja stejnak myslim, vze mam vybrano :) me se to musi hlavne libit :) jizdnim vlastnostem se da prizpusobit :) ale stroj musim opticky obdivovat :)
Zkousenim predvadecek, si myslim ze toho moc nedocilim, pac na tom budu stejne jezdit prikaděnej, takze nedokazu posoudit ovladatelnist, a dalsi projevy motorky. Mozna jen vzhled a zvuk :)
Přesně tak!
Chlapci, přebírání je pro někoho kdo už má něco odježděno a má poměrně přesnou představu co zrovna chce koupit. A ne pro někoho kdo v podstatě začíná znovu. Po ČZ bude každá žihadlo.
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
a v nemecku stoji vsude kolem 150tis
coz tedy neni nezanedbatelnej rozdil.
2. Chceš sa vmestiť do 200 tis. aj s výbavou.
Tak to ti asi nič iné,ako RE nezostáva,pokiaľ má byť moto nová.
V prvom rade rieš kvalitnú prilbu a oblečenie,až potom motorku. Pod 35kw(resp. určitý pomer výkon/váha) by som nešiel. Na také bežné jazdenie pre radosť to stačí,nie si brzdou premávky,dá sa aj predbiehať. Či ti to bude časom málo? Nemusí byť. Ja som išiel z 95 kw na 35kw a neľutujem. Skôr naopak. Záleží,čo človek od jazdenia čaká.
Kondičné jazdy sa mi zdajú zbytočné,ale ak si neveríš,nič tým nepokazíš. Ako si sám písal,nejaké skúšanie motoriek pre teba nemá veľký význam. Len aby aspoň ergonómia ako tak sedela.
Z retra som skúšal len RE,Triumph a V7. Z nich ma najviac oslovuje tá Guzzina.
3 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Když si po 20 leté přestávce nevěříš, tak doporučuji zpočátku klidnou jízdu po dálnici, potom na okresky a potom je možné zařadit i ostřejší kousky (případně jízda na okruhu).
Hlavně se musí začínat pozvolna.
4 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Okruh urcite ne!
Dnes jsem na RE jen sedel, jsem na tom jako by byl podemnou simson :) je to pomerne maly :) coz mi moc nevadi, nemam z toho pocit mohutnosti tudiz se to ho clovek hned neboji. Ja mam tedy dlouhy nohy od zeme po pas 120cm :)
Dalsi co me u RE nemile prekvapilo je prvni servis po 500km za nejakych 4,5 tis. Vim ze to k motu patri kdyz chce clovek opicku musi mit na banany, ale 2x objet komik a hned solit v po prvnim tydnu provozu 4,5 litru mi ta predstava rozhodila sandal :(
Naposledy editováno 04.01.2021 17:25:26
Přečti si třeba co napsal kolega nad tebou. Tady nejde jen nějakou vyježděnost, jde o to co člověk preferuje. Kdyby chtěl autor vlákna výkon,(vatu na to má) nebude cílit do vod klasických motocyklů.
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Mam z toho vseho smisene pocity.
na 185 ccm je RE skutečně malý, poohlédni se po větším cenduru, nejlépe něco nad litr...za 200 litrů určitě seženeš něco v dobrém stavu
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Ale ten přístup mě překvapuje. To bylo ve Vintage garage nebo enfieldy začal prodávat někdo jinej? Na VG jsem zatím četl jenom pozitivní recenze. Je možný že se zhoršují ale že by až taková změna?