Jak to máte s dovolenou v zahraničí? Jedete vždycky jen a pouze na moto, protože člověk je tak víc součástí měnícího se okolí, nebo jsou dovolené, kdy chcete být přeci jenom víc schovaní, takže sáhnete po offroadu.?
Jaký jsou vaše důvody.?
Kjá začnu; do zahraničí jezdím jenom na mašině, a to z důvodu, že se se svým Patrolem tak daleko bojím :D ale doposud jsem ani nepocítil potřebu, abych musel jet autem, spíš je to zvědavost..
Jinak po Čechách jezdím autem zdatně. Jednu dobu dokonce každý víkend. Dost mě to baví, ale příhodnejch cest je tu málo, takže si člověk koleduje... Ale jinak je to paráda! V tom autě člověk nikam nespěchá a má čas vejrat okolo..
Naposledy editováno 28.12.2020 07:36:39
Najedeš zadním kolem na šutr a než zareaguješ, letíš jak papírový čert neb předek to nezvládne
Proto šly v terénu od válu.
Pokud se Vám ale po nich stýská, kupte si hadraplán - Ivoš Fajman s ním byl až za polárním kruhem
Naposledy editováno 05.01.2021 01:28:56
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
Ale viděl jsem i nosič na moto i na obyčejných offroudech. Jenže když se jedou složitý pasáže si nedovedu představit životnost takovýho bazmeku, páč když se jede někam na "expedici" tak už samotný auto je docela přetížený krámama, co se berou sebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
pma1 píše: Ono to někteří řeší tak, že jedou obytňákem, kterej není vhodnej do terénu, ale na prdel si zavěsí terenní malorážku frírajd nebo malou betu či něco podobnýho.
Ale viděl jsem i nosič na moto i na obyčejných offroudech. Jenže když se jedou složitý pasáže si nedovedu představit životnost takovýho bazmeku, páč když se jede někam na "expedici" tak už samotný auto je docela přetížený krámama, co se berou sebou.
Nikdy jsem úplně nepochopil výhodu obytňáku oproti většímu autu s přívěsným obytňákem. Vyjde to mnohem dráž, nemohu obytňák odpojit, nemám kam dát věci a ještě potřebuji normální auto.
Ale jako vrchol cestování se mi dodávka, v ní silnička, cenduro a za tím obytňák, jeví jako naprostý ideál, snad se k tomu časem dokodrcám .
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
selkie píše: Deadman> co nějaká dodávka.? Ta by se dala během roku využít i jako daily.
Wenca24 píše: Buchanka by byla ideální
Jediná dodávka schopná v terénu, o které jsem kdy slyšel, je pouze Buchanka. Perfektní auto na běžně ježdění.
Dobrý teréňák prostě z principu bude vždy auto na hovno pro jakékoliv jiné využití.
Navíc na denní ježdění budu mít vždy sedan nebo kombík, nemám 6 dětí, abych musel jezdit dodávkou. Ostatně dovolenou někde na štěrkovkách např v Bosně zvládám i tím kombíkem. Jen to není ono a nedostanu se na ta nejhezčí místa. Nemluvě o tom, že mě baví zdolávat krpály a říční koryta, což s nízkým podvozkem a bez redukce nejde.
Offroad auto je drahý koníček, dovolit si ho může někdo, kdo ho má na vrcholu priorit a oželí spoustu jiných věcí. A to není můj případ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
Mr.Dreamer píše: Nikdy jsem úplně nepochopil výhodu obytňáku oproti většímu autu s přívěsným obytňákem. Vyjde to mnohem dráž, nemohu obytňák odpojit, nemám kam dát věci a ještě potřebuji normální auto.
Ale jako vrchol cestování se mi dodávka, v ní silnička, cenduro a za tím obytňák, jeví jako naprostý ideál, snad se k tomu časem dokodrcám .
Mám to v zjednodušeným provedení, většinou mi stačí spaní pro jednoho, takže dodávka, sklopná postel z kamionu, dovnitř AJP +/nebo elektrokolo, lednice, nouzový spaní pro druhýho, jsem spokojenej - a řešení asi za dvě kila
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
TomElefant750 píše: Mám to v zjednodušeným provedení, většinou mi stačí spaní pro jednoho, takže dodávka, sklopná postel z kamionu, dovnitř AJP +/nebo elektrokolo, lednice, nouzový spaní pro druhýho, jsem spokojenej - a řešení asi za dvě kila
Čau, Tom
Jo, to je takový první krok. Už jsem pár těchto enduro výletních dodávek viděl i naživo a vypadalo to luxusně, ale všechno to byli blázni, kteří to vylepšovali a vylepšovali až téměř k dokonalosti, takže možná ne úplně reprezentativní vzorky .
Deadman píše: Jediná dodávka schopná v terénu, o které jsem kdy slyšel, je pouze Buchanka. Perfektní auto na běžně ježdění.
Buchanka je velmi povedené auto a to i po vzhledové stránce, ale jediná určitě není, ale bohužel jsem neměl možnost ji osedlat nemůžu úplně soudit.
Zato jsem vlastnil L300 a to je věc na kterou velmi rád vzpomínám, obuto na 33". V ničem zábavnějším a praktičtějším jsem nejezdil. Teď mám starexe, ale toho jsem terénem pořádně nepovodil. Ale dovedu si ho představit na rumunských hřebenech a uvnitř mít nějakýho trikra. Motorka se do toho vleze.
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
ten iglhaut sprinter takhle koupis…. odvezes jim predokolku sprintera a neco lehce pres milion….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
K te 3kolce - kamos kdysi mel Kawasaki KXT 250. Neco malo jsem jsem na tom najel a spolu (ja YZ) jsme pojezdili neco vic. 3 kolky (zvlast terenni a konrketne tohle) jsou slepa ulicka - jednak to nema diferencial, tzn. ze to vubec nezataci a jedinej zpusob jak zatocit je vysednout a urvat to plynem (celkem srdcovka v lese kdy to nejde dobrzdit a riditkama nema smysl se o to pokouset). Dalsi problem je neuveritelna nestabilita - jelikoz to ma pevnou kyvku ktera se nemuze vyhnout do strany, tak cokoliv se trefilo na zadni kolo melo tendenci to poslat do kotrmelcu (zalomit riditka a v 45° leteckej den). Dalsi supr vec v terenu byla, ze to je 3-stopy proste se vymetlo naprosto vse a neslo se tomu moc vyhnout.
Melo to jeste par dalsich bonusu - absence zpatecky, manipulace na miste hotovo a hlavne ten krasne citelnej motokrosovej 250 2t motor :)
Jediny uziti neceho takovyho si dokazu predstavit na rovne piscite plazi, kam ostatne (si myslim) ze to bylo planovane...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
z tech ddavek za me to volvo,.. jakej ma ten sprinter podvozek ? ram nebo samonosnou ? tomu bych moc neveril milion nemilion.. navic je to fakt dost vysoky, to taky neni nejlepsi na nejaky kamzikovani skrz vetve..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
Myslim, ze Frontera do te kategorie nepatří, ostatni jsou stavěné pro jízdu v terénu, Frontera bylo spis takove SUV te doby. Ale asi nema smysl se o to hadat, uz jsme se zasekli na tom ze vyjede skoro vse...
Jinak samo, ze sprinter neni pro nejtěžší terén ideál ... me se to ale spis jen libi, nemel jsem zatim problem dostat se kam jsem potreboval s predokolku...
suv te doby ? ja se z tebe poseru najdi si parametry a muzem diskutovat dal..
jinak "libi" je dobra vlastnost, tam bych se vubec nepřel, ale pokud to nema jezdit expedice srackama tak tak je zbytecny do toho lejt mega.. na vezeni kola/motorky staci jakakoliv dodavka s predkem
Bobulus píše: Mr.Dreamer>
K te 3kolce - kamos kdysi mel Kawasaki KXT 250. Neco malo jsem jsem na tom najel a spolu (ja YZ) jsme pojezdili neco vic. 3 kolky (zvlast terenni a konrketne tohle) jsou slepa ulicka - jednak to nema diferencial, tzn. ze to vubec nezataci a jedinej zpusob jak zatocit je vysednout a urvat to plynem (celkem srdcovka v lese kdy to nejde dobrzdit a riditkama nema smysl se o to pokouset). Dalsi problem je neuveritelna nestabilita - jelikoz to ma pevnou kyvku ktera se nemuze vyhnout do strany, tak cokoliv se trefilo na zadni kolo melo tendenci to poslat do kotrmelcu (zalomit riditka a v 45° leteckej den). Dalsi supr vec v terenu byla, ze to je 3-stopy proste se vymetlo naprosto vse a neslo se tomu moc vyhnout.
Melo to jeste par dalsich bonusu - absence zpatecky, manipulace na miste hotovo a hlavne ten krasne citelnej motokrosovej 250 2t motor :)
Jediny uziti neceho takovyho si dokazu predstavit na rovne piscite plazi, kam ostatne (si myslim) ze to bylo planovane...
Díky moc za informace. Teď už dává smysl, proč se nikdy nevrátily, čtyřkolka prostě použitelností vykoupí vyšší složitost a cenu .