AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: skodovak> Dověděl jsem se, že Ducati obecně mají problém s elektrikou. Motorka dva týdny stojí - a už nenastartuje. Kromě jejich Scramblera bych asi nic od nich nechtěl, ale i tak - Jawa o problému s elektrikou ví, a nic nedělá. Žeby Italové byli stejní ? Chci tu Moto Guzzi, tak mám obavy aby...
O V85, nad kterou uvažuješ, se i tady na motorkářích dočteš už celkem dost jak kladů tak i záporů - třeba tady . Nějaký mouchy má. To se ostatně dočteš třeba i u Afriky, Tenerky, MT-10, atd.. Záleží jen na tom, mouchy jakýho charakteru jsi a nebo naopak nejsi ochotný vstřebat. Ale vzhledem k tomu, že dokážeš překousnout neduhy novodobých Jaw a provozovat je k plné spokojenosti, bude pro tebe i ta Moto Guzzi trochu jinej vesmír. Jen nebudeš jezdit za hrnousem, ale do Sušice, Opavy nebo do Čakoviček.
Naposledy editováno 16.01.2021 07:29:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jinak k těm předmětům. Matematika jako ta kupecká mě bavila a ta vyšší musel se najít člověk co to umí podat. Kamarád co má XT má ekonomku od mala příklad vypočítal vždycky dřív než učitel a ten když něco vysvětlí má to logiku!
Když byli ve fabrice kluci na zaučení pomalu se prali aby se dostali za mnou. Ono je totiž někdo chce naučit a nebo nechce. Jasně že se najdou tací co místo poslouchání mají v ruce raději mobil. To je ale jiná kapitola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Na Yamahu v MotoGP asi nikdy mít nebude. Je to dost malá (historická) fabrika a větší asi nebude. Nicméně teď se jim docela daří. Otázka je, kolik z profitu jde na udržení Aprilie, která má mizerný prodeje a velký výdaje.
Naposledy editováno 16.01.2021 10:35:23
Koudy01 píše: O V85, nad kterou uvažuješ, se i tady na motorkářích dočteš už celkem dost jak kladů tak i záporů - třeba tady . .
Tak sem si to přečetl a myslím, že Milan bude s MG spokojen. Taková trochu lepší Jawa
Naposledy editováno 16.01.2021 10:47:47
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Vyškolen z Jawy 650 i 660 strach nemám. A když všichni píší o skvělém podvozku, tak už se těším . Obavy ? No, trochu ano. Z jedné věci - náhradní díly. Čekací doba třeba 2 měsíce a problémy s dodáním. Jenže když jsem v roce 2011 dal Jawu 650 do servisu v Týnci a ona tam byla půl roku kvůli odvzušnění brzd, tak si člověk zvykne. Tehdy jsem naposledy běžně jezdil na pérákovi a najel jsem s ním asi 8000 za sezonu. Stylku v podstatě nahradil.
Ted' mám osvědčenou Jawu 660 , takže i kdyby se MG porouchala ( a pravděpodobnost u nové moto zase tak velká není ) , tak mám Jawu. Čekat ty dva měsíce na součástku, když je na čem jezdit - není problém.
Březen - duben : cesta do Sušice, potom uvidíme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
skodovak píše: Pech: Tak oni sice maj vzdělání jiné, než je zde zvykem, ale těžko soudit, zda to je lepší, nebo horší. My na jednu stranu ve škole děcka šprtáme zeměpis a dějepis, ale najít zde řemeslníka, který odvede slušnou práci, najít zde podnikatele, který nebalancuje ani na jednom konci zdravého rozumu (není ani podvodník ani prodělečný před zavřením), to je trochu jiná... Nutit někomu dějiny je spolehlivá metoda, jak mu je znechutit. A stejné je to s lieteraturou i jazyky. A vlastně vším. Dětem toho cpem do hlavy celkem nadprůměrně po světové stránce, a pak jim dáme evropsky podprůměrný plat a naučíme je držet hubu.
My se učili o objevení Ameriky, ale neučili jsme se o tom, kdo kdy prezidentoval v Argentině, což je pro Australana úplně stejně důležité, jako největší milníky české či československé historie
Myslím, že to jde s kopce i u nás obecně. Ono jsou děcka, co dostanou dobrý vzdělání (čili jdou do primy místo do šestké) + některé nejlepší jdou na školy po ZŠ, ale řekl bych polovina toho zbytku už je na tom dost špatně. Na učňáku už tě vyhodí jen mimořádně, protože i oni někoho musí učit... Žádná motivace. Měl jsem to v rodině tak na to mám celkem názor.
V té Argentině tyhle děcky prodávaj prostě noviny nebo mejou auta nebo kradou. U nás se tváří, že jsou studenti a pak jdou někam k pásu. Na to ovšem stačí zaučit. No a vzhledem k současným poměrů z nich není dělník na páse, ale "operátor výroby". No kdo by to nechtěl? :) Druhá taková vtipná profese j "manažer fronty" v supermarketu :)
Milan1963 píše: Koudy01> Komentáře o MG 85 čtu. Někomu škube motor, jinému ne. Ale jede. Pořád. Takže škubání je nepříjemné, ale pro mně to není vada. Jawa 650 neškube. Bud' jede excelentně, nebo nenastartuje - a nejede vůbec. To čidlo teploty - to bude nejspíš jen u té jediné motorky.
Vyškolen z Jawy 650 i 660 strach nemám. A když všichni píší o skvělém podvozku, tak už se těším . Obavy ? No, trochu ano. Z jedné věci - náhradní díly. Čekací doba třeba 2 měsíce a problémy s dodáním. Jenže když jsem v roce 2011 dal Jawu 650 do servisu v Týnci a ona tam byla půl roku kvůli odvzušnění brzd, tak si člověk zvykne. Tehdy jsem naposledy běžně jezdil na pérákovi a najel jsem s ním asi 8000 za sezonu. Stylku v podstatě nahradil.
Ted' mám osvědčenou Jawu 660 , takže i kdyby se MG porouchala ( a pravděpodobnost u nové moto zase tak velká není ) , tak mám Jawu. Čekat ty dva měsíce na součástku, když je na čem jezdit - není problém.
Březen - duben : cesta do Sušice, potom uvidíme.
S náhradními díly na MG žádný problém, co neměli v První kozí, tak jsem bral u Steina, ten má skoro všechno a často i o hodně levněji než v ČR:
https://www.stein-dinse.biz/
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jde o to, že ta motorka má ráda roviny, nebo zatáčky s kvalitním povrchem. Pokud jedeš po cestě III. třídy nebo asfaltové polní cestě s utaženými vracečkami, ujede ti i pionýr. To jsem si zcela ujasnil až vloni na VSJ když mi v klidu ujeli kluci na ČZ 175 a 660 nestíhala. Já měl docela strach, abych motorku nepoložil. A oni jeli jako nic....vysoké těžiště, velký poloměr zatáčení atd. Jawu 660 v této disciplíně diskvalifikují. Protože už od představení se mi moc líbí MG 85, která má navíc prý proti Jawě excelentní podvozek a italské motorky mám rád, rozhodl jsem se. Triumph určitě není špatný, angličany taky "můžu" , ale tohle je jednoznačné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: assassin> ;S Jawou 660 jsem maximálně spokojený. Má najeto cca 33 tisíc, z toho 31 tisíc bez sebemenšího zaváhání. Jako téměř úplně nová musela k hrnousovi....od té doby je klid.
Jde o to, že ta motorka má ráda roviny, nebo zatáčky s kvalitním povrchem. Pokud jedeš po cestě III. třídy nebo asfaltové polní cestě s utaženými vracečkami, ujede ti i pionýr. To jsem si zcela ujasnil až vloni na VSJ když mi v klidu ujeli kluci na ČZ 175 a 660 nestíhala. Já měl docela strach, abych motorku nepoložil. A oni jeli jako nic....vysoké těžiště, velký poloměr zatáčení atd. Jawu 660 v této disciplíně diskvalifikují. Protože už od představení se mi moc líbí MG 85, která má navíc prý proti Jawě excelentní podvozek a italské motorky mám rád, rozhodl jsem se. Triumph určitě není špatný, angličany taky "můžu" , ale tohle je jednoznačné.
Nevim, jestli MG85 je motorově nějaká pecka, mě to přijde jak malý GS 850. Určitě to nemusí být špatný, ale je to takový upgrade o level a ono je lepší uprgadevat o dva, aby měl pocit člověk, že to stálo za to. Na triumphu jsem jel jen na velkým adventutre 1200 a to už byl ten konečný level... jízda raketová
kazdopadne proti te jaw je to jinej vesmir…
no uvidis az se svezes.
kazdopadne kdyby me zajimaly cestovni endura, asi budu koukat taky prave po te guzzi… byl jsem v Milane na EICMA kdyz ji predstavili a z cele te zaplavy motorek to byla pro me jedna z top
Ad ta poruchovost, spolehlivost, bezudrzbovost - tam maj pravdukluci co ti vnucuji japonce. Ja koupil svoji Suzuki se 40tis na tacho, jezdila na okruhu a mela za sebou dve vazne nehody. provizorne jsme ji poskladal a jen s vymenama oleje jsem na ni najel dalsich 35tis zcela bez problemu … a to neni zadne vyhlasenej drzak. Jsou japonske motorky co najedou 100tis a nesahnes na ne, I kdybys olej vymenil jen treba 5x … je to az neuveritelny co nektery stroje vydrzi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
ale slo o jizdu v opravdickem terenu .. vetsina majitelu GS jezdi tak polnacky…
design a zpracovani te guzzi je jinde…. ikdyz to je ital, takze je jen otazka casu kdy se to posere
me by se libilo tohle, ma to ted znamej od ktereho mam bonnevilla a je to super svezeni (ikdzy me porad ukecava at mu prodam bonnieho zpet)
Naposledy editováno 16.01.2021 15:24:13
Ovšem každého věc, za co svoje Kč obětuje. Svoboda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
lada-prasil> Tak ne kazdej se zene za vykonem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: assassin> Toho Scramblera si ted koupil Srsen a nejak to kuni to terenu. Jiny kola, podvozek, ..atd...
lada-prasil> Tak ne kazdej se zene za vykonem.
No právě pak osobně nevidim moc rozdil mezi 50 a 60 konima +- stejné motorky.
Ještě bych zvažoval ochranu proti větru, což vidim na cestování docela zásadní. I když Milan tvrdí, že jezdí pomalu
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
laďa-prášil píše: No právě pak osobně nevidim moc rozdil mezi 50 a 60 konima +- stejné motorky.
Ještě bych zvažoval ochranu proti větru, což vidim na cestování docela zásadní. I když Milan tvrdí, že jezdí pomalu
To rozdíl není no. Ale Jawa 660 má 48 koní a V85 jich má 79. To už trochu rozdíl je. A pak rozdíl v podvozku, zpracování, kardan/řetez, dvouválec/jednobuch, vzduch/voda,...jsou to úplně jiný motorky.
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | 18.10.2024 v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |