Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný
Svolávací akce:
Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Návod na nastavení předpětí pružiny - Sag
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Edit: Dále tam píšou, že při svařování nádrže vznikal nějaký oxid, který se potom rozpouští v palivu a zachytává se ve filtru. Může dojít k ucpání filtru a zastavení motoru.
Naposledy editováno 02.01.2021 14:22:44
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
To druhý nevim .
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Me se stalo pri cca prvnich 1000km, ze palubni pocitac ukazoval dojezd 50km, ale zaclo mi to vynechavat a skubalo to, od te chvile palubaku neverim a tankuji pri dojezdu 70km... mozna to ma souvislost s ucpanym filtrem (?).
Jeste sem pridam odkaz co zverejnovali ve skupine na Facebooku USA manual na znecistene nadrze ATAS . V PDF se nachazi i odkazy na instruktazni videa.
Naposledy editováno 10.01.2021 01:53:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Naposledy editováno 12.01.2021 09:21:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Naposledy editováno 12.01.2021 22:24:27
Co jsem to přeběhl, např. rychlořazení by měl umět dodatečně nainstalovat i lajk. A vzádu takovejch obrázků z drátama, že ani nevim co z toho tisknout .
edit.:
A vypadá, že se to připojuje na ten červený pod sedlo spolujezdce, akorát to je minimálně 4-pin takže stejně se neví co s čím je propojený a jestli tam nemá být vražený ještě odpor apod.
Jinak mě tu nikdo neposlouchejte pouze debatuji nahlas, můžou to být taky myšlenky v praxi akorát na to jak si dokurvit motorku.
Naposledy editováno 16.01.2021 16:32:35
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Našel jsem si jak to má být proklemovaný. Je to 6-PIN.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Naposledy editováno 16.01.2021 18:18:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Ten co sháníš nalezneš tady. Můžu potvrdit, že 8-PIN z číny sedí s tím co je 8-PIN pod sedlem přímo od Hondy.
odkaz
A když už listuji, tak tento by měl pasovat na dva zaslepené konektory vepředu na bokách (mělo by se jednat o přípravu na přídavná světla).
odkaz
dave-lister> Jo aha, tak ten kupovat prozatím nehodlám. Kdybych mohl vrátit čas, tak bych spíš přemýšlel nad elektronickým podvozkem... ale možná ještě dřív se na tom svézt, ať nekupuji zajíce v pytli.
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Zatím je ve výběru tato: TECMATE OPTIMATE LITHIUM TM-470 12V
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Android Auto - padání komunikace Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rosta75 | 7 | 8.10.2024 v 20:07 Rosta75 |
Automat v SUV motocyklu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Deadman | 24 | 8.10.2024 v 08:59 puffybodie |
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 14 | 13.9.2024 v 11:45 Rosta75 |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 18:33 Zdenekkkkk |
Studený start Afrika twin 1100 DCT Honda CRF1100L Africa Twin | Jiřřan | 2 | 12.9.2024 v 16:11 Juraj22 |