Co myslite? Trchu se ubtoho Enfieldu bojim servisu nejblissi je 150km daleko tak vubec nevim jak se to resi, nebo i bezny servis muze delat kdejaka firma co moto trochu rozumi, nebo vsichni co si nedelate servis sami jezdite do autorizaku? Pod fichtlem a ČZ clovek musel se sroubovakem skoro porad. 15let jsem delal ser. technika v jinem oboru a pri pohledu na sroubovak je mi uz spatne, jsem linej, nemam rad problemy chci mit beztarostny zivot a proto preferuji novy stroj.
Mimo jine nevite kdo rozumi RE v jih. kraji nebo v ČB?
Naposledy editováno 03.01.2021 12:16:38
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Kož. bunda Bolder 468 (5000,-) vcetne loket, ramen a paterniho chranice.
Kalhoty Bolder Enduro 547 (1930,-)
Rukavice Bolder 740 (1150,-)
Boty kotníčkové FORMA Genesis (2490,-)
Uvidime jak s tou helmou, ma nosni deflektor a bradovy, prodlouzenou slunecni clonu, Vic nez 100km se stejne jezdit nechystam, kdyz k tomu nebude, pro spolujezdce bude dobra.
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Sclavus píše: Ten Boler,to je Vietnamec?
Je to Bolder www.bolder.cz a blembak mi byl od nich doporucen, i ma pozitivni recenze. Jinak o firme Bolder (mam ji 5km od domova)
"Každý, kdo se alespoň okrajově orientuje v motocyklovém sportu zná jméno Martina Michka, syna zakladatele společnosti ITOM. Několikanásobný mistr Evropy a mistr světa je hlavním ambasadorem, propagátorem a uživatelem naší soukromé firemní značky Bolder.
Celé spojení Martina Michka a značky Bolder má svou historickou spojitost, díky výše uvedené rodinné vášni k motocyklům. Tvrdé tréninkové metody, píle a odhodlání rodinného klanu vynesly Martina na světovou špičkou ve svém sportovním oboru."
Takže Vietnamec to nebude :)
Naposledy editováno 18.01.2021 15:45:48
Bicista píše: Takže Vietnamec to nebude :)
Ono je to teda v dnešní době úplně jedno, ale ten text ještě pokračuje dál:
"Náš pohled se tedy zaměřil na Pákistán, kde jsme nalezli profesionály, kteří se svému řemeslu věnují déle než šedesát let."
Ovšem, na indickou motorku hadry od jejich úhlavního nepřítele, no fůj.
3 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Sclavus píše: Prilba z termoplastu..... .
ABS, Polykarbonat atd je vse z rodiny termoplastu, je bohuzel i u prileb treba za 7tis, takze to asi nebude uplnej problem, A fakt prilbu za 10-13tis si kupovat nehodlam. Vse ma byt adekvatni potrebam jezdce tech mych par vyletu v rychlostech na kochacku. Ono kdyz tu hlavu jebnes nekam v kilu, tak ono uz je to materialove uplne jedno, oni ty zraneni totiz vznikaji totiz pak jinak nez tvrdosti samotne prilby. To ze ma nekdo blembo treba z karbonu neni jen pro potreby pevnosti ale hlavne vahy,
Naposledy editováno 18.01.2021 16:52:30
Bicista píše: Zas nejsem zacatecnik, takovych 20tis jsem v zivote najel :) Technika rezeni a rozjezdu mi fakt problem nedela, jen mi prislo ze 6 rychlosti v rade muze byt na palicu co tam clovek ma, nebo i pri podrazeni a tak. Tak v aute se taky na fofr klacek nedivam. Ale kdz uz, je tam nejaka viualni kontrola. Jo s tou 6tkou se mi to obcas stava i v aute :)
Jasne tlacham tu pac jsem na to nove moto poradne nesednul, takze vlastne ani nevim zda 6 kvaltu bude nebo nebude na bednu.
Ty naděláš s šesti kvaltama - v kamionu jsem jich měl 16...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Sclavus píše: Prilba z termoplastu..... .
Mno a ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Ozzy_ píše: Mno a ?
Nie je kompozit bezpečnejší?
Sclavus píše: Nie je kompozit bezpečnejší?
Projdi si sharp testy . Najdes spoustu termoplastovych prileb s 5 hvezdama a laminatovejch se 3
Ale bezpecnost prilbty, to samozrejme nejsou jen narazovy testy. Kdyz je prilba lehka, nehuci, dobre sedi na hlave .... tak se clovek urcite vic a snaz venuje rizeni, nez kdyz hluci, clouma mu palici atd .... ale to uz zadnej test nezachyti.
Kazdopadne laminatova prilba muze bejt stejne bezpecna pri nizsi vaze ... coz je plus. Ale proste jen rict, ze termoiplast je krap, a laminat nejlepsi co je, a carbon zazrak, takhle jednoduchej zase svet neni
Naposledy editováno 18.01.2021 18:54:26
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
A to že někdo hodlá jezdit jen kilo jsem už slyšel taky hodně krát
2 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Naposledy editováno 18.01.2021 19:56:29
Sclavus píše: Ozzy/nikdy som to podrobne neštudoval. Ale niekde som čítal,že výhoda kompozitnej je v pohlcovaní energie nárazu,kdežto termoplast sa odráža ako ping- pongová loptička,čo je vraj horšie. Kúpil som teda kompozit ...
Je treba si uvedomit, ze vsechny crash testy aut, autosedacek, prileb atd. se testuji v narezch kolem 50km/h. Jelikoz pri vyssi rechlostech uz to moc nema cenu, trhaji se organy kinetickou energii, praskaji kosti pri narazech atp. Pak uz proste nechrani nic. Takze treba ten vaz se ti zlomi stejne dobre jak v kompozitu tak v termopalstu. Jasne pokud ve meste hlavou jebnes o hranu obrubniku, asi ano, pruraznost termoplastu bude asi vyssi nez u kompozitu. Ale taky si za to hodne priplatis.
Sclavus píše: Ozzy/nikdy som to podrobne neštudoval. Ale niekde som čítal,že výhoda kompozitnej je v pohlcovaní energie nárazu,kdežto termoplast sa odráža ako ping- pongová loptička,čo je vraj horšie. Kúpil som teda kompozit ...
Keci v kleci, naraz pohcuje VNITREK helmy, ne skorepina, a ten je uplne z jinejch materialu.
Nesmite dat na kazdej marketingovej blabol, kterej si kde prectete
Edit: A upozornuju ze par crashtestu kde kde jsem se "probudil" az na asfaltu za motorkou / v sanitce v brne na okruhu za sebou mam. Proste kdyz prostudujete jakejkoli test helem, lepsi (drazsi/laminatova) prilba je vetsi SANCE ze je kvalitni, ne automaticky lepsi (viz muj priklad).
A nejdulezitejsi je, aby Vam helma poradne sedela na sisce .... to muze pak pri narazu udelat kurva velkej rozdil bez toho jak presne dobra je ta ktera helma.
A zbytek uz je hodne nahoda, z X i hruzne vypadajicich tlamoletu jsem odesel po svych a s usmevem, a z blbejch podklouznuti se zlamanejma kostma .... to se proste neda osrat. Kazdopadne PODLE ME mit helmu a nemit helmu je pri padu na hlavu 1/10 a mit megasuperhlmu a mit rtemer jakoukoli helmu je 9/10
takze tak.
Naposledy editováno 18.01.2021 21:41:36
Naposledy editováno 18.01.2021 22:21:47
1 reakcí na tento příspěvek Zpět k moto po 20ti letech přestávky
https://motohodnocen...vodce-vyberem-helmy/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
PetrL3 píše: .... Buď tě zabijje náraz nebo jen brousíš a chrání tě vnitřek. V podstatě z hlediska ochrany je to jedno...
Neřekl bych to tak. Z hlediska ochrany při nárazu musí použitý materiály a konstrukce přilby:
1.rozložit vzniklej tlak na co největší plochu hlavy
2.rozložit působení toho tlaku na co nejdelší časový úsek (= snížit hodnotu zrychlení hlavy při nárazu)
3. udržet přiměřenou tvarovou stabilitu přilby po celou dobu působení sil při nehodě (nesmí se třeba rozpadnout...)
Použitý materiály, jejich kombinace a zkušenosti výrobců pak v součtu v konečným výrobku (přilbě) tyhle úkoly plní líp nebo hůř. Takže to určitě "není jedno".
Připomíná mi to situaci s crashtesty u aut. Pět hvězdiček má dnes kdejaká kára, ale když už bych si mohl vybrat, tak bych raději boural ve Volvu než třeba v Renaultu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Tvůj omyl jen dokresluje tvoje srovnání dvou značek aut takto obecně.
Zkrátka marketing funguje
Naposledy editováno 19.01.2021 12:37:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
PetrL3 píše: Codo> Ale je to tak. pokud poletíš do překážky takovou intenzitou, že by tohle co píšeš mělo rozhodnout, tak tě zabije obratel.
Tvůj omyl jen dokresluje tvoje srovnání dvou značek aut takto obecně.
Zkrátka marketing funguje
v tom případě je veškerý vývoj bezpečnostních prvků na hovno! Sorry, ale to, co píšeš, je prostě hovadina.
Nicméně je mi houby po tom, čemu věříš, a stejně tak to platí i obráceně. Nikdo nám nic nepřikazuje a za svoje rozhodnutí si neseme každej svoji zodpovědnost. V pořádku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpět k moto po 20ti letech přestávky
Codo píše: v tom případě je veškerý vývoj bezpečnostních prvků na hovno! .
To co jsi právě napsal je samozřejmě blbost a nikdo tu nic takovýho netvrdí. Pořád je tu pohodlí (aerodinamika, hmotnost), ale slabý místa jsou jinde.
Že ty o tom nic nevíš a nerozumíš tomu neznamená, že já píšu hovadinu.
Motáš hrušky s jabkama.
K volvu: Takže bys raději boural v tomto:
než v tomto?
Protože to splňuje tvoje přání bourat raději ve volvu.
Kdo tady píše hovadiny? (Jen řečnická otázka)
Naposledy editováno 19.01.2021 13:30:57