AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Termín podzimní Jawa Jízdy zatím není stanoven (předpoklad je jako vždy první týden v řijnu, tedy 3-5.10.2025)
Plánovaný cíl je nabídnutá chalupa Kafiho kdesi v Jeseníkách. Kafi dopíše detaily.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní 2025 proběhla 11-13.4.2025 v kempu Duo na Branžeži.
Fotodokumentace: Verdom
Podzimní 2024 proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.

https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni

Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům

Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 14.04.2025 07:15:51
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Milane - rozumím ti, že předválky chřadnou... To protože lidi, když už strkají peníze do starého krámu, tak se chtějí taky dobře svézt... A s tím Saabem se kurva dobře svezeš a rozruchu to nadělá taky dost...
Předválka se prostě nedá jen tak vzít a jet kamkoliv, aniž by to byl problém... Protože běžná předválka v dnešním provozu je kurva problém... A předválku, která nemá s dnešním provozem problém, má asi tak 5 lidí v Čechách....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PinkPanther píše: Škodovák: Za toho Saaba
Taky o něm uvažuju, myslím, že to začíná být zajímavý investiční yongtimer, dají se pořídit za relativně dobrou cenu a pokud to je leštěnka, cena jen poroste.
Tento krasavec jezdí na setkání veteránů do Tišnova:
Tak toho za zajímavou cenu už nekoupíš. Jestli o nějakém víš za málo, hned mi dej vědět, odměním se ti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: PinkPanther> Tohle a veterán ? Stěží youngtimer. Hezký je, ideální do běžného provozu.
V Tišnově jsem párkrát byl s Popularem. Předválečné techniky je tam čím dál méně, tak jsem tam přestal jezdit. Vidět pět Tater 603, deset Felicií, deset kývaček a pět péráků...vím, pořadatel za to nemůže - a znám jednoho osobně. Jeden má krásnou motorku z roku 1920, Tatru 87 z roku 1938, tak jezdím raději k němu domů. U něj se moje oko potěší a sám jedu radši na srazy opravdu veteránů - vyrobených do roku 1945.
Je to youngtimer zajímavější než nějaká Felicie z 60 let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PetrL3 píše: Je to youngtimer zajímavější než nějaká Felicie z 60 let.
To rozhodně... Felicie z 60. let je jenom naleštěná bída.... Krám nahovno... Tohle je skutečně AUTO.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Jsem připraven do něj nacpat, už teď jsem do něj nasypal tak 15 (protože se mi nelíbí nefunkční výhřev zrcátka řidiče které paní kdysi při míjení urazila o jiné auto, a její mechanik to složil jakš takš, tak jsem koupil celé top, zadní světlo škráblé tak jsem taky koupil celé, prostě to mám rád v cajku).
Líbí se mi že po letech to netrpí opotřebením toho, co nemám rád ošoupané - volant, čudlíky, palubka, žádné vrzání atd. Palubní PC funguje, ukazuje, okénka chodí všechna včetně střešního. U mě bude provozován a udržován v používaném neleštěnkovém ale cajkovém stavu, a podle pověsti těchto motorů doufám, že do těch 500 000km vydrží dělat dobrou službu

Ad stará generace 900 - to auto je neskutečně ujeté, už jen tím, že má spojku u chladiče a převodovku v olejové vaně



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Tak samozřejmě že TOP verze nikdy nespadnou na úplné dno, pokud nejsou ve šrot stavu, protože mají tu přidanou hodnotu, že nabízejí nadstandardní výkony, výbavu, komfort.... To je jako s krumplem pro beznohé, čili O1. Obyčejná je aktuálně v režimu auto za 15000, pokud je pojízdné a s platnou technickou, pokud není, jde pod magnet... Ale takové ereso, nebo laurinka, to nikdy nebylo úplně za pár...
Milane - rozumím ti, že předválky chřadnou... To protože lidi, když už strkají peníze do starého krámu, tak se chtějí taky dobře svézt... A s tím Saabem se kurva dobře svezeš a rozruchu to nadělá taky dost...
Předválka se prostě nedá jen tak vzít a jet kamkoliv, aniž by to byl problém... Protože běžná předválka v dnešním provozu je kurva problém... A předválku, která nemá s dnešním provozem problém, má asi tak 5 lidí v Čechách....
Souhlasím, asi i proto na srazy veteránů už hodně aut nejezdí po ose ale na přívěsu za autem. Je to fakt rozumné hlavně bezpečnější řešení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: To rozhodně... Felicie z 60. let je jenom naleštěná bída.... Krám nahovno... Tohle je skutečně AUTO.
Bohužel už stojí raketu.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
https://www.rajveter...-aero-cabrio-praha-5
a tady jeden v dobrým základu na dodělání:
https://www.sauto.c...18038914?goFrom=list
Provizi nechci


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni


Právě čtu další články v MotoExpresu. Klobouk dolů před výrobou Jawek v Indii. Ta kvalita půjde určitě nahoru. Je to jen otázka času. Česká Jawa se veze na jejich mega prodeji. Jestli teda bude litr tak ho vyrobí někdo jiný, jinde. Indům člověk opravdu může věřit víc než té partě z Týnce. Navíc jejich trh je mnohem větší než celá Evropa a lidé tam motorky používají asi tak jak tady auta. Vím že je to byznys ale i tak jim přeju jen to nejlepší.

Naposledy editováno 24.01.2021 20:17:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
PinkPanther píše: Souhlasím, asi i proto na srazy veteránů už hodně aut nejezdí po ose ale na přívěsu za autem. Je to fakt rozumné hlavně bezpečnější řešení.
Jenže na to musí mít člověk přívěs ( a ten zabírá místo ) i dost silné nové auto. A to každý nemá. Nestačím se divit, když vidím někoho, kdo veze Garde na sraz na přívěsu třeba jen 30 km...to auto je schopné tam normálně dojet. Podle mně - silně přehnané.
Někteří pořadatelé srazů vozidel do roku 1945 speciálně odměňují ty, kdo přijedou po ose. Chtějí, aby auta/ motorky byly vidět v provozu. Dost silné auto nemám, přívěs už vůbec, tak jezdím po ose. Tu cenu jsem párkrát dostal - i když mi o ni nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

Milan1963 píše: Jenže na to musí mít člověk přívěs ( a ten zabírá místo ) i dost silné nové auto. A to každý nemá. Nestačím se divit, když vidím někoho, kdo veze Garde na sraz na přívěsu třeba jen 30 km...to auto je schopné tam normálně dojet. Podle mně - silně přehnané.
Někteří pořadatelé srazů vozidel do roku 1945 speciálně odměňují ty, kdo přijedou po ose. Chtějí, aby auta/ motorky byly vidět v provozu. Dost silné auto nemám, přívěs už vůbec, tak jezdím po ose. Tu cenu jsem párkrát dostal - i když mi o ni nejde. Třeba Olomouc - moc hezká akce , pouze pro předválečné, já tam jedu 250 km po ose, ale i kolega z Prahy ještě dál s Piccolou z roku 32 - jede to 7 až 8 hodin, tomu se klaním.
To je právě vidět totální nesoudnost, neschopnost reálného vidění světa a s tím spojená debilita.... Těm se klaníš.... Ale jelikož jsi na hlavu úplně stejně, tak se tomu nedivím. Garde na plaťáku je skutečně trochu kách, ale předválky na něj patří takřka bezvýhradně, pokud nemají v provozu dělat problémy... Je to absolutní vrchol sobectví, bezohlednosti a masochismu, jak na straně tobě podobných, tak na straně pořadatelů, jež jsou stejně postiženi a podobné chování adorují....
Chceš mít Opici? Musíš mít i na banány... A je třeba koukat na to, že na světě ani na silnici nejsi sám....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Jenže na to musí mít člověk přívěs ( a ten zabírá místo ) i dost silné nové auto. A to každý nemá. Nestačím se divit, když vidím někoho, kdo veze Garde na sraz na přívěsu třeba jen 30 km...to auto je schopné tam normálně dojet. Podle mně - silně přehnané.
Někteří pořadatelé srazů vozidel do roku 1945 speciálně odměňují ty, kdo přijedou po ose. Chtějí, aby auta/ motorky byly vidět v provozu. Dost silné auto nemám, přívěs už vůbec, tak jezdím po ose. Tu cenu jsem párkrát dostal - i když mi o ni nejde. Třeba Olomouc - moc hezká akce , pouze pro předválečné, já tam jedu 250 km po ose, ale i kolega z Prahy ještě dál s Piccolou z roku 32 - jede to 7 až 8 hodin, tomu se klaním.
To je kvůli poškození, ne že by tam nedojelo

Když někdo renovuje rok škodovku, pak ho blondýna v SUV napere, pojišťovna ti dá drobný, tak se bojíš jezdit.
Jirka4137 píše: Milan1963> Tak možná se té použitelné Jawy ještě nakonec dožiju.
Leda hovno... Ta banda neschopných hovadm, parazitů, podvodníků a lhářů z Týnce nic jiného než na nalepení nálepky
na cosi cizího nezmůže... A cizí wergl s nálepkou prostě není Jawa... Indomrdka má alespoň nějakou formální návaznost na lokalitu, provedení, historii
a byť u úplně jiného výrobce a v bídné kvalitě prezentuje markanty pro Jawu zažité.... I ta indická mrdka je víc Jawa, než cokoli jiného co v Týnci přeprodávají...
A že je to špatně zpracovaný a líný wergl je v tomto směru vedlejší... Protože to ostatní stejně není o nic lepší....
Každý normální a příčetný šéf podniku, by využil té kejchačkové bubliny tak, že by vyráběl, distribuoval a prodával "Originální Jawa díly".
Aby se to sem netahalo z exotických zemí v kvalitě "pojď mně jebat". Dělají to Turci, číňani, Thajwanci, kutilové v garážích a kde kdo další na koleni a prodávají,
protože renovace červeného plevelu je natolik rozšířená zábava čechů, že to hned tak neskončí....
Jenže ta banda z červeného baráku na břehu řeky není schopna cokoli vyrobit... Mnoho desítek let to byla jen sprostá a ostudná montovna dílů,
které nakupovali.... Žádná invence, žádná produktivita, žádná samostatnost... A přesně podle toho to tam vypadá. Všechny ty firmy, které jim ty díly dodávaly se jsou schopny v dnešní době nějak uživit, nedělají motorky, ale žijí a fungují na trhu sami za sebe... Jawa ne.. To je dotační žumpa a divadlo na lidi.....
PetrL3 píše: To je kvůli poškození, ne že by tam nedojelo
Když někdo renovuje rok škodovku, pak ho blondýna v SUV napere, pojišťovna ti dá drobný, tak se bojíš jezdit.
Proto ponechávám svoje staré wergly, které mám jinak docela rád, v původním stavu... Opovržení kejchačkářů, kteří mají nachromované i segrovky na pístním čepu je mi jedno....
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

Pech: Koukám na mobile.de a Saab 900 první generace se tam dá koupit v obstojném stavu kolem 50-70 000, a někdo kdo od takového auta nečeká vzpomínky na cestu z porodnice ve stejšnu si s ním užije podstatně víc radosti, než se starou octávkou

Jirka: Jsa zvyklý na celkem konvenční auta, u Saaba nevycházím často z úžasu... Celkem chápu, že automobilka krachla, protože kdyby tohle prodávala za adekvátní cenu, tak to nikdo nekoupí. Přední blatník je na mém Saabu bouchlý a vyklepaný. Nikdo to ničím po vyklepání nezakonzervoval, a není tam známka rzi, pouze obrovská vrstva zinku. To samé prostor pod předním sklem, kde jsem vyhrabal za lopatu hlíny a listí, a čekal jsem tam prorezlou díru, a ono nic, v jednom místě slez lak, a pod ním neporušený zinek. A to zaoblení čelního skla, z toho fakt nemůžu. Strašně mi to auto připomíná chvíle, kdy jsem poprvé sednul do Cessny 152. Tvar palubky i matreriál jsou to samé... Akorát když jsem zkoušel na dálnici tahat za volant, tak se nic nedělo... křídla jsou asi příplatková výbava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
skodovak píše:
Ad stará generace 900 - to auto je neskutečně ujeté, už jen tím, že má spojku u chladiče a převodovku v olejové vaně Hned bych to bral. Které auto má primární řetězový převod
Fakt... no to koukám jak jelen, to jsem nevěděl :)


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

Nějaká šance by byla protože tedˇ kupuje Porsche ale už mám plno.

Njn já se na podobnou koupi už nechystám. Mít Volvo a nemít na díly je problém. Sice mě něco přihodili za vedení skladu ale zas taková darda to není.



Saab je dobrej ulet, ale se divim, ze tu neni nekdo s dvoutaktem

Naposledy editováno 24.01.2021 21:00:53
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
No a dva dny před silvestrem mi polovička poslala odkaz se slovy "jukni, poslal kamarád" (posílání inzerátů na různé wergly je u nás celkem běžná zábava), a tam Saab. Za 15k. Nová STK, LPG z roku 2016, na zimákách, v automatu, k tomu letní na hlínách... čučel jsem na ten inzerát 5 minut, první na co jsem si vzpoměl byla jedna dávná debata s Medvěděm Guzzini (Vlastík Plamínek, jistě někteří znaj, taky Saabomil) na téma Saab.... o minutu už jsem měl vytočené číslo a další den už jsme jeli do Krkonoš pro stíhačku





2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni


Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 29, 30] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... | hrnous | 880 | Včera v 22:47 PetrL3 |
Přední Tlumiče Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | Tom350354 | 2 | 30.3.2025 v 18:02 cmiral |
Motorkářská krev [1, 2] Jawa 250/559 panelka | Johny_Servis | 33 | 29.3.2025 v 10:25 TomasRA |
Olej Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | Tom350354 | 8 | 27.3.2025 v 15:23 Came |
Plexi na Jawa pérák indie Jawa Perak | Bajo76 | 3 | 19.3.2025 v 15:24 vosmen |