Už jsem silnici neměl ani nepamatuju a endura dělam od voka pokud to neni přímo motor Ale tady bojim bojim.
Tak kdyby někdo věděl moc díky.
1 reakcí na tento příspěvek utahovací moment šroubů příruby svodů intruder vs 1400
Koupil jsem teď nově moto a je to hodně volný tak chci vyměnit těsnění a dotáhnout to a citem jako jasně umim.. jen je to pro mě teď po letech zase uplně novej stroj a nechci pak odvrtávat šroub kdyby náhodou Tak jsem si říkal, jestli to někdo neví z patra prostě kdo to třeba dělal nebo dělá intráky.. Možná řešim blbosti a prostě dotáhnout s citem a brát v potaz to teplo no..
1 reakcí na tento příspěvek utahovací moment šroubů příruby svodů intruder vs 1400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) utahovací moment šroubů příruby svodů intruder vs 1400
uvedena tabulka je totiz vztazena k pevnosti toho sroubu! blbe receno, tahle tabulka ti rika, jakym momentem muzes utahnout sroub dane pevnostni tridy aniz by jsí ho ukroutil,.. ale pokud do hlinikove slitiny zarves uvedenym momentem pevnostni sroub 12.9 (znamena to 1200 Mpa pevnost, a 1200*0,9 kluz), sroub to vydrzi a spolehlive strhnes ten vnitrni zavit, takze na to bacha !
obecne se da +- rict, ze vnitrni zavit je odolnejsi (roznasi napeti do vetsi plochy nez drik vnejsiho zavitu) takze ho lze brat jako vnejsi o cca tu jednu pevnostni tridu vejs,.. (presnejsi je samozrejme empiricky stanovena tabulka vcetne koeficientu treni atd.. nebo docela slozitej pruznostnickej vypocet)
ja bych obecne do hliniku pouzil moment mezi 5.8 a 8.8 a na ty svody (vzhledem k teplote) klidne moment pro 5.8, a basta
...a urcite maznout grafitkou nebo alespon normalni vazelinou !
kerut píše: Syste> nechcu ti kazit iluzi jednoduchosti, a ta tabulka je samozrejme dobrej zaklad od ceho se odpichnout, nicmene informaci je treba chapat tak jak byla vytvorena..
uvedena tabulka je totiz vztazena k pevnosti toho sroubu! blbe receno, tahle tabulka ti rika, jakym momentem muzes utahnout sroub dane pevnostni tridy aniz by jsí ho ukroutil,.. ale pokud do hlinikove slitiny zarves uvedenym momentem pevnostni sroub 12.9 (znamena to 1200 Mpa pevnost, a 1200*0,9 kluz), sroub to vydrzi a spolehlive strhnes ten vnitrni zavit, takze na to bacha !
obecne se da +- rict, ze vnitrni zavit je odolnejsi (roznasi napeti do vetsi plochy nez drik vnejsiho zavitu) takze ho lze brat jako vnejsi o cca tu jednu pevnostni tridu vejs,.. (presnejsi je samozrejme empiricky stanovena tabulka vcetne koeficientu treni atd.. nebo docela slozitej pruznostnickej vypocet)
ja bych obecne do hliniku pouzil moment mezi 5.8 a 8.8 a na ty svody (vzhledem k teplote) klidne moment pro 5.8, a basta
...a urcite maznout grafitkou nebo alespon normalni vazelinou !
Tak jsem to udělal na těch 5.8 a zatím mi to přijde dobrý :) uvidím po vyjížďce.. ještě jednou díky za radu, ten motor se OPRAVDU hodně hřeje..
Naposledy editováno 17.03.2021 19:10:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyfuky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 1 | 8.11.2024 v 14:23 ja1 |
Motoservis Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 1 | 17.6.2024 v 11:23 milor |
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder | Jurda65 | 5 | 17.6.2024 v 10:59 VISE |
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 13 | 27.3.2024 v 10:34 VISE |
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 7 | 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík |