kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Venku -16'C a mělo být max -8'C.... musím zkontrolovat, jestli mi nezamrzl pes v boudě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Když najezdis třeba 50kkm ročně,tak neni longlife zadnej problém a i při svy vyšší ceně vyjde levněji,než častější návštěvy v servisu.
Co tak pozoruju,tak se většinou sluzebaky menej buď už kol 30ti kkm,nebo u 120ti.To sou takový základní psychologický hranice novejch a lehce jetejch aut.
Longlife je nesmysl. Je to jen o snaze automobilek a ne jen jich u motorek ten trend je též, ukázat jak ti vlastně snižujou náklady na provoz dlouhými intervaly. Každej zkušenej motorář ti řekne že už 10tis. na olej je tak tak. Natož 30tis.Kór u moderních turbomotorů
Naposledy editováno 14.02.2021 09:28:33
Freedom: ja nemam duvod se dohadovat. Jen me moderni motory neprijdou osizeny, ale co clovek to nazor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Longlife je nesmysl. Je to jen o snaze automobilek a ne jen jich u motorek ten trend je též, ukázat jak ti vlastně snižujou náklady na provoz dlouhými intervaly. Každej zkušenej motorář ti řekne že už 10tis. na olej je tak tak. Natož 30tis.Kór u moderních turbomotorů
Zkusenej motorář.... Možná by bylo lepší si něco přečíst i z tribometrickyho ústavu.
Moje auto najelo 120kkm za 2 roky,tak tam asi moc studenějch startů a kratkejch jízd co ten olej degradujou nejvíc neproběhlo.Teď to menim ročně.Cca 15-20kkm.Motor hladkej a dpf prej jak miminko.200kkm...
U benzinu je to spis o primovstriku,než o vydrži materiálu,ze se to karbonuje.
Těch 30kkm je možnost,ne řešení pro kazdyho a když pojedu na moto okolo světa,tak je ten dlouhej interval nejmenší problém ..
E:Anebo poví jednoduchý střízlivý článek: https://www.mroauto...i-se-oleju-long-life
Naposledy editováno 14.02.2021 10:05:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A tech 30 neni moznost,ale pevne danej interval od vyrobce. U obou aut mam zmeneno na 15
Naposledy editováno 14.02.2021 10:06:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tifone> Viz Edit
Papír snese lecco.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
U auta co jezdi po meste a je furt studene, bych menil casto, u dalkoveho auta taky tech 20-30tis...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kámoš měl Mazdu (ještě se dělali oleje max. 15tis.km), chodil do značkového servisu kde auto koupil nový. Jednou jak auto přebral, tak koukl na olej a zdál se mu po výměně černej, tak se šel zeptat. Prý je vše vyměněno, tak si koupil litr na dolití a dal ten nový olej a ten z auta na rozbor. Z auta dle rozboru měl prý olej najeto min. 60tis.km Auto mělo 90tisi.km, takže asi nikdy neměněno a jelo v pohodě.
oioi01 píše: Tifone> takze kdyby jsi mel misto obrabeni spedicni firmu a denne najel 500km, tak budes kazdy mesic menit olej na kazdem aute?
U auta co jezdi po meste a je furt studene, bych menil casto, u dalkoveho auta taky tech 20-30tis...
Menim olej i v CNC masinách. Proste náklady na olej jsou zanedbatelné oproti tomu co muze spatny/stary olej napáchat.
Pokud mas autodopravu tak mas i velke odbery tudiz jine ceny.
Naposledy editováno 14.02.2021 10:47:27
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
když s tim nalítáš 60t ročně viz dodávkáři atd nemá z pricipu jak zakarbonovat... já jezdím kombinaci obojího a vpravdě ty jednotky to dnes zohledňujou...ukáže ti to servis klidně v 23tkm... ten vývoj olejů šel taky dost dopředu a řídký taky už dnes neznamená, že to nevytvoří pořádnej film co snese zátěž.
Tak jak teď ten velkej diesel používám, když o dost míň jezdím dálky, bych dlouhodobě ten motor odrovnal.(prace 600m) Často jdu raději pěšky, když nikam pracovně nejedu. Průměr spotřeby vylezl poměrně brzy na 8.5... studený to musí žrát tak 9-10l.
Assasin> já nemyslel ani tak motor, motory jsou dneska určitě vymakanější...ale celý auto... jakože takový "pevný " festovní, vnitřek, panely dveří atd. Jezdil jsem asi v 6 modelech passata... do 3. to bylo takový plastový nevýrazný...pak 4. a zejména B5 mi přišel vnitřek takovej výraznej, skoro jako volva...a teď 7čka mi tedy přijde zase taková "ošizená" ... Špájovo Bi-turbo má 200tkm... začíná to bejt vevnitř slyšet, sedačky (už jako nový dost nepohodlný) začínají bejt osezený, studenej motor tedy nezní vůbec dobře a za tepla na volnoběh tu a tam zakoktá(ale já vím, 200tkm a stále původní výstřiky)... Volho má asi o 12tkm míň a zcela objektivně je na tom líp.
Naposledy editováno 14.02.2021 10:53:02
Jinak autorizované servisy nemají dobrou pověst a tvá historka mně moc neudivuje
Jinak longlife je podle hodně mechaniků trošku ruská ruleta, a prodejci aut s jejich servisy moc nechtějí, aby si někdo jezdil bez starostí s jedním autem 10let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Špája už má B8 ne?Každopádně souhlas.Uznávam,že sem atypickej,ale Julča měla po 6ti letech sedačku v mnohem lepším stavu,než Golf a u toho v tom jezdila ještě 2 ze 6ti mladá lehká holčina přede mnou.Jediný co má to auto asi kvalitnější bude lak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Btw,treba MAN ma vymenu oleje u tgx na 150kkm
Do 0,5 roka fouklo turbo bo se ucpalo mazání.Jednotka multiairu,která byla na olej citlivá to překvapivě dala v poho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Takhle to zkurvit...
t_freedom píše: Kubák> jenže tyhle motory v LKW, kromě stabilů a lodních(ty jsou na tom ještě líp)jedou v režimu, kterej je právě úplně ideální. Vždy několik souvislejch hodin práce, kolem maxima krouťáku(žádný přehnaný vytáčení ty dnešní automaty nedovolej) ...takže relativně pohoda.
A taky hodně dělá množství náplně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Dneska je krásně, si asi nastartuju Tuňáka, už jsem ho dlouho neslyšel
A zrovna vyměň olej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Brý ráno čuňáci
Venku -16'C a mělo být max -8'C.... musím zkontrolovat, jestli mi nezamrzl pes v boudě
Ty ho necháváš takhle v noci v týhle zimě venku...čumáčka... ?