Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
To jsou hodnoty přímo ze zadního kola a nebo jsou přepočítaný na to, co by mělo být na motoru?
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Z těch 127 PS na motoru mi program po odečtení ztrát ukazuje 116 PS na zadním kole. A ještě jsem čistě zkušebně namontoval jiný výfuk (Mistral namísto Termignoni) a hoplo to na 129,5 PS, hranice 130 PS se blíží.
Stay tuned
Geloš
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Mně se hlavně teda líbí nárůst krouťáku. Koně jsou super na okruh, kde to člověk ždíme na doraz. Ale u krouťáků člověk i na silnici při běžným provozu pocítí každej Nm.
Naposledy editováno 22.12.2020 21:18:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Já když si vzpomenu jak to jelo, tak mám rohlík na hubě ještě teď..
Gelošku, kdyby se objevila nějaká Guzzi 8V na prodej, asi ideálně sportka, tak na mě mysli.
Já to prostě časem chci, už krmim prasátko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ale ty papírové hodnoty jsou jedna věc a projev motoru v praxi druhá, nevím jaký hodnoty měla moto od Šaňa, ale jelo to hrozně
A už bylo znát, že podvozek trochu nestíhá, ale to mi vůbec nevadilo, reakce na plyn prebije všechno ostatní
oldyno píše: Kluci, nemáte tip na přední kotouče, Arashi, Bremba nebo NG. Musím vyměnit a je to darda, tak abych nešlap do hov... + desky. Stávající musí dolů. Při brzdění se třepe celej předek a jak zpomalim a dobrzduju, tak jakoby na kotoucich byly na 3 místech mastny fleky.
Dik
Ahoj, delší domu jsem sem nekoukl, pokud si ještě brzdy nepořešil, tak můžu doporučit Carpi Moto z Itálie, objenával jsem u nich loni přední kotouče a destičky předek i zadek na Stelvio, vše Brembo, v té době jsem nenašel levnější - oba přední kotouče 268EUR, dodání velmi rychlé.
Naposledy editováno 31.12.2020 10:19:30
prosím o radu ohledně připojení diagnostiky k Moto guzzi Norge 8V GT. Jde mi o zapnutí a následné odzvdušnění ABS jednotky. Vyzkoušel jsem "guzzidiag" , ale tam se mi mezi "akčnímy členy" ABS nepovedlo najít ... jak na to ??? Děkuju.
Naposledy editováno 09.02.2021 19:13:51
Naposledy editováno 09.02.2021 12:42:23
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
e: Vyčetl jsem, že někdo musel zapnout klíček a kliknout na OK ve stejný okamžik, jinak se to nepřipojilo. Tak to ještě zkusím takhle zároveň.
Naposledy editováno 13.03.2021 21:51:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 14.03.2021 18:09:32
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Díky za info. Snažím se přesvědčit šikovného kamaráda, aby mi to zkusil udělat. Šroubuje převážně off-road endura a tak se mu do toho moc nechce. Když se mi ho podaří přesvědčit, potřebuji prosím info, jaký tam nafouknout tlak dusíku a jaký použít olej, ideálně i značku s dobrýma zkušenostma. O pružinu budu mít, pokud se půjde cestou repase, zájem. A co by prosím stála repase orientačně u tebe? Díky. Roman
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Dělal jsem ho preventivně s tím, že jsem si dával progresivní pružinu - tu jsem měl zase splašenou z kozího chlívku
Prasoper píše: Mě to dělal p. Proházka: http://www.prochymo...va_Moto/Kontakt.html - udělal ho rovnou už repasovatelný, jelikož z výroby na to dělaný není...
Dělal jsem ho preventivně s tím, že jsem si dával progresivní pružinu - tu jsem měl zase splašenou z kozího chlívku
Taky jsem nechával dělat zadní tlumič na Stelvio u p.Procházky a spokojenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Totiž ty repase původních tlumičů se dělají tak nějak od okna. Nevěřím tomu na 100% a i recenze tomu odpovídájí. Tím nechci snižovat nikoho práci a um. To vůbec. Jen k těm Olinům se dohledá vše na jejich stránkách. Každej jejich tlumič na sobě má vyražený číslo a podle tohoto čísla to vyhodí tabulku se všemi údaji. Co za ND, kolik čeho, inovace během výroby danýho typu, nastavení atd...repase mě stála 5000 včetně povýšení o nějakou tu inovaci. Už nemám tlumič xxxx. Ale mám xxxx.2. A tlumič jak novej. Další servis pak za 20 000km. Ale to bude jen výměna oleje... Pružinu si můžeš vybral asi tak z tisíce tuhostí... samozřejmě novej i jetej Ohlins stojí peníze, ale pokud si tu motorku chceš nechat nějak dýl, možná to stojí za zvážení.
Sachs prý dělá taky nějaký repas sady, ale jen na některý tlumiče. Na ten můj zrovna neměl.
Naposledy editováno 16.03.2021 22:43:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 9 | 20.9.2024 v 19:52 Kohlstein |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |