zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A jak to startuje v těchto nízkých teplotách??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Fic6 píše: callowsick> Chci se zeptat ohledně stání ve stupačkách. Jak jsi vysoký??
A jak to startuje v těchto nízkých teplotách??
jezdil jsem v sobotu, byly dva stupně a start na brnk (to stála cca půl hoďky venku z garáže).
Měřím 182cm, obutý enduro boty a ještě jsem měl původně nastavený řídítka - trochu přihnutější k tělu a konce tak o dva cm níž, než jsem si to pak pootočil. To je fakt dobrý a plánovaný zvýšení řidítek asi ani nepřijde ke slovu. Zkusmo jsem tahal lanka a kabely a je tam vůle, kdyby někdo chtěl zvýšení dávat.
dotaz. nevíte jestli by šlo do klasické 250L napasovat tlumiče z rally verze - (větší zdvihy a světlá výška)
jinak zadní tlumič jsem dal YSS a proti origo je to nebo a dudy
Co se tlumiče týče, taky jsem nejdřív zkoušel mlácením přes tyčku. Bohužel se kontramatice ani nehnula. Tlumič šel ven a jelikož jsem taky neměl hákový klíč, tak jsem to zkoušel ve svěráku přes sikovky a různá kurvítka. Ani boha, dotažený jako prase. Nakonec jsem asi za 300 kupoval klíč, abych měl aspoň jeden. Pak už se to nějak podařilo. Další věc, že i když jsem pružinu dal na max tak absolutně nepoznám změnu. Pořád bahno. Jediná smysluplná úprava je výměna za jiný .
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Co se týká LED, tak v Thajská je dostupná ta jejich verze včetně masky a dalších potřebných dílů. Otázka zatím zůstává, jak by to šlo na konektory. Zadek je opravdu měkký, odpo to předepnu. Úderem přes vrdou dřevěnou tyčkou to povolím utáhnu a následně zakontruju. To tomu nemůže ublížit. Jo a překvapila absence světelné houkačky, ale hlavně, že jsou výstražky
Zkoušel jsem to taky tyckou a kladivem, ale jenom jsem to dojebal tu matku.
Naposledy editováno 23.03.2021 08:22:43
3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Taky jsem nahodil LiFePo4
Suchý zip na předních bočních kapotách překvapil.
Chtěl jsem dát ještě krutopřísnej MX netěsněnej řetěz, ale zarazilo mě, že jsem nenalezl spojku na origo řetězu. Ale asi tam nebude a origo řetěz dávají v celku. Flexovat se mi to zrovna hned nechtělo. Tak příště, nebo až seženu spojku...
Naposledy editováno 23.03.2021 17:49:33
nokia: máš počkat, až se vyrojí majitelé lehkosti-chtivých céerefek
Tady bych si ještě dovolil video nefalšovaného štěstí dalšího nového majitele. I s dealerem jak malé děti
Pěkně z lehka tomu dát hned omezovač na spojku, co se tomu vejde
Naposledy editováno 23.03.2021 20:40:07
Nastavuješ předpětí od oka, nebo jsi kontroloval sag bez jezdce / s jezdcem a tohle bylo potřeba? Protože tuhost pružení nezměníš. Ale to není, proč píšu.
Ušetřit 2kg na baterce je slušné. Fakt s tím hned začneš jezdit tak, abys ten rozdíl váhy poznal? Ale to není, proč píšu.
Píšu proto, že nechápu potřebu nasadit "krutopřísnej MX netěsněnej řetěz", když je ta věc, co se týká výkonových ztrát, s nulovým přínosem, a jak se začne opotřebovávat, tak naopak s mnohem menší účinností proti o-kroužkovému řetězu. A k tomu ještě to nekonečné sraní s údržbou.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ohledně řetězu, každá sranda něco stojí a v tomto případě je to údržba. Ale nemyslím si, že ztráty o kroužkového řetězu a udržovaného netesneho jsou stejné.
Lidi si myslí, kolik to musí být ztrát, když protočí zadním kolem na stojanu u nezatíženého řetězu a on ten o-kroužkový to kolo skoro hned zastaví . Ale takhle nejde poznat, jaké jsou ztráty po zatížení, kdy je to řádově 2-10% přenášeného výkonu, podle stavu a namazání řetězu. Ve špatném řetězu se v té tvojí třístovce může ztratit i 1-2kW !
Naproti tomu v o-kroužcích samotných se bude ztrácet kolem 50W při rychlosti 100km/h. Spočítal jsem to a o příspěvek nad tím i pozjišťoval nějaká fakta.
CB600 píše: Tak jsem seřídil ten centrál. Mám 3 hákový klíče v provedení s čepem různých velikostí a šlo to v pohodě zprava. Pak už jsem ale musel mlátit tyčkou, ale když je to povolený, tak to není tak brutální. Klíčem by se musel sundavat asi vejfuk, jinak by to zabralo celý den. Předpětí navíc cca 1,5 - 2 cm, zná to je, ale cenťák navíc by furt bodnul....
Taky jsem nahodil LiFePo4
Suchý zip na předních bočních kapotách překvapil.
Chtěl jsem dát ještě krutopřísnej MX netěsněnej řetěz, ale zarazilo mě, že jsem nenalezl spojku na origo řetězu. Ale asi tam nebude a origo řetěz dávají v celku. Flexovat se mi to zrovna hned nechtělo. Tak příště, nebo až seženu spojku...
copak suchý zipy .. ale ten přivařenej podsedlový rám
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ohledně toho řetězu jsou to zajímavé počty Stačí už jen doplnit nějakým měřením v praxi a bude to komplet.
Naposledy editováno 24.03.2021 09:49:45
Ať to nevypadá že mám růžové brýle. ABS na zadku zabírá relativně pozdě, dle feelingu až po prokluzu kola, ale to neberu jako mínus. Vepředu jsem to zatím nemohl moc vyzkoušet, protože páčka byla dost gumová a moc to nebrzdilo. Po projížďce se mi to podařilo trochu odvzdušnit na třmenu a páčka trochu ztvrdla, tak snad už si jí nebudu mačkat na prsty. Dále řidítka byla natočená moc dopředu, s tím nejspíš souviselo sklonění páček moc dolů. Ale nechtělo se mi vracet a štelovat to, tak jsem to neřešil. ?
Na enduro posez si zatím zvykám, stejně tak na ty gumy. Zkoušel jsem lehčí výjezd polního krpálu ve stoje na dvojáka, ale ten plyn je hodně citlivej a při mém zacházení ucukanej, že jsem měl strach, abych z toho neslít , ale možná, že se má spojkovat a víc držet nohama Upřímně si nedokážu na enduro představit cokoliv silnějšího
Naposledy editováno 24.03.2021 18:23:09
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 299 | Dnes v 10:43 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |