zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Trvale plnej nebyl, tam kde jsem jezdil, by to ani nešlo, pokud člověk není totální sebevrah
Naposledy editováno 24.03.2021 19:52:01
CB600 píše: Fic: Jo jo, první "enduro". Ale nějaké zkušenosti z terénu už mám, byť mizerné. Takže zatím možnosti mašiny převyšují možnosti jezdce . Musím se ještě přiznat, že na nezpevněném povrchu jako bahno, štěrkopísek apod jsem čekal trochu lepší adhezi, ale asi od těch gum nelze čekat zázraky a i mašina na těchto površích bude taková "plovoucí".
Trvale plnej nebyl, tam kde jsem jezdil, by to ani nešlo, pokud člověk není totální sebevrah
V blátě pod sebou tu motorku musíš nechat pracovat, proto má tolik lidí bahno rádo, vždy jsi jeden pohyb od hození tlamy. Na suchu je to, až na ty extra rychlé polety, jak po kolejích, můžeš se dívat po okolí, jízdě se moc nevěnovat a až na hluboké koleje tě nemá moc co překvapit.
I když po dnešní dlouhé zimě a kupách sněhu mi přijde i bláto pomalu jak dálnice. Ten sníh se hnusně klouže, fuj, já snad začnu mít rád bláto.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tohle taky budu řešit, už čekám na ten plastovej od acerbisu.
Naposledy editováno 25.03.2021 08:21:05
Ohledně tý stálý rychlosti - na šestku toci v kile 6tis a to je tak chvíle, kdy teprve začíná nastupovat tah, takže do kopce to trochu hyne, po podrazeni na 5ku to má v kilu 7tis otáček a to už tahá slušně a nebude to vadnout ani v kopečku.
Každopádně je motor docela hladovej po otáčkách, nahoře bude ještě veselo
Prvních pět rychlostí je fakt docela kratkejch, není nejmenší problém se bez trápení rozjet na dvojku a mít to jen na silnici, klidně bych dal delší převod.
Zajímavá je na palubce kontrolka řazení, kterou si můžete nastavit v kolika otáčkách se má rozblikat, to je na enduru zvláštní.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
mrkef: Acerbis mám na 250 a nějaké úpravy to bude chtít. Tak snad budou v mých silách, jinak ho asi pošlu dál...
Motorad1: A nevíš číslo dílu a na kolik to vyjde?
callowsik: Jakej máš ty dojem z přední brzdy? S těmi krátkými kvalty alespoň nebude takový problém dát dozadu pryže 120/90. JJ to shiftligh je hodně promakaný, má to asi 3 nebo 4 úrovně od pomalého blikání přes rychlejší k trvalému svícení a ještě si člověk může nastavit rozmezí těch intervalů 250, 500 a asi ještě 100 rpm. Jediná škoda, že to při jízdě stejně nevnímám . S tím hladem po otáčkách souhlas.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Na ebay se dá koupit celkem solidní "tail tidy" i se světlem asi do 1000,- + nějaká pošta a DPH. Ale to je bohužel na střihnutí konektorů. Od TST se dá koupit decentní světlo s integrovanými blinkry a dělají to vyloženě jako plug n play i s konektory. Plus se u nich dají snad koupit nějaké kablíky na zapojení do originál konektorů.
Takže to zatím vidím na 2 varianty.
a) koupit kusy kabelů s konektory a to nabastlit na nějaké aftermarket řešení.
b) koupit celé řešení od TST - je jasný, že naše STK by to nezkousla, ale ta je až l.p. 2024 a přehodit to zpět nebude takový problém, navíc to vypadá fakt dobře a člověk tam nemusí mít ani blikny
Obávám se, že honda asi prodá tak možná celou prdel a ne jen kousky kabelů s konektory. Nebo víte někdo, zda se dají koupit přesně ty protikusy?
Tak koukám, že možná se tu dá něco nakoupit :)
https://www.crfsonly...php/products_id/6370
Naposledy editováno 25.03.2021 22:16:36
ale to se zajede, věřím tomu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nemáte někdo s 250 ABS podobnou zkušenost? Není někde u ABS pumpy další odvzdušnění?
mrkef: já se díval na origo řešení od H2C. Ale asi nevím, zda se to neliší pro thajskou verzi. https://bikerzbits.com/crf300l-rally-h2c-short-rear-fender-apk1tal80110ta.html Je tam to osvětlení RZ a muselo by to sedět na konektor. Teoreticky by to mohlo jít i na CRF250L.
Motorad. OK dík za info, škoda toho čísla... A jak jinak, už jí máš (tříkilečko)?
Naposledy editováno 26.03.2021 08:27:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pokud se konektory dají sehnat pak se jako nejlepší jeví řešení konektory + Ebay ...
Na YT je video, kde toto přesně dává na 250, ale starší model. Nicméně píšou kompatibilitu pro všechny, tak snad to sedne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Jak se tu ptal někdo na to kilo do mírného kopce, tak naprosto v pohodě .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 22 | Včera v 19:05 ZdendaZB |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |