Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 17.03.2021 08:19:41
Pod 15 (možná spíš pod 20) jetej ale asi ani na tom ebay neseženeš. Jak jsem psal. To si musíš sám určit, jestli pro tebe má taková investice smysl. Pokud plánuješ měnit někdy v dohlednu motorku nikdo ti to, že tam máš Ohlinsa nezaplatí.
Já prodej neplánuju a na repase původně nerepasovatelných tlumičů jsem četl rozporuplné názory. Tak jsem se rozhodl pustil korunu. A nebudu nic nalhávat, to že tam mám Olina, mě celkem i hřeje u srdíčka
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 17.03.2021 11:06:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Koudy01 píše: A ještě dovětek. Nemám nic proti práci pana Procházky. Jednu moto jsem koupil s tlumičem, který od něj byl repasovaný a asi fungoval. Ale když jsem si s ním volal kvůli zrepasování toho původního vyteklého, nenabyl jsem z toho telefonátu dojem, že to bude 100%. Což mi potvrdil i jiný tlumičář. Ale je to jen můj osobní pocit. Dalších 99 lidí může mít zkušenost jinou.
Ahoj,
mohu potvrdit, nemám osobní zkušenost, zatím jsem ani na jedné Guzzi nemusel repasovat, ale kamarád co má Norgre již repasoval.
Přístup a jednání pana Procházky super, ale bohužel tlumič za sezónu šel znovu na repasi a za půl roku je znovu KO. Je otázkou jestli pak není lepší koupit nový, protože repase chvilku trvá a když ti odejde během roku tak si chvilku nepojezdíš.
Naposledy editováno 17.03.2021 14:04:10
Naposledy editováno 17.03.2021 20:04:36
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
EDIT:
Tak ve čtvrtek vyzvednu a v pátek zkusím..a případně napíšu.
Naposledy editováno 21.03.2021 19:35:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Naposledy editováno 22.03.2021 14:13:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Nechceš ji poslat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Dostals?
Naposledy editováno 24.03.2021 10:43:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
OK, díky moc.
Naposledy editováno 24.03.2021 20:59:23
Naposledy editováno 25.03.2021 18:25:06
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Koukněte se na elektriku, konkrétně na konektor pod nádrží napravo od relátek...
Jedná se o konektor od alternátoru k pojistkám a dále k baterce...
Od altíku vede ke konektoru hrubý kabel, ale za konektorem pokračuje k pojistkám podstatně tenčí a ten už byl vyhřátý s popraskanou izolací...
spike-cz píše: Pánové mám dotaz. Zavzdušňuje se mi zadní brzda na Stelviu. Brzdič pravidelně po sezóně čistím - vypadá ok, tak tuším zradu v pumpě. Našel jsem opravnou sadu, prý je i na bremba v guzzině. Máte někdo repas za sebou? příp. tip na vhodnější sadu?
EDIT:
Tak ve čtvrtek vyzvednu a v pátek zkusím..a případně napíšu.
Takže dnes rozhozeno a vyzkoušeno.
Závěr následující:
- než objednáš, změř posuvkou
- nevěř všemu na první dobrou
Opravná sada je ok, obsahuje všem co potřebuju ke zdárné výměně, jen průměr 12mm je malej. Stelvio potřebuje 13mm. Tak jdu hledat po netu tu správnou sadu.
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Zkoušel jsem si pohrát s nastavením předpětí pružiny zadního tlumiče, odborně se tomu říká static sag a rider sag.
Všechny ostatní CARC modely od Brevy po Stelvio mají hydraulický nastavovač s manuálním ovládáním, velmi pohodlná práce, jen Griso má obyčejné rýhované matice na hákový klíč a změnit předpětí je pěkná jeb..čka. Nejdříve jsem zkusil hydrauliku z Norge, nepasuje, tlumič Griso má větší průměr. Další hydraulický vyrábí italský Matris cca za 200 Eur, ale na fóru Grisoghetto psali, že je moc vysoký a musí se upravit další díly tlumiče. Tak jsem nakonec vybral německý XTRIG, pracuje čistě mechanicky jako šnekový závit, na tlumič krásně pasuje a stojí 3.500 Kč. Na změnu nastavení stačí malá 1/4 palcová račna a 8mm ořech, za minutu je hotovo.
Při té příležitosti jsem hned nechal změřit tuhost pružiny, seriová je vhodná možná tak pro jezdce do 70 kg, silnější jsou k dispozici třeba u YSS za 2.300 Kč.
Když to bude někoho zajímat, můžu dodat podrobnější hodnoty.
Stay tuned
Geloš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 9 | 20.9.2024 v 19:52 Kohlstein |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Výfuk s certifikatom bez homologizacie Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 30 | 16.6.2023 v 07:28 puffybodie |