potřeboval bych zjistit možnou příčinu mého problému.
Vlastním Hondu CBR 600f4 r.v.1999 a když se mi motor zahřeje na provozní teplotu (je jedno jestli jedu nebo motorka stojí na volnoběhu) a spustí se ventilátor, začnou padat otáčky až motor vypne a následně nejde motorka nastartovat tak dlouho, než se vychladí...třeba pul hodiny, hodinu. Víte někdo čím by to mohlo být nebo stalo se to už někomu? Předem díky za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Zjištění příčiny proč to nejede
2 reakcí na tento příspěvek Zjištění příčiny proč to nejede
Edit: a nemáš moje CBR, modrý v barvách 2006? Pak by to bylo motorkou
Naposledy editováno 29.03.2021 17:50:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zjištění příčiny proč to nejede
A nebo třeba může mít na to vliv profuk a seřízení karburátorů? Nebo špatné svíčky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zjištění příčiny proč to nejede
A jakou máš teda tu motorku, barva
Naposledy editováno 29.03.2021 18:08:47
2 reakcí na tento příspěvek Zjištění příčiny proč to nejede
Obvykle si lidi vyslechnou rady co maj promerit... ale radeji zkousi veci ala výměna svíček :) to je totiz snazší...
Kdyz to ohrejes do stavu ze bezi vetrak tak pri startovani by napětí na baterce nemelo klesnout - tipnu - pod 10V.
Pri 8V uz nemusi spravne fungovat vstřikování.
Ty moderni baterie sice maji super kapacitu a daji velke start proudy, ale staci ze ji jednou vybijes nejak vic a uz je to zacatek konce. Chce to mit jistotu, ze je ok.
Naposledy editováno 29.03.2021 22:20:39
1 reakcí na tento příspěvek Zjištění příčiny proč to nejede
navic mivaj japonci tu elektriku .. no ne uplne koser, myslim ze v te "salboproude" casti nameris docela slusnej ubytek napeti ikdyz vse funguje (treba na napajeni civek) a pak pri startu uz to neni zadna slava…
staci jeden error navic, jako treba horsi nabijeni…
moje motorka prestala nabijet uz vic jak 10let zpatky, prepojil jsme regler primo na baterku a od te doby to funguje OK. neni to zrovna bulletproof konstrukce a po 20+ letech uz to ma sve mouchy
Naposledy editováno 29.03.2021 22:52:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zjištění příčiny proč to nejede
1 reakcí na tento příspěvek Zjištění příčiny proč to nejede
zacal bych pripojenim vetraku na baterku zvlast na primo, a zmereni proudu klestakem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zjištění příčiny proč to nejede
nevim jestli 929 sviti trvale, ale hlavni svetlo - 55W je cca 4.6A? vstriky berou 4A kdyz jsou trvale otevreny… vetrak bere spis vic nez 10A.. muze udelat udelat rozdil v pripade ze neco neni uplne v poradku.
pokud jde vetrak do zkratu, slo by to poznat podle chovani, nebo pomerne snadno namerit…. poku bude mit uzivatel alespon elementarni znalosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zjištění příčiny proč to nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zjištění příčiny proč to nejede
Ale hračka zajímavá. Měří to činný výkon, nebo to jen násobí napětí s proudem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zjištění příčiny proč to nejede
Je to určené na RC modely, ale zatim jsem tim změřil libovolnou motorku a docela to i sedi. Je fajn, ze to měří proud v “obou směrech” - takze pokud startujes, vidis start proud a pak jakmile to chyti, vidis jak to dobíjí. Prodává se to ruzne rebrandovane. Nevýhoda je, ze doplňkové info ala max proud atd na displeji “rotují” příliš rychle (asi 1s zobrazení)
Naposledy editováno 29.03.2021 23:35:41
Vydrží tohle měřit trvale, nebo je to jak u multimetru, že 20A proud smíš měřit max 15 sekund?
1 reakcí na tento příspěvek Zjištění příčiny proč to nejede
proud merim bocnikem a nasobim nizkoprikonovym operakem (current sense, konkretne tusim MAX4080), napeti primo AD, z toho pocitam okamtzitou energii v J a z tech pres cas Wh..
az se dostanu ktomu to rozchodit v tom novym kabate, mas (Wajld) jeden u me, desek mam dost.. ..akorat kdy to bude ti ted nezarucim, mam tu rozdelanejch veci tri prdele, a bracha prej nutne potrebuje vyvynout mikrofoniho phantoma
E: hehe, jedna dobova z roku cca 2005 kdyz si vzpomenu na ten voser delat ty desky, a ty kompromisy na nich..
E2: jeste osazovacka, toliko k principu funkce..
Naposledy editováno 29.03.2021 23:53:56
1 reakcí na tento příspěvek Zjištění příčiny proč to nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zjištění příčiny proč to nejede
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |