kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: NP> Tak si měl zbytečně velkou zahradu asi Tahle je se starterem(když mam teda nabitou baterku...)a nekolikarychlostnim pojezdem.Už mam hotovo Teda ještě jedou celý s nejakym vertikutatorem když už ho mam pujcenej
Se zeptej v Horouškách jestli dělaj JeBatt i do sekaček
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Zaplať pánbůh za elektrickou sekačku. Nesmrdím a nedělám kravál....jen občas nabrousím lištu
...a taháš si kabel po zemi...
to seš motorkář, sralbotko elektrickej...to maj jen buzíci...chlap má mít pořádnej motor
Naposledy editováno 02.04.2021 14:01:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Se zeptej v Horouškách jestli dělaj JeBatt i do sekaček
Sakra, slibil jsem baterku do sekacky sousedovi (u nasich) a zapomnel na to
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Kubák> vaše BSS...baráčnický socialistický spolek
Kde bys bez nej ve stredu byl
Tifone>nezname soboty,nezname nedele,neni cas na hrdinsky ciny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> mně teda přijde, že mám dole hrubější chod na Raptoru, než na Tuňákovi
To prave delaji ty prevody...
Ja serii na tunaku nikdy nejel, ale kazdy to vzdy chvalil do nebes...
Oioi: raptor ma v serii kratsi prevod nez TL - dokonce myslim, ze ma o zub mensi pastorek...
Naposledy editováno 02.04.2021 12:10:08
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Teď Tuono V4 všude ve městě na 1.kvalt,i do vracáků.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.04.2021 12:37:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale to je spis jen takove povzdechnuti, ze si to tezko predstavim ,nebo teoretiky vysvetlim ... je mi jasne, ze si to nevymyslite a ze kdyz mas s kratsim prevodem lepsi pocit, tak to tak je...
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: oioi01> Jo to je samozrejme neoddiskutovatelne, ale ze by 500 otacek bylo tak moc? Respektive, pokud vam to blbne na trojku, tak jet na dvojaka o 500 vyse mi neprijde tak strasny, kdyz vidam piloty na ruznych hornetech a fazerech jezdit po meste krokem snad 7tis
Ale to je spis jen takove povzdechnuti, ze si to tezko predstavim ,nebo teoretiky vysvetlim ... je mi jasne, ze si to nevymyslite a ze kdyz mas s kratsim prevodem lepsi pocit, tak to tak je...
No ono jak se dostanes nekam k 5t tak ten rotax zacne znacne davat (a pak nad 7...), takze je dobry na to popojizdeni to drzet 3,5-4. To na jednicku jedu tak 35-40 tacho a na dvojku je to tech 60 tacho, ale min ne, sice to jeste necuka, sle slysis ze uz je motor podtacenej.
Paklize “zkratim” jednicku pomoci zmeny pomeru sekundaru, pocitam ze stejne jako uTripla pak budu v pohode na dvojku brazdit mesto v legalni rychlosti. Mozna Ale hlavne je to pak prijemny na vracaky, Sosnu ted s Triplem jezdim celou na dva...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
pusu máš u mě schovanou
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Strakon: z tyhle fotky uz ten tunak vypada super, ta cervena je zvlastni a na tech předchozích fotkách si s ni fotak nevedel rady. Kdyz jsem ho videl tenkrat naživo v písku tak
NP: samo, srovnavam dvouvalce, ctyrvalec jsem mel v zivote jen jeden - gsxr1000 k1 - a ten si v jakémkoliv rezimu namaze na chleba libovolnej V2 kterej jsem mel moznost vyzkouset (nejel jsem na novem vévodovi)
Design kazdy vnímá jinak, me se ty velke ledvinky libi vic nez ty upravy na malé. S tema malejma je to v podstate jen facelift z nekteré z předchozích generaci.
Rekl bych, ze co se designu tyka tak lidskej mozek lip vnímá neco, co je mu blízké - na co uz si zvykl. Vsechny výstřednost jsou ze zacatku rušivé, ale postupem casu se to vnímání meni.
Viz treba v architektuře. Tancici dum poburoval skoro každého a dnes i ti nejvetsi odpůrci vseho noveho ho kousnou. A jezdi se na to podivat cely svet...
Naposledy editováno 02.04.2021 14:21:49