AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Malucha jsme taky doma měli, po roce 89, tehdy manželka ho chtěla na naučení. Po roce pro nespolehlivost prodán
Ono je tam dost kovových součástek listovaných z polských kuřecích hoven....spolehlivost a hlavně výdrž některých dílů se s italskou verzí nebo Fiatem 500 (což je v podstatě to samý auto) nedá vůbec srovnat. Je to takový Jawa auto. Chce to trochu péče a pak to jezdí. I tak jsem s tím najezdil celkem dost kilometrů. Tento konkrétní kus má cca 240tis. km. Já z toho najezdil tak 40-50. I jsem ho jedno o Vánocích na náledí obrátil do škarpy přes boudu. Strašně blbý auto na ledovku. Uježděnej snih to dává super. Led je úhlavní nepřítel. Jak se to jednou utrhne, už se to nechytí. Ale cca za měsíc už zas jezdil. Jen je teď trochu dvoubarevnej, jak jsme to nestříkali celý znova, ale jen tu opravovanou část.
Naposledy editováno 11.04.2021 11:08:31
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Říkám mu, to ses nemohl podívat pořádně? No noc, je zase zkušenější. Prej to nebylo vidět. Nechápu, asi měl nějakej zkrat.
Tak jestli mu ho neprodal Koudy ...??
Naposledy editováno 11.04.2021 11:15:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
cmiral píše: Borntobewild> tak už a se co si změnilo, dřív stačil jen typák a EK, nebo autorizovaná dílna. Nyní je jakýsi seznam co mají třeba na registru. Já kdysi jednoduše dával koule i na 105/120 z dovozu, které ji už měly zapsány v TP třeba ze 100/110
Dneska nedostaneš třeba ani na oktávku schválení tažněho, pokud nevyměníš chladič za větší. Jestli to teda zase nezačali dělat jinak. Proto u O3 stálo tažně 30.000 - 40.000 Kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Já bych to nechtěl, protože bych tím nechtěl jezdit.
Kdyby mi zůstal 850 po dědovi, tak bych si ho nechal a udržoval to, to jo, ale shánět to a pak to dávat do kupy, to ne.
Naposledy editováno 11.04.2021 11:46:14
Koudy pecka moc pěkné. Když mě bylo 10 nedovedl jsem si představit že si někdy koupím auto. To měla tenkrát každá pátá rodina. Říkal jsem si že bych mohl jednou mít třindu a jestli se bude dařit našetřím třeba ještě na malucha.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Ale zase na nákupy do města by to byla dobrá velikost, větší auta se nevejdou všude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Dan250 píše: Alkoholici, příležitostní i notorici! V Albertu mají láhev 0,5 Božkova Republiky v akci. Tak si dejte .
¨To jako za kolik? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Octavii jsem před lety prodal proto, že ač zvenku vypadala dobře, podlaha byla na prach. Nesvařuju, nechat to dělat by bylo moc drahé, tak jsem to radši prodal za 5 tisíc a jezdím už dlouhá léta se 120. Tu mi vloni vyvařil kamarád, tak jsem zvědavý, kolik zim to vydrží. Když jsem porovnal prahy Made in ČSSR a dnešní polské ( ale opravdu taky ke 105, 120 , dodnes se vyrábějí ) tak jsem se jen divil. Ty dnešní jsou o polovinu slabší. Nevím proč. Když už to dělají, at' to dělají pořádně.
Ono to musí odolávat hlavně otrysku ryznych částic, pak má smysl řešit, jestli navrch tlumex, nějakej vosk a co má jaký inhibitory kiroze. A na to je ten epoxid asi nejvhodnější jako základ.
Naposledy editováno 11.04.2021 13:11:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
FJRPEPA píše: Už teď Ti z toho hrabe. Co budeš dělat až Piráti vyhrají, jakože vyhrají, asi si hodíš kšandu,
¨
No to je proto, že ne každý dokáže prokouknout ty jejich nápady až na dřeň... Kšandu si asi nehodím, ale určitě budu hodně nasranej a budu se divit, kolik
slepých (nebo tupých) lidí je mezi námi, že jim to žerou... Obecně se ty jejich metody líbí těm, co nikdy nic nedokázali, nic nevybudovali, nic cenného neumí a
závidí těm schopnějším... Ale šance má každý stejné... Každný se narodí s holou prdelí a když bude neschopný, nezachrání ho ani bohatí rodiče, protože jakmile
zavalí, stejně začne úroveň klesat.....
Piráti jsou horší než komunisti a že ti mají taky vroubek za to, když dědovi sebrali selskej dvůr...
Milan1963 píše: cmiral> Tak nějak. Mám svůj důvod proč péráka už nikdy nedát na STK. Občas - dvakrát do roka se na něm projedu, nikam na silnici 1. třídy nejedu, jen po okolí - a strach nemám. Depozit ? K ničemu. Snad nám Slováci nepůjdou příkladem. Kdyby jo, tak nevím....
Tak radostněji: odpoledne jsem projel péráka , asi 12 km . Bez TK. Dál Jawu 05, 5 km , bez TK. A do třetice Jawu 21. Asi 5 km . Taky - se SPZ, bez TK. Za rok na tom najezdím 30 km, takže technické nechávám být. Pokud jedu na pionýru dál, vezmu dvacítku. Tu jedinou udržuju s TK.
Spíš řešíme, bude -li květnový sraz Jawy 650 / 660. Sjede_li se 30 motorek, může být asi 45 až 50 lidí. Uvidíme.
A v úterý pojedu do Sušice. Moto Guzzi 85 TT volá.
No jak je psáno výše, dovléct to jednou za čtyři roky, na hodinu a za pár stovek na stk a mít klid je lepší, než když tě pak někdo někde sejme a bude tě popotahovat pojišťovna i švestky, že to na silnici vlastně nemělo co dělat.... Já jsem sice rebel, ale z tohoto kouká průser jak hovado, takže tady se rebélie rozhodně nevyplatí...
Jirka4137 píše: cmiral> Já si to namontím klidně doma. Problém je že nevím jak jinde ale v Otrokovicích nebo Zlíně s tím dělají ouřadové takové ofrky že vyjde lepší si to nechat namontit.
Bude to stát 3200 přičemž nové můžu mít doma za půlku.
Milane super Už se těším za tebe. Já jsem v životě nikdy nic nové neměl a už to asi nestihnu tak atˇ dělá radost.
Tady je přísná STK, ale tažný jsem si montoval sám (taky se musel rozebrat celej zadek), pak jsem s tím lejstrem, co jsem k tomu dostal, dojel na STK, tam mi za pár stovek dali štempl že je to OK, pak naouřad, zapsali a hotovo.... Když ti to STK potvrdí a typák máš, tak nemají co by mohli zkoušet... K novému TZ typák dostaneš vždy... Horší je to, když to chceš přendavat z auta na auto... Potřebuješ ten typák ideálně mít, pak je i toto bez problémů, ale u málokoho se dochová a pak už zbejvá jen techničák z dárcovského auta a ofrky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: ¨
No to je proto, že ne každý dokáže prokouknout ty jejich nápady až na dřeň... Kšandu si asi nehodím, ale určitě budu hodně nasranej a budu se divit, kolik
slepých (nebo tupých) lidí je mezi námi, že jim to žerou... Obecně se ty jejich metody líbí těm, co nikdy nic nedokázali, nic nevybudovali, nic cenného neumí a
závidí těm schopnějším... Ale šance má každý stejné... Každný se narodí s holou prdelí a když bude neschopný, nezachrání ho ani bohatí rodiče, protože jakmile
zavalí, stejně začne úroveň klesat.....
Piráti jsou horší než komunisti a že ti mají taky vroubek za to, když dědovi sebrali selskej dvůr...
Myslím si, že se velmi pleteš. Znám hodně chytrejch lidí, kteří mají prosperující firmy, dokázali toho od revoluce moc a moc a Piráty volí a naopak nesnáší Babiše, Zemana a spol. a nikdy by neprohlásili, že někdo může být horší než komunisti. To může dle mě prohlásit jen jednoduchej člověk.
PetrL3 píše: Dneska nedostaneš třeba ani na oktávku schválení tažněho, pokud nevyměníš chladič za větší. Jestli to teda zase nezačali dělat jinak. Proto u O3 stálo tažně 30.000 - 40.000 Kč.
No bylo toho tam jiného víc - chladič, poloosy, spojka a u některých verzí i brzdy . Rozebíral to Vaculík v časopise, co může a nemůže a za jakých podmínek mít TZ. Důrazně doporučovat kupovat auto s TZ, protože příplatek do výroby nebyl ani poloviční a auto bylo bytelnější, kvalitnější a líp se pak prodá, když TZ už není samozřejmost... Mně je auto bez TZ nahovno... To že ho Pižďuch mít nemůže je normální, tyhle nejmenší auta jsou moc lehký na to aby mohly něco normálního tahat, přestože jim výkon neschází. Ale to bylo druhé auto na pomrdy s dětma. Primární auto bez TZ být nemůže...
FJRPEPA píše: Myslím si, že se velmi pleteš. Znám hodně chytrejch lidí, kteří mají prosperující firmy, dokázali toho od revoluce moc a moc a Piráty volí a naopak nesnáší Babiše, Zemana a spol. a nikdy by neprohlásili, že někdo může být horší než komunisti. To může dle mě prohlásit jen jednoduchej člověk.
To se uvidí. Babiš je velkej gauner, ale Piráti jsou trest boží. Však ono se ukáže co se v tech jejich parazitických hlavách urodilo....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01> Tyjo. Kdyby někdo vlez do toho karavanu dozadu, tak toho malucha zvedne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: Taková krásná neděle a vy tu prohrafete dvě stránky.
Koudy01> Tyjo. Kdyby někdo vlez do toho karavanu dozadu, tak toho malucha zvedne.
Ten karavan je laminátovej... Kamarád ho má za trabanta... Ten odtlačíš sám jak je lehkej... ALe odpor vzduchu je brutální...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Pech - Ničeho se neboj jsi schopný a na tom jak to tady vedou budou nejvíc tratit netáhla. Někteří mladí a vzdělaní už ví že s příchodem dalších netáhel odevšad se budeme mít strašně dobře. Životní úrovenˇ půjde rapidně nahoru stejně jako ve Francii nebo Švédsku. Pojmy jako snadné maso -děvčata a no -gou zony brzo zdomácní i u nás. Že komanče nemusím ví každý. Za komárů jsem ale vydělával po hned škole 3200 Kčs. To by dnes bylo asi 32000 Kč čistých na CNC a to mám tak možná hrubého.
Největší srandu mám z toho že vidí že bych se mohl zklamat v politice v době kdy už nás dávno prodali zahr. kapitálu ale to že nás právě prodali tlupám migrantů nevidí.
No oni v tom budou žít už nafurt. Žádný další Sobiesky už není.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |