1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přilba schubert
2 reakcí na tento příspěvek přilba schubert
Naposledy editováno 13.04.2021 19:14:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přilba schubert
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přilba schubert
kocharowski píše: Codo> Ten hluk(aerodynamický) je opravdu nepříjemný a to mám uši vcelku odolné -na střelnici si sluchátka beru jen pod střechou. Děs byla na ten hluk Nolan 103 po delší cestě ze Šumavy bych ji hodil do nejbližší popelnice -mít v čem pak dojet domů.
Já byl na střelnici jednou a musel jsem zdrhnout, vůbec jsem ty tlakový rázy od výstřelu nedával ani se sluchátkama. Ani jsem si nepicnul a vydejchával jsem to pak o pár kiláků dál v lese. Ale zas na druhou stranu když pak napíšu, že je šubrtka tichá, tak asi fakt je

alebo nieco co obsahuje silikon?
lebo co som uz videl tak rozne chemikalie maju na nektore prilby zly vplyv
narusia material a ten bude krehky a zacne sa lamat
Druhá C3Pro tak tam se měnilo jen po letech plexi, pinlock a vnitřní plexi, nájezd ca 60tiskm..
A co jsou kolem mě Schuberthy tak taky jen plexi a max po letech lícnice.
1 reakcí na tento příspěvek přilba schubert
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přilba schubert
1 reakcí na tento příspěvek přilba schubert

Jinak proti Nolance je lépe odvětraná, možná o něco lépe sedí na hlavě - ale záleží, jaký má kdo tvar hlavy. Nemám chytrý telefon, nepotřebuju s nikým komunikovat, tak tuto oblast nesoudím.
Kdybych se měl dnes rozhodovat, zda Schubert nebo Nolan, opravdu bych nebyl jednoznačně přesvědčen, že Schubert je o tolik lepší...

Snad podoktnu, že mám vyšší a úzkou hlavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přilba schubert
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přilba schubert
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přilba schubert
Milan1963 píše: Codo> Jawa 660 , s vyšším plexi.
Tak to bude v tom. Šubrtky jsou testovaný bez vlivu štítku, tedy na čistý náporový obtékání. Turbulence za štítkem celkem úspěšně aerodynamický schopnosti přilby likvidují. Odzkoušeno.
Codo píše: Tak to bude v tom. Šubrtky jsou testovaný bez vlivu štítku, tedy na čistý náporový obtékání. Turbulence za štítkem celkem úspěšně aerodynamický schopnosti přilby likvidují. Odzkoušeno.
přesně , za plexi je strašnej rachot , bez plexi ticho
2 reakcí na tento příspěvek přilba schubert

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přilba schubert
Codo píše: Já byl na střelnici jednou a musel jsem zdrhnout, vůbec jsem ty tlakový rázy od výstřelu nedával ani se sluchátkama. Ani jsem si nepicnul a vydejchával jsem to pak o pár kiláků dál v lese. Ale zas na druhou stranu když pak napíšu, že je šubrtka tichá, tak asi fakt je
Njn někteří mají hodně citlivé uši ;např jedna ze střelnic co jezdím tak má nad stavy plechovou střechu a tam ten hluk rezonuje a kór když se střílí s úsťovou brzdou tak to je mazec to jeden výstřel bez sluchátek a zvoní ti v uších 14 dní. To se bez sluchátek nedá -jen vždy přemýšlím jak tohle řešili např. ve Stalingradu když tam padali bomby 30m od vojáků (zápisky odstřelovače- V.Zajcev)
Sportback píše: No musím zkusit-ten hluk za štítkem,pořidíl jsem cestovní enduro a štítek tam je.
Kvůli šubrtici jsem musel volit, jestli aerodynamickej stín, ale hluk v přilbě, nebo hlavu v tichu, ale fučák. Jasně zvítězilo za bé, a v létě, když jsou pařáky, si blahořečím dvojnásob. Nejezdím víc jak 140 a tak se to bez štítku dá v poho vydržet. Na léto pak s celoperforovanou koženou bundou to je bez jediný chyby - krásně celou plochou odvětrává a člověku je fajn, místo aby se potil jako prase. Kromě semaforů a kolon

Jo, s těma ušima to je nadraka. Místo kvéru si budu muset na obranu pořídit luk s šípama, jenže zkus s tím pak dojít do putyky, aniž by tě fízli sbalili a poslali do cvokhausu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přilba schubert
Codo píše: Tak to bude v tom. Šubrtky jsou testovaný bez vlivu štítku, tedy na čistý náporový obtékání. Turbulence za štítkem celkem úspěšně aerodynamický schopnosti přilby likvidují. Odzkoušeno.
To jsem nevěděl. Nolanka 104 je za plexi o dost tišší, než Schubert. Vy\zkoušet to mně ani nenapadlo. Ono by asi ani nebylo jak. Přilby k vyzkoušení se asi nepůjčují- myslím na vlastní motorce...
Asi nechám Schubertku na menší Jawy 250, na velkou motorku zůstane Nolan. Štítek z motorky sundavat nechci , při koupi motorky jsem ho vyšší vysloveně požadoval. Motorku jsem kupoval novou.
SHOEI mi rozmluvil kamarád, který má dvě (on a manželka) a obě reklamoval a není spokojený, ale podrobnosti si nepamatuji a nebudu si něco vymýšlet a od léta 2020 mám C3 Pro. Jsem za plexi a je to nejtišší přilba za plexi s MRA deflektorem (KTM 1290 SAS), kterou jsem jezdil a moje jediná výtka je nedostatečné větrání za plexi. Když jsem vybíral, tak jsem zajel do Geneze, tam jsem složil zálohu a vyrazil v C3 Pro do Bonmota, tam jsem si narval na hlavu HJC RPHA 90S a věděl jsem, že 90S to nebude, ale stále jsem preferoval HJC, tak jsem jim nechal na prodejně C3 Pro z Geneze (řekl jsem jim, že za ní dostanou v Modřanech 20K) a vyrazil jsem na test v RPHA 11 (integrálka), která byla jen nepatrně lepší než C3 Pro (ale pohodlí vyklápěčky zvítězilo) a proto mám C3 Pro. Jen doufám, že nedopadnu jako kolega tady ve vlákně, který popisoval problémy s C3 .... zatím mám najeto 15K km v C3 Pro a jsem stále happy. Doma mám Shark Evo One 2, která bude někdy v létě 2 roky stará, ale najel jsem v ní jen cca 5K km, jinak jsem jezdil HJC a teď používám pouze C3 Pro, ale k Sharku mám 2+ a také 2-, má krásný světle modrý vnitřek, ale nejsem prase a přesto vypadala po 1K jako hodně špinavá, ta zářivá světle modrá ztratila tu zářivost, je to super pohodlná a velmi tichá přilba typu JET na motorce za vyšším plexi, tak a teď mínusy, krásný vnitřek vypadá rychle špinavý a se zavřenou bradovou částí na motorce za plexi je hlučná (rozhodně více než C3 Pro), ale chci koupit skútra na Prahu, tak si jí nechám na ježdění po Praze.
V této době se super nakupuje, přilbu si půjčíš proti záloze a vyzkoušíš na své motorce, to bylo před 20 lety nemyslitelné, tehdy to bylo "zaplať a můžeš jet". Vždycky jsem pokukoval po ARAI, ale teď po vyklápěčce a překlápěčce už do integrální přilby asi nepůjdu.
Rozhodně nebudu nikomu tvrdit, že Schuberth C3 Pro je nejlepší, ale mě osobně velmi vyhovuje, dnes je pro mě dobrá taková přilba, která má dovozce / oficiálního zástupce pro ČR, protože nedávno jsem kupoval visor na AGV (manželky) a to byl porod. Dostupnost dílů je také důležitá.