V současné době mám obuto Bridgestone Battlax T31 a když není sjetá, tak uvažuji o výměně za něco vhodnějšího.
Předtím jsem jezdil: Conti Sport Attack, Metzeler Sportec M3, Pirelli Angel ST
Níže přikládám fotku po jednom dni ježdění v Mostě - focená už trošku ojetá po kratší cestě mimo okruh.
Díky
Naposledy editováno 18.04.2021 10:46:07
1 reakcí na tento příspěvek Okruh + silnice - výběr pneu
1 reakcí na tento příspěvek Okruh + silnice - výběr pneu
Hlasoval jsem pro S22.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh + silnice - výběr pneu
Jinak jsem si teď pořídil nahříváky, tak bych je rád na okruhu využíval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh + silnice - výběr pneu
assassin píše: Lucas87> Podle me nema smysl nahrivat obyc pneumatiky...
jestli chce travit na okruhu nejak vic casu, treba 6+ dni, tak bych tak kategorickej nebyl, usetri to jedno zahrivaci kolo. Jenom ty gumy nemusej bejt na nahrivakach celej den protoze jsou jim ty cykly jedno.
Ale v tom pripade bych radsi poridil jakoukoliv sportovni sestku jen na okruh, pokouset tohle s fzs1000 je zbytecna ztrata casu a penez.
Lucas87 píše: Kohlstein> Tlaky na silnici mám mít 2,5 / 2,9 a na okruhu jsem to sfouknul na 2,2 / 2,5. Přiznám se, že jsem se bál víc laborovat s tlaky na tomhle typu pneu.
Jinak jsem si teď pořídil nahříváky, tak bych je rád na okruhu využíval.
Na T31 tlaky asi OK, ale turistická směs musí mít grip i na studené gumě (jedeš kilometr rovně, ubereš, pak dvakrát zatočíš), no a tato vlastnost je v protikladu s používáním na okruhu, kde se gumy rozpálí, že na nich neudržíš ruku, Hypersport gumě taková teplota nevadí, ale i tak se hustí jinak - podle návodu ke gumě a ne podle návodu k motorce.
Mě hodně pomohla motoškola s instruktory. Zbývá jen jezdit a pilovat jízdní styl.
Ať se daří.
Já jsem za pirelli diablo super corsa a samozřejmě ti něco vydrží i na té silnici,ale když zkoušíš co to dá na okruhu,je škoda si tam ustlat na tvrdší směsi jen proto,aby ti dala na silnici ještě o tis km víc... a zas takovým fofrem ti na té silnici taky nezmizí
1 reakcí na tento příspěvek Okruh + silnice - výběr pneu
Stejně tak nevím,proč by jsi se nemněl solidně svézt na litrovém fazeru...
Furt je to vlastně trochu R1 a zbytek je v rukách
1 reakcí na tento příspěvek Okruh + silnice - výběr pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh + silnice - výběr pneu
petr1000001 píše: A co se nahříváků týká,jednoznačně schvaluji
Stejně tak nevím,proč by jsi se nemněl solidně svézt na litrovém fazeru...
Furt je to vlastně trochu R1 a zbytek je v rukách
Fazer ma na muj vkus pomerne mekky podvozek. Ale je to zase o vaze jezdce a jak jsi psal o jeho zkusenostech. Vetsinou ta motorka dovoli vic nez sokaze sam ridic. Jinak s nahrivaky souhlasim.I kdyz neberu okruhovku a jedu se jen tak svezt na silnicnich gumach par kolecek tak take nahrivam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh + silnice - výběr pneu
1 reakcí na tento příspěvek Okruh + silnice - výběr pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh + silnice - výběr pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh + silnice - výběr pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh + silnice - výběr pneu
Lucas87 píše: Kohlstein> Tlaky na silnici mám mít 2,5 / 2,9 a na okruhu jsem to sfouknul na 2,2 / 2,5. Přiznám se, že jsem se bál víc laborovat s tlaky na tomhle typu pneu.
Jinak jsem si teď pořídil nahříváky, tak bych je rád na okruhu využíval.
Ještě jednou se vrátím k těm tlakům. 2,5 bar je možná na okruh špatně (chce to kontrolovat teplotu teploměrem pro zjištění optima). Bridgestone doporučuje na zadek 2,2 bar u T30 - možná paradoxně, ale při o něco nižším tlaku se sice guma ohřívá deformací o něco víc, zato díky větší stykové ploše je míň namáhaný povrch běhounu.
pdf - https://www.trackda.../pdf/bridgestone.pdf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh + silnice - výběr pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh + silnice - výběr pneu
Kohlstein píše: Ještě jednou se vrátím k těm tlakům. 2,5 bar je možná na okruh špatně (chce to kontrolovat teplotu teploměrem pro zjištění optima). Bridgestone doporučuje na zadek 2,2 bar u T30 - možná paradoxně, ale při o něco nižším tlaku se sice guma ohřívá deformací o něco víc, zato díky větší stykové ploše je míň namáhaný povrch běhounu.
pdf - https://www.trackda.../pdf/bridgestone.pdf
Pirelli Rosso Corsa II foukám na tlaky dle doporučení výrobce moto 2,5 a 2,7-2,9 a ani na okruhu (Sosnová) jsem zatím neměl problém (a to bylo i přes 30stupňů), ale je pravda, že jsem se laborovat s nižšími tlaky nepokoušel. Taky proto, že na velkým okruhu jsem nejel a tím ani nedostanu gumu teplotně na limit, zvlášť na cestovní motorce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha FZS1000 Fazer - ventilky 90° Yamaha FZS 1000 Fazer | Ti_rex | 7 | Včera v 21:11 ALFA70 |
Yamaha fazer 1000 2003 teče benzín ... Yamaha FZS 1000 Fazer | 734780633 | 7 | 10.7.2024 v 21:07 Kohlstein |
FZS1000 fazer nestartuje Yamaha FZS 1000 Fazer | IdahoCZ | 4 | 30.6.2024 v 11:46 pepe100 |
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |