kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Svině...
trwl nechápu, že se někdo dnes ještě živí převážením kradenýho použitýho zboží, typu bouracích kladiv, vrtaček atd z Rakouska do Pšonkova... to mi hlava nebere...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: To ma az 1250, 1200 mela 33l, plus minimalne o litr vetsi spotreba multice. Asi tolik
Historie mně nezajímá. A s tou spotřebou..... papír snese všechno,ostatně i na papíru to není ani litr
Naposledy editováno 22.04.2021 21:19:58
t_freedom píše: NP> ...hmmm, mohli pro ty tři promile uživatelů udělat opční doplněk větší nádrže... a gumy s vyšším profilem... ostatním 99,7% stačí standardní a klidně silniční nízkoprofil ...
Mohli ale proc by to delali kdyz se drazsi Advik tak dobre prodava ty by jsi si u vyrobce motorek nevydelal ani na kolo, kdyz by jsi kazdemu radil podle sveho rozhodovaciho klice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Tifone> Testovali to treba kluci z casopisu PS1000 v Chorvatsku a rozdil byl minimalne litr
Tak to joooo. Když to kluci testovali tak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: myslíš jako, že sebou tahá nesmyslně mnoho benzínu aby byl těžkej a v Evropě kde je pumpa na každým rohu ( kde na nich většina lidí jezdí) pak jen na silničních gumách postávaj, zatímco majitelé na pumpách kouři?
Jo ta pumpa v Evropě na každym rohu, to už jsme si zažili že jo? Taky to bylo v Evropě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tifone> Hae a ještě jsme se nedozvěděli tu pointu proč si ho sem vůbec dával. Jestli jsi byl u nějakýho kamaráda, nebo kamarád u tebe, nebo jestli je to nějaká pobídka k vyvolání diskuse ? Ptám se úplně normálně, jen mě to zajímá , jinak je mi Advik u prdele .
Byl jsem u kámoše ,má ho cca 14 dní. A napadlo mně to sem dát aby to tu trochu ožilo .A je to teda monstrum,musím říct. Vedle toho MTS vypadá jak holčička vedle matróny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tifone> Dík za info - mohl jsi to napsat hned k fotkám. Jiná skutečnost mě fakt ani na vteřinku nenapadla .
Jen jsem testoval reakce
Jako na chvilku jsem dostal chuť na tom přijet na Trojšutr , to by bylo protáhlejch ksichtů
Naposledy editováno 22.04.2021 22:40:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: Ten Advik ma na displeji jedno zajimave cislo, nemyslitelne u italskych stroju
Třeba takový Stelvio mělo ve finále stejnejch 33L nádrž bez příplatku,aniž by to muselo vypadat jak fůra sena při srovnatelný spotřebě
E:
Tak možná kecam a MG měla jen 32L a to i teda v základní verzi s loukotěma.Na obr. verze NTX,aby byly obě větší edvenčr.Je vidět,kdo na ten objem nádrže pozval designéra s fištrónem...
Každopádně na druhou stranu mě zas u nekterejch motorek jako nová Katana, nebo třeba Dorsoduro 1200 vyloženě malá nádrž ve finále zas kurví pocit z motorky,ze bych ji třeba i chtěl ...
Naposledy editováno 22.04.2021 23:24:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
U Advika taky neni ta nadrz za priplatek
Na živo vedle sebe byla jediná jako parník ta Němka a Guzzi naopak vypadala celkem subtilně..
Naposledy editováno 22.04.2021 23:38:45
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
257 kg a subtilni vzhled?
Naposledy editováno 22.04.2021 23:47:46
Asi to nechceš vidět,nebos je nikdy vedle sebe neviděl,ale vedle sebe ty dvě motorky vypadaly jak z jiný velikostní kategorie,což ostatně dělá edvenčr vždycky..
Jak už jsme se bavili...přehnaná ochrana je ve vedru u mediteránu ideální ...
E:subtilní vzhled přeci nemá nic spolecnyho se skutečnou hmotností,která byla ve finále s GS +- stejná
Naposledy editováno 23.04.2021 00:00:34
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A hlavne, spravny gsak ma ke svemu adviku i spravne obuti
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
DRČ...