Jinde se moc neorientuju, rád bych se vyhnul autům s píčou a všem jejich klonům s jiným znáčkem, a rád bych se vyhnul fordům, protože ty už vyráběli shnilý na papriku Než začnu nějak intenzivně řešit kterou starou mrdkou T4 si zas poseru život, existuje něco dalšího, co by zasloužilo pozornost? Má to být hlavní a jedinej povoz, čili by to chtělo i nějakej ten komfort, né holou plechovou krabici kde mi v kile začnou krvácet uši (hallo T4 2.4D ) a dálniční limit je nedosažitelnej nebo dlouhodobě neudržitelnej bez krajního utrpení posádky i techniky.
Čili:
něco 2000+
velikostně plus mínus T4 (klidně kraťas)
aspoň 5 míst
nějaká rozumná výbava (prostě né socdodávka náklaďák)
aby se do toho vešla motorka
aby se v tom občas dalo přespat (to se dá i v hadraplánu, takže pohodlně, jsem hejsinka)
aby se to příliš nesralo
s cenovkou pokud možno do 150k
aby to byla aspoň euro trojka
Za tipy dík
Naposledy editováno 26.04.2021 13:04:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
https://www.autocent...z/index.php/nabidka/
Tecko je víc dodávku, Scudo víc osobák. Z čeho jsem byl mile překvapený, tak je podvozek a brzdy ! Motor taky funguje moc pěkně. Spotřeba kolem 8l/100.
A vady ? Je to kruska. Ta plecharina je fakt bída. Moc to netopí oproti Tecku. Má to malý rejd. Jinak za mě dobrý. Olej to nežere, motor se brzo ohřeje a po dálnici 160, aniž by jsi ohluchnul.
Doubi8 píše: Číst umím takže vím, že T4 by jsi rád vynechal a Renaultem zkušenosti nemám, ale T4 znám myslím docela dobře a možná bych ti doporučil ještě se projet idealně s nějakým multivanem 111kw idealně s euro3 motorem tj AXG, protože to je auto který ač je starý tak díky výkonu pořád velice konkurence schopný i na dnešní poměry.
Navíc multivan má jinak naladěnej podvozek než Transporter nebo Caravelle a ten motor najede nesmysl, stačí pohlídat šrouby na hlavních lágrech na klice a jinak je to kromě turba, pístů a čerpadla stejný jako ACV navíc u toho narozdíl od ACV nezlobí ani převodovky protože 111kw má dlouhou a bezporuchovou.
Kdyby jsi okolo T4 cokoliv potřeboval stačí se ozvat a poradím..
Jo a ještě doplním koukej po autě z roku 6/99 až 2003 ty už mají vychytanou elektriku resp. hlavně řídící jednotku bez výstupu na podtlak a jsou alespon částečně zinkovaný.
Naopak, T4 je nejpravděpodobnější možnost, ale právě kvůli tomu že je to nepolidštěná dodávka zjišťuju jestli je v podobný cenový a velikostní kategorii něco víc pro lidi.
Jojo, vybírám od 99. Zinkovalo se ale už od konce 95, ne? O šroubech na klice jsem něco zaslechl. Vidím to spíš na tu 75 kW verzi, modrý íčko (AJT? zkrátka siemens) mi do domu nesmí (což taky řeší ten problém se špajzkama, 02B byly dimenzovaný na starý atmo benzíny a astmadehty, u 75 kW verze je 02G, ta je v poho). Ale uvidíme co se bude dát sehnat v nejmíň dobitým stavu...
2 reakcí na tento příspěvek OT: Polidštěná dodávka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
To se nehodí provozovat. To ti vysaje i Mirek z kostí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
Takže jestli ropák žere 8-9 a tohle třeba 12, přežil bych to...šlo mi spíš celkově o spolehlivost, bolesti atd..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
Jinak by mi asi stačil třeba i Aerostar, kterej se dá s trochou štěstí dobře koupit i tady...nějakou dobu jsem s ním jezdil a bylo to příjemný auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
Wenca24 píše: assassin> Jenže, kdo ti spraví ameriku někde na balkáně
Paradox je, je každej. To je totiž tak jednoduchá konstrukce, že to zvládneš každý, kdo umí auta z osmdesátek.
A právě ta jejich jednoduchost z nich dělá velmi spolehlivá auta.
2 reakcí na tento příspěvek OT: Polidštěná dodávka
Ja bych dodavku bral taky, ale asi jsem nenasel nic s cim by se na pohodu vozila motorka a mohl bych to mit misto osobaku. A jako druhy auto jsou transportéry atd maly. Bral bych nejakou mensi variantu boxera/jumperu s trilitrem..
Amerika by se mi líbila, sice hezky vrci ale na rychlejsi dalnicni přesuny to moc nebude...
Naposledy editováno 27.04.2021 12:47:01
2 reakcí na tento příspěvek OT: Polidštěná dodávka
Známej - mechanik v Torontu na ty ameriky dost plival, právě...říkal, že má nejradši japonce..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
spalovac píše: Wenca24>
To se nehodí provozovat. To ti vysaje i Mirek z kostí
Proč by ti to vysávalo Mirek? Na lpg to bude mít o třetinu menší náklady než nafta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
Borntobewild píše: Proč by ti to vysávalo Mirek? Na lpg to bude mít o třetinu menší náklady než nafta.
Lol, kde žiješ. V LPG to žere 15-25, podle toho co je to za systém. Nafta 8-10 bez větších dramat, a přestavba na plyn taky není zadax, krom toho s tím nájezdem je to uplně nesmysl.
Naposledy editováno 27.04.2021 13:51:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
assassin píše: Amerika se nerozbije no a ten zbytek opravis kladivem a sroubovakem, takova jawa
Ja bych dodavku bral taky, ale asi jsem nenasel nic s cim by se na pohodu vozila motorka a mohl bych to mit misto osobaku. A jako druhy auto jsou transportéry atd maly. Bral bych nejakou mensi variantu boxera/jumperu s trilitrem..
Amerika by se mi líbila, sice hezky vrci ale na rychlejsi dalnicni přesuny to moc nebude...
Ze ty chces Vcko Ja to provozuju jako osobak, motorka se tam vejde I s 5 sedadlama (mam teda tu nejdelsi 5.3m verzi). A po dalnici to celkem jede (na dodavku).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
Wenca24 píše: A ty automaty se dají nějak rozumně repasovat nebo jak klekne je konečná?
Známej - mechanik v Torontu na ty ameriky dost plival, právě...říkal, že má nejradši japonce..
Všechno se dá opravit, ty skříně většinou umřou na těžce přejetý nebo nekvalitní olej.. repasovaná skříň vyjde kolem 30 tisíc.
Známej u Japonců předpokládám věci v Torontu opravuje tak, že vyhodí segment a nový namontuje .)
Teď mě tak napadá, že to byl rok 2008 co jsem tam s ním kecal, když jsem se u něj snažil zprovoznit potkanyho accenta kuva to to letí...
Ale tak ono tam jezdilo dost aut, který měli být levný a dostupný...tady je většinou ani neznáme...staly tam třeba o třetinu min než srovnatelný evropský auto, Japonci byli ještě dražší...mozna myslel spíš tady ty palečky...
Tady, když se řekne Amerika, každý si představí ty klasiky, ale je to dost širokej pojem...
assassin píše: Ivos> Tohle delal taky servis. No kazdopadne nasypat do auta 600 za 4roky tak mam z toho tik... teda pokud by to nebylo neco ala lambo
600 neni za opravy,ale celkem230 koupil,70 dal do preventivky po koupi a pak to zaclo.Prevodovka,spodek motoru,spojka,vypadly soupacky za jizdy,upadla poloosa,naposled ho tahli z Polska za 600€ a menil motor,to bylo asi za 75 s praci.
To auto nesmi opustit okres,kleklo i v Plzni a N.Boru
1 reakcí na tento příspěvek OT: Polidštěná dodávka
1 reakcí na tento příspěvek OT: Polidštěná dodávka
Z těch ostatních značek jediný co docela funguje je ducato 2.3jtd, ale to už je echt dodávka.
Každopádně je smutný že jsme došli do bodu kdy Fiat předčí co do spolehlivost VW, Mercedes atp..
Je to těžký něco vybrat, aby to nestálo 100tis ročně na provozu a zároven to mělo v interieru něco lepšího než sololit, asi i proto jsou pořád ty T4ky tak v ceně..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Polidštěná dodávka
Wenca24 píše: A ty automaty se dají nějak rozumně repasovat nebo jak klekne je konečná?
Známej - mechanik v Torontu na ty ameriky dost plival, právě...říkal, že má nejradši japonce..
Jenže japonská dodávka prodávána v Evropě je zase jen evropská dodávka :( Primastar od Nissanu je Renault a Toyota je Pažout :(
1 reakcí na tento příspěvek OT: Polidštěná dodávka
Já samozřejmě taky chtěl transportera. Jednoho jsem si vybral. 2011 tak, zašel jsem do VW, aby mě vyjeli hystorii a tam za 250000 km snad vyměnili všechno. Turbo, výstřiky, spojku a mnoho dalšího . Navíc byl o rok omlazený.
Tak co teď? Šel jsem kouknout na trafica a závěr byl slabý motor.
Scudo používám i jako dailycar. Motorky tam vlezou dvě tak co víc chtít navíc za transportera, aby to za něco stalo, tak bych musel tak stovecku doplatit.
Ještě mrkni po 2.3 fiatu nebo 3 litru, to je myslím si to jediné co jde v tenhle době koupit. Ostatní se bude děsně srat, kor vw. T4 je dneska už vrak, nemá to prostě cenu na normální ježdění.