zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Kontakt pošlu do pm. Kdyztak se připomeň kdybych zapomněl.
ad nářadí/opravy na cestě - vozím sebou hromadu věcí abych byl kromě fatálních závad pojízdný je ot zvyk z delších cest a vozím to i tady- vozím náhradní páčky, lanka, epoxid, kabely, komplet nářadí, obě duše i lepení, pojistky, kabely, malý multimetr, dongle na bočák atd.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Beranidlo píše: SuperSic58> Léto a offroad nejdou dohromady. Na léto a "dual sport" jsem pořídil tohle, akorát mám černou:
Edit - v těchto barvách:
Aprilka Pegaso 125 2takt, pěkná. Těch už se neska moc nevidí, prakticky vůbec. Ju tak já se svezu i v létě, mikina a kecky a vejletuju Offroad simulujou dostatečně český silnice, proto sem si pořídil crfko na tyhle vejlety po zapadlejch koutech. Se silniční motorkou bych akorát trpěl..
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Polepy jí celkem prospěly. Vypadá tak nějak víc motárdovějc . Možná ještě ten detail na spodku šavlí do černa.
Naposledy editováno 14.05.2021 21:21:05
Edit: samolepky z Wemoto, nějakej Honda arch
Naposledy editováno 14.05.2021 21:52:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 15.05.2021 18:33:34
Jako osobně věřím, že kdybych doteď na motorku od koupě nesahl, tak jezdí vesele dál, ale s novým vozidlem prostě rád jezdím do autorizaku pro klid duše. Když člověk kupuje novotu tak aspoň na ty první servisy by měl mít finance ne :). Je to holt nějaká cena za službu půjčují tady zdarma na dobu servisu skútr, tak jsem si mohl aspoň pojezdit na něčem jiným, vostrym.
Edit: tak brzdovka byla na druhý menena.
Naposledy editováno 15.05.2021 20:26:40
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Originální kryt motoru stojí za prd, má malé přesahy, takže když blbě lehnes tak to motor nezachrání. Takže ho určitě nedoporučím.
Led blinkry zatím super, líbí se mi dizajn a taky to že jsou pružné, tak by mohly vydržet.
I se zvysenymi řidítky se jezdí mnohem líp.
Zkusil jsem projet betu a musím říct že jede podstatně líp i když má stejný výkon. Kroutak je jinde a mnohem lépe jde od spoda.
S motorkou jsem stále spokojený když pominu ten tlumič. Už aby byl ten nový.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Zřejmě to bylo u prvních modelů do 2017.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Začal jsem taky trochu pucovat Wrr. Potvrdila se výhodná koupě, protože jsem jako bonus z ní vyklepal květináč hlíny . A spousta flóry byla i v airboxu.
Taky jsem postupně začal lestit ráfky. Je na nich taková dlouhodobá lesní patina, ale naštěstí jde dolů. Ale drží se zuby nehty.
Naposledy editováno 16.05.2021 21:48:22
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://www.ebay.com...p;_trkparms=ispr%3D1
ikdyž mně zatím duše stačí, nepíchám často
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale když propíchám pneumatiku trnama? Přece kvůli milimetrovému trnu nebudu vrtat díru na knot? Má to zastánce, ale bezúdržbové to není a odolnost je diskutabilní.
Pedl píše: Ohledně duší... Beranidlo a Animals21 pořiďte si Tubliss
https://www.ebay.com...p;_trkparms=ispr%3D1
ikdyž mně zatím duše stačí, nepíchám často
To je pouze duše do vnitřní komory, tubliss stojí o dost víc, ale rozhodně se vyplatí, mám to na AJP a nemohu si ho vynachválit.
S Tubliss mohu jezdit klidně 0.5atm, aniž bych se bál, že žvejknu duši, oprava je na 5 minut, přezouvání také rychlejší, problém s trny, které by mi propíchly gumu, jsem nikdy neměl.
Nomousse mi připadá dobré tak na dojetí dodrbané gumy, ale často jsem viděl, že naopak člověk rupnul i tu vnitřní komoru a pak jsi kompletně nahraný. Celá pointa tubliss je, že je to schované a pokud si to jako já (jen jednou ) nevyfoukneš, stačí řešit tu vnější komoru.
Na AJP na ně nedám dopustit, KLR má vzadu 17' kolo, tak jsem si udělal DIY tubeless utěsnením ráfku a i to je velmi příjemná změna, ale bez možnosti velmi nízkých tlaků...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 10, 11] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 312 | Dnes v 20:55 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |