Téma: Dva takty jsou víc než dost
16.11.2019 v 23:25
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.
Rejstřík do #1800:
Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532
Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625
Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787
Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522
Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028
Casal – 1596,1597
ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k
Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829
Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520
Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08
Garelli - 1538
Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578
HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,
Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787
Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429
Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146
Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008
Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790
KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746
Kayo - 1604
Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604
Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125
Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943
Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159
Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256
Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362
SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525
Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095
Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434
Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083
Zabel – 879,882
Zundapp - 1663
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.
Rejstřík do #1800:
Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532
Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625
Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787
Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522
Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028
Casal – 1596,1597
ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k
Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829
Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520
Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08
Garelli - 1538
Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578
HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,
Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787
Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429
Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146
Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008
Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790
KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746
Kayo - 1604
Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604
Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125
Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943
Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159
Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256
Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362
SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525
Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095
Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434
Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083
Zabel – 879,882
Zundapp - 1663
Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17
Blokovaní uživatelé: Sysel2
Beranidlo> Jinak při zkouškách jsem přehazoval jednotky mezi Raptorem a SP 525 a na jednu jednotku (z SP525) běží oba motory (jen Raptor na ní bliká MILem a přehřátím) a na druhou jednotku neběží žádný. Dříve, když byla funkční běželi na ní oba motory, jen se jim to nelíbilo a dávali to vědět blikajícími kontrolkami pokud to nebyla ta jejich vlastní.
1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost
V květnovým Motocyklu by měl být sedmistránkový článek o RG 500 Gammě. Už jste to někdo koupil/četl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost
Beranidlo> Nakousl jsem, že Rotax používal jeden výfukový kanál a k tomu někdy dva pomocné a jindy ne. RAVE nožová přívěra je vždy jenom v hlavním kanále a v pomocných není, jiní výrobci k tomu přistupovali podobně, a další zase nějakou přívěru v těch pomocných kanálech mají.

Tak jak to vlastně je, když přívěra by měla měnit časování výfuku (článek o YPVS ) a tady, a nebo třeba u Cagivy (máme s mitem nedokončenou rozpravu pod jiným článkem ), jsou pomocné kanály pořád otevřené? Odpověď jsem našel v manuálu pro pětistovku (dělala se verze 350, 500 a 540ccm) KTM GS z roku 1991 - záleží na průřezu :

Nad hlavním výfukovým kanálem je ještě jeden menší, který se dá šroubem uplně uzavřít, přiškrtit, nebo otevřít. V poloze B, kdy je tento odfuk uzavřen, je časování jasně dané hranou hlavního výfukového kanálu. Motor má kvůli tomu při startu velkou kompresi. Záleží na šířce výfukového kanálu, zaoblení jeho horní hrany a úhlu otevření, jak mocná bude iniciační tlaková vlna do výfukového rezonátoru. Čím mocnější, tím silnější bude i následná odezva, v rezonančních otáčkách větší naplnění válce směsí, ale taky bude menší otáčkový rozsah - motor nepůjde moc přetočit.
V poloze C, otevřeném odfuku, se snižuje po otevření tohoto kanálu tlak na píst, snižuje se tím i účinnost motoru, a iniciační tlaková vlna má menší energii, je rozplizlá do delšího časového úseku, výfukový rezonátor nemá takový vliv. Motor jde přetočit, nemá takovou výkonovou špičku a v dolních otáčkách nebude tak velký propad točivého momentu.
Základní nastavení pro enduro je poloha A, částečné škrcení, jakýsi kompromis mezi výkonem a otáčkovým rozsahem.
Menší objemy měly v té době už delší dobu přívěru ve výfuku (EXC 250 #745 ) a po převzetí společnosti Piererem ( #746 ) už se ten velký motor nemodernizoval a skončil v r. 1995, jenom s tím šroubem a bez přívěry.
Toto je válec pro 250 1985

Následující dva obrázky jsou KTM 250 1987 s naklápěcí přívěrou a dvěma malými výfukovými boostery. Ty zvyšují výkon v otáčkách z důvodu silnější tlakové vlny do výfuku a lepšího odvodu spalin z válce, zatímco v nižších otáčkách, kdy dobře fungující výfukový rezonátor může být na škodu, protože jeho frekvence není sladěná s otáčkami, naruší malé výfukové kanálky sílu a načasování tlakové vlny a motor se líp přehoupne přes kritické dolní otáčky. Stejné je to u Cagivy a u Rotaxu / Aprilie výše. Není to tak dobré řešení, jako kdyby se tyto booster kanálky daly zavřít, ale s ohledem na cenu, komplikovanost a funkci to řešení je, třeba pro motokros, kde se motor do režimu dolních otáček dostává jenom při brzdění nebo v místech kde plný výkon není úplně potřeba. Ale i v motokrosu je to řešení překonané, všechny současné systémy (min. od r. 2000) ovládají všechny výfukové kanály.


Naposledy editováno 07.05.2024 21:23:10

Tak jak to vlastně je, když přívěra by měla měnit časování výfuku (článek o YPVS ) a tady, a nebo třeba u Cagivy (máme s mitem nedokončenou rozpravu pod jiným článkem ), jsou pomocné kanály pořád otevřené? Odpověď jsem našel v manuálu pro pětistovku (dělala se verze 350, 500 a 540ccm) KTM GS z roku 1991 - záleží na průřezu :

Nad hlavním výfukovým kanálem je ještě jeden menší, který se dá šroubem uplně uzavřít, přiškrtit, nebo otevřít. V poloze B, kdy je tento odfuk uzavřen, je časování jasně dané hranou hlavního výfukového kanálu. Motor má kvůli tomu při startu velkou kompresi. Záleží na šířce výfukového kanálu, zaoblení jeho horní hrany a úhlu otevření, jak mocná bude iniciační tlaková vlna do výfukového rezonátoru. Čím mocnější, tím silnější bude i následná odezva, v rezonančních otáčkách větší naplnění válce směsí, ale taky bude menší otáčkový rozsah - motor nepůjde moc přetočit.
V poloze C, otevřeném odfuku, se snižuje po otevření tohoto kanálu tlak na píst, snižuje se tím i účinnost motoru, a iniciační tlaková vlna má menší energii, je rozplizlá do delšího časového úseku, výfukový rezonátor nemá takový vliv. Motor jde přetočit, nemá takovou výkonovou špičku a v dolních otáčkách nebude tak velký propad točivého momentu.
Základní nastavení pro enduro je poloha A, částečné škrcení, jakýsi kompromis mezi výkonem a otáčkovým rozsahem.
Menší objemy měly v té době už delší dobu přívěru ve výfuku (EXC 250 #745 ) a po převzetí společnosti Piererem ( #746 ) už se ten velký motor nemodernizoval a skončil v r. 1995, jenom s tím šroubem a bez přívěry.
Toto je válec pro 250 1985

Následující dva obrázky jsou KTM 250 1987 s naklápěcí přívěrou a dvěma malými výfukovými boostery. Ty zvyšují výkon v otáčkách z důvodu silnější tlakové vlny do výfuku a lepšího odvodu spalin z válce, zatímco v nižších otáčkách, kdy dobře fungující výfukový rezonátor může být na škodu, protože jeho frekvence není sladěná s otáčkami, naruší malé výfukové kanálky sílu a načasování tlakové vlny a motor se líp přehoupne přes kritické dolní otáčky. Stejné je to u Cagivy a u Rotaxu / Aprilie výše. Není to tak dobré řešení, jako kdyby se tyto booster kanálky daly zavřít, ale s ohledem na cenu, komplikovanost a funkci to řešení je, třeba pro motokros, kde se motor do režimu dolních otáček dostává jenom při brzdění nebo v místech kde plný výkon není úplně potřeba. Ale i v motokrosu je to řešení překonané, všechny současné systémy (min. od r. 2000) ovládají všechny výfukové kanály.


Naposledy editováno 07.05.2024 21:23:10
Beranidlo> Rotax přišel s výfukovou přívěrou RAVE do motokár v roce 1981 a Gianfranco Baroni se stal mistrem Evropy (Rotax stránky o motorech a o závodech ). V motokárách a vzápětí na silničních motorkách se osvědčilo pneumatické ovládání, protože zde není nutná žádná elektrika navíc, je to lehké, dá se to snadno nastavit a režim, kdy má přívěra začít otevírat je na asfaltové trati předvídatelný, protože se jezdí stále naplno. O něco horší je to v motokrosu, ale pro enduro se pneumatické řešení kontroly ukázalo jako nevhodné, protože na neznámé trati se neustále mění zatížení a podřazení nemusí být akurátní. (Myslel jsem, že sem dám odkaz na článek o posledním jawáckém půllitru, který byl RAVE přívěrou vybavený, ale našel jsem jenom zmenšeninu, tak to budu muset doma najít a nafotit)

Dnes jde pneumatické RAVE koupit jako sada asi za 150 euro, kdyby někomu odešla elektronika, nebo potřeboval nastavit pro jiný výfuk jiné otáčky, nebo to na motorce vůbec neměl ( RS125 #1287 nebo ETX #1067 nebo SX 125 #313 ).

To pneumatické ovládání může podle mě fungovat líp na válci s vedlejšíma výfukovýma kanálkama. Tlak pro nadzvednutí nože přívěry se ve výfukového kanálu méně mění s otáčkama a s otevřením přívěry, tak by tam měla být menší otáčková hystereze mezi otevřením a zavřením přívěry. Další věc je, že výkonnová křivka pro zavřenou přívěru by neměla být u tohoto válce s ostrou špičkou a náhlým koncem, takže systém není tak choulostivý na přesný okamžik přepnutí.
Proto předpokládám, že elektrické RAVE je nutné hlavně pro válce s jedním výfukovým kanálem, kromě toho, že řídí přesně otáčky přepnutí bez ohledu na zatížení.
Něco dalšího k tématu anglicky o pneumatice a o elektrice a ještě německy o otáčkách přepnutí. Z toho posledního odkazu si půjčím pár obrázků.
Podle časování válce a délky výfuku se mění rezonanční otáčky pro obě polohy přívěry a je potřeba to sladit. Někdy je to 7700rpm, nebo 7800rpm, nebo 8000rpm nebo taky 8400 rpm pro RS SP a mělo by to být napsané na elektronické řídící jednotce.
Když někdo zkrátí výfuk nebo zvýší výfukový kanál, bude přepínat přívěra moc brzo:

Kdy použije SP jednotku na obyčejném motoru , ten si taky nepomůže (na tom obrázku by měla být modrá křivka víc vlevo, přepínalo by až za vrcholem momentu):

Správné načasování:

Naposledy editováno 14.05.2021 16:57:38

Dnes jde pneumatické RAVE koupit jako sada asi za 150 euro, kdyby někomu odešla elektronika, nebo potřeboval nastavit pro jiný výfuk jiné otáčky, nebo to na motorce vůbec neměl ( RS125 #1287 nebo ETX #1067 nebo SX 125 #313 ).

To pneumatické ovládání může podle mě fungovat líp na válci s vedlejšíma výfukovýma kanálkama. Tlak pro nadzvednutí nože přívěry se ve výfukového kanálu méně mění s otáčkama a s otevřením přívěry, tak by tam měla být menší otáčková hystereze mezi otevřením a zavřením přívěry. Další věc je, že výkonnová křivka pro zavřenou přívěru by neměla být u tohoto válce s ostrou špičkou a náhlým koncem, takže systém není tak choulostivý na přesný okamžik přepnutí.
Proto předpokládám, že elektrické RAVE je nutné hlavně pro válce s jedním výfukovým kanálem, kromě toho, že řídí přesně otáčky přepnutí bez ohledu na zatížení.
Něco dalšího k tématu anglicky o pneumatice a o elektrice a ještě německy o otáčkách přepnutí. Z toho posledního odkazu si půjčím pár obrázků.
Podle časování válce a délky výfuku se mění rezonanční otáčky pro obě polohy přívěry a je potřeba to sladit. Někdy je to 7700rpm, nebo 7800rpm, nebo 8000rpm nebo taky 8400 rpm pro RS SP a mělo by to být napsané na elektronické řídící jednotce.
Když někdo zkrátí výfuk nebo zvýší výfukový kanál, bude přepínat přívěra moc brzo:

Kdy použije SP jednotku na obyčejném motoru , ten si taky nepomůže (na tom obrázku by měla být modrá křivka víc vlevo, přepínalo by až za vrcholem momentu):

Správné načasování:

Naposledy editováno 14.05.2021 16:57:38
2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost
Já ti nevím. Zřejmě každý stroj je výzva a neumím lidi posílat do pr... Tuhle navíc přivezla tlupa ožralejch zedníků. Takové rozjařené bandě není radno odporovat 
Dělám všecko,a občas to nejsou mrdky
Naposledy editováno 16.05.2021 16:35:23

Dělám všecko,a občas to nejsou mrdky

Naposledy editováno 16.05.2021 16:35:23
Honda CR125R model 1987 je za 45 tisíc v NJ, původní stav, a k tomu tipuju nějaké malé mouchy (za ty prachy).


Kdyby se někomu zdála taková obyčejná, tak v roce 1987 určitě nebyla. U CR125R se poprvé vzadu objevila kotoučová brzda
, vpředu poprvé vidlice s cartridžema
a perfektním chodem. Pérování trochu kazil špatně chlazený piggy-back zásobník na těle zadního tlumiče (taky novinka, ale
).

Motor byl úplně nový a už neměl sání na válci, ale přímo do skříně.
Vrtání a zdvih nově 54x54mm, ale občas trpěl na přisávání falešného vzduchu
mezi přírubou a Keihin karburátorem s plochým šoupátkem
Že byl nejvýkonnější ze všech tehdejších 125ccm, to se snad nemusí ani psát
Dnes normální věc, ale tehdy poprvé samostatné víko spojky
na pravém deklu motoru.

Předchozí ATAC s nádobkou na začátku výfuku se moc neosvědčil, ani funkčností (byl moc daleko od válce), ani spolehlivostí (ovládání a těsnost klapky na hřídelce). Pro rok 1987 se nový ATAC na CR125R skoro vyrovnal tehdejšímu Kawasaki KIPS (dvě šoupátka zavírající postranní výfukové kanálky a připojující přídavné komůrky) - otočné šoupátko těsně u válce otvíralo v nízkých otáčkách vstup do rezonanční komory. To je ta podivná hranatá krabice před válcem a před rámem nad výfukem. CR250R (#905 ) už dostala HPP přívěru.


Kdyby se někomu zdála taková obyčejná, tak v roce 1987 určitě nebyla. U CR125R se poprvé vzadu objevila kotoučová brzda




Motor byl úplně nový a už neměl sání na válci, ale přímo do skříně.






Předchozí ATAC s nádobkou na začátku výfuku se moc neosvědčil, ani funkčností (byl moc daleko od válce), ani spolehlivostí (ovládání a těsnost klapky na hřídelce). Pro rok 1987 se nový ATAC na CR125R skoro vyrovnal tehdejšímu Kawasaki KIPS (dvě šoupátka zavírající postranní výfukové kanálky a připojující přídavné komůrky) - otočné šoupátko těsně u válce otvíralo v nízkých otáčkách vstup do rezonanční komory. To je ta podivná hranatá krabice před válcem a před rámem nad výfukem. CR250R (#905 ) už dostala HPP přívěru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost
Koudy01> Zrovna dneska jsem si to taky koupil, že tam bude Gamma.
Jako jo, článek dobrej, ale celkem nic objevného.
Dál je tam článek o továrně Honda v Itálii, je tam pár fotek NSR.

Dál je tam článek o továrně Honda v Itálii, je tam pár fotek NSR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost
DRN.> Ale no tááák ... přece si nebudeme kupovat ty Babišovy tištěné nesmysle ...
V době, kdy je takových možností a kdy si tady ten web vytváříme vlastně sami.
https://www.motocicl...ia-prestazioni-67624

V době, kdy je takových možností a kdy si tady ten web vytváříme vlastně sami.
https://www.motocicl...ia-prestazioni-67624

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost
Beranidlo> Kurva to je Babiš? Jako napsaný je to pěkně, ale za těch 120ká to nestojí. Vlastně tam nic není. Kdybych to zjistil v trafice tak to neberu, ale nějak nebylo možnost to prohlížet.
Ale už to mám, tak na to při obědě kouknu co tam všechno je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost
DRN.> Donutilo mě to podívat se, kdo je co. Do loňska to vycházelo v Mladé frontě, https://www.mf.cz/p.../predstaveni-titulu/
Teď na jaře se po nějaké přestávce objevil znova https://www.motorka...kem-stylu-45216.html
Web už nemají, jenom fakebook. Když se podívám, co je to Petrolhead Media sro do rejstříku , tak tam figuruje nějaký Kindl, evidentně babišovo nastrčenec nebo jiný spřízněnec, rejstřík
Aktuálně to vede nějaký Slezák ( rejstřík ), zaháčkovaný ve Veolia (wiki ), takže asi taky pěkné kvítko.
Naposledy editováno 18.05.2021 10:35:08
Teď na jaře se po nějaké přestávce objevil znova https://www.motorka...kem-stylu-45216.html
Web už nemají, jenom fakebook. Když se podívám, co je to Petrolhead Media sro do rejstříku , tak tam figuruje nějaký Kindl, evidentně babišovo nastrčenec nebo jiný spřízněnec, rejstřík
Aktuálně to vede nějaký Slezák ( rejstřík ), zaháčkovaný ve Veolia (wiki ), takže asi taky pěkné kvítko.
Naposledy editováno 18.05.2021 10:35:08
1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost
Ty jo tak to bylo rychle, uz neni.

Honda CRM 125R, která vypadá jako 125M, ale taková se nikdy nedělala. Takže illegal motard za 45 .


Gumy na stupačkách
, zmiňuje se naprosto zbytečné měnění oleje v převodovce, ale jestli je v pořádku vzduchový filtr, tj. molitanová placka pod levým podsedlovým krytem, to nepíšou. Podezřele chybí dva šrouby ze čtyř.
Pak se znovu objevila jedna trochu víc navoněná z #840 , která se prodává za 60 tisíc , nevyměňuje za traktory a multikáry!



Gumy na stupačkách

Pak se znovu objevila jedna trochu víc navoněná z #840 , která se prodává za 60 tisíc , nevyměňuje za traktory a multikáry!



Trocha mystifikace za 48 tisíc. Prodává se jako Suzuki RMX 125 , která nikdy nebyla. Měli jsme tu Antiho RMX 250, ale tohle nevypadá jako kroska se světlama. Suzuki TS 125, tuctovka ze začátku devadesátek, viz např. #584 :


Cagiva W8 očesaný vzducháč za 23 . Taková malá informace, že to má nikasil a na kolik to přijde, když se nechá udělat. Jinak také #582


Naposledy editováno 20.05.2021 23:24:50


Cagiva W8 očesaný vzducháč za 23 . Taková malá informace, že to má nikasil a na kolik to přijde, když se nechá udělat. Jinak také #582


Naposledy editováno 20.05.2021 23:24:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost
Koudy01 píše: To Tuono bych bral!
Vzal jsi to podsvícené ? Jestli ne, možná by šlo nějak zachránit tohle .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost
Kohlstein> Bral bych ho, ale neberu a nevzal. Už toho mám dost. A času miň a míň. Ale líbí se mi. Mám rád tenhle styl - sportovní motorka s rovnýma širokýma řidítkama.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vyvaření rozpraskané vložky 2T Cagiva Planet 125, Cagiva Mito 125, Cagiva Raptor 12... | kokoška. | 6 | 7.4.2025 v 10:28 kokoška. |
malý tachometr načítá víc kilometrů... Yamaha TDR 125 | YamahaMartin36 | 3 | 4.2.2025 v 18:59 Smog_Phantom |
Yamaha tdr 125 belgarda manuál Yamaha TDR 125 | Jan0 | 3 | 1.12.2024 v 08:03 kokoška. |
Yamaha TDR motor Yamaha TDR 125 | Jan0 | 11 | 18.11.2024 v 19:52 pepe100 |
Dvoutakt nebo čtyřtakt 125cc v roce... Yamaha TDR 125 | DRotter | 23 | 26.8.2024 v 18:26 DRotter |