kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Johnny83 píše: Dneska jsme se zrovna o thruxtonu bavili cestou v autě s kolegou, následně jsem koukal na nějaký testy, asi to nebude špatný, Karlos to chválí, Sršeň má tušim rovnou svýho vymazlenýho...
https://motohouse.cz...mph-thruxton-1200-r/
Taky už pomalu dozrávám na tenhle styl, jen teda až jako třetí motorku, ještě že pořád mám toho monstera
Neblbni, v klobouku budeš vypadat jako debil
Naposledy editováno 19.05.2021 10:13:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: dalsi, co zamaval italsky motorce
Ty to furt srovnavas asi s HM.To bylo takový jako kabriolet pro hormony,nebo na léčbu krize středního věku...Možná ze kdybys to nekombinoval s GS,tak dopadnes podobně jako u aut a budeš se zastávat MTS,kterou už si mohl spokojeně provozovat 10let
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.05.2021 06:26:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: dewwil> Pfizer Není to tak hrozný, ale prostě cítím, že se něco děje a ráno po probuzení jak po chlastačce Vodku zásadně nepiju
Tak to s tou vodkou děláš zásadní chybu
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tak to s tou vodkou děláš zásadní chybu
přesně "tekutý karate" je skvělý...furt nic nic a pak je z tebe gumák a časem válenda na zemi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Táááák, Corsaro je v prdeli a Jarda zase tápe a neví co chce www.tipmoto.com/motorky/triumph/454953-thruxton-r-1200i.html nebo www.tipmoto.com/motorky/bmw/391296-r-ninet-racer-1200.html nebo úplně něco jinýho
Obě jsou stylovky a v provedení s přední kapličkou mají níže říditka než klasický thruxton a úplně jinde než R9T, takže jsou krajně nepohodlné na pomalou kochací jízdu. Další aspekt, který je třeba brát v potaz je výška jezdce, protože to je hlavně v případě thruxtonu, tak pro max. do 185 cm spíš méně, osobně vyzkoušeno a R9T/racer na tom není o moc lépe.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ve spojení s relativně krátkou stavbou a neklidným chováním, to asi není pro každýho.
Podobně dospěl k BMW i Fanda... otázkou na kterou nikdo neodpoví je, je-li to jakýmkoli způsobem meřitelná hodnota pro posuzování motocyklu jako takovýho...že někomu nesedí.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: já než se pokochal obrázkama Zrx, tak jsi to Libore popsal taky...
Naposledy editováno 19.05.2021 09:48:59
t_freedom píše: NP> já si myslím, že mu v zásadě vadilo to, jak je ten motor výbušnej s trochu nevypočítatelným potenciálem... a asi i trochu náročnější na ovládání.
Ve spojení s relativně krátkou stavbou a neklidným chováním, to asi není pro každýho.
Podobně dospěl k BMW i Fanda... otázkou na kterou nikdo neodpoví je, je-li to jakýmkoli způsobem meřitelná hodnota pro posuzování motocyklu jako takovýho...že někomu nesedí.
Jak thruxton, tak R9T jsou motorově vzhledem k výkonu nezáludné a v zatáčkách se vedou až překvapivě dobře.
tomasd. píše: Jarda by byl podle mě nejšťastnější na nějaký lokomotivě jako Lawson, velká silná, ale nezjančená motyka - a navíc stylovka jako prase. Ale takový se už nedělaj
E: já než se pokochal obrázkama Zrx, tak jsi to Libore popsal taky...
ZRXko bylo u japončíku tuším do 2017 stále v prodeji. Sám jsem ho kupoval v roce 2003 jako svojí první skutečně velkou mašinu.
Naposledy editováno 19.05.2021 10:01:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: To potřebuju taky
Já to nepotřebuju, ale taky bych to chtěl1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: tomasd.> Nebo i tuto
no jo vlastně - a měl by motorku i na ježdění, ne jen na oprašování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Bude se tuningovat a cinkat kotoučema
Proč se vůbec dělají semi-floating kotouče? Jen kvůii tomu, aby to necinkalo? Nebo tam ta pružná podložka navíc má i nějakej další význam?
Naposledy editováno 19.05.2021 10:58:01
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Nedela to kraval. Ja s nima nemam problem. Myslim ze s tim full floating bude spjaté i vetsi opotřebení...
Větší opotřebení nýtů a jejich uložení mně taky napadlo. Ale destičky a třecí plochy kotoučů by mohly zase víc vydržet u těch plně plovoucích ne?
Jinak taky s tím nemám problém. Jen mě zajímá, jestli semi mají i nějakou další výhodu nebo za tím, že se běžně montují stojí výhradně jen to, že jsou tichý.
Naposledy editováno 19.05.2021 11:13:09