A na zaver som si 100p isty ze nas to caka tak sa nejak na to psychicky pripravujem ale rozlucit sa s benzinom bude ozaj tazke je to len moj laicky nazor dikes
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
zjedz píše: Sorry ale dizajn je hnus ...nic proti..
Tak u některých ten design ještě jde, ale jak píšeš. Vůně benzínu nam bude scházet a zvuk žádnej . Je to hold budoucnost a pokrok. My to neovlivníme i kdybychom dělali cokoli.
Vzhledem ke kvalitě továrny to budou nejspíš pohánět klasické baterky.
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Je ale taky možný, že jsem brutálně naivní... Ale tak nějak doufám, že když už to bude, tak alespoň nějak takto...
assassin píše: Skoda, ze Alta to položila, jinak uz bych mel elektrickou motorku doma. Kraval a smrad mi fakt chybět nebude
Jop, Alty je škoda...na cross trať za barákem ideál,, zvlášť, když jsou za rohem novostavby...
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Tohle by nemuselo být úplně špatný až na tu cenu teda
No a tady jedna už vyloženě za lidovku a mají i skladem na Alze by mě zajímalo jestli by mi na Alze vzali za 14 dní zpátky že mi jako že nevyhovuje takzvaně jejich záruka vrácení peněz No ne 14 dní by na otestovaní stačilo dokonce tam píšou že za 24k možnost vrácení do 60 dnů.....hmmmmm zajimavé.;)
Naposledy editováno 18.05.2021 21:08:40
No já jsem rád, že bude snad brzy doma Vitpilen, mě by ten smrad, hluk a vibrace asi chyběly..
Elektro má hrozně fajn záběr a zrychlení, max.kroutak od nula otáček je fajn.
Ale to je asi vše co se mi na tom líbí...
Auto na ježdění do práce má být celkově levné.
U motorky by se mi elektropohon líbil v enduru. V lese se snažím být pokud možno neslyšen, spojka by mi v náročných pasážích také nechyběla, stejně tak tlakové mazání a palivová soustava co nemá ráda, když mi to někde upadne - což je v terénu pravidlem.
Jenže chci mít dojezd alespoň 2 hodiny (odpovídá 200km po asfaltu) a hmotnost rozhodně pod 140kg. Pro takové parametry by poměr kapacita/hmotnost baterek musel stoupnout asi 10x, což je nereálné bez nějaké technologické revoluce.
Spojka mi na e-xc chybela. Ta motorka vyjede temer vse bez spojky, ale tohle si vylozene rika o trialovy trenink a zrovna treba velky klady se jedou mnohem lepe se spojkou... kdyby ji e-xc melo, uz by nejspis bylo doma...
Naposledy editováno 20.05.2021 11:11:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Kohlstein píše: Vždyť je to pořád dokola. Elekrika má smysl jenom pro město apod., jakožto náhrada skútru na kratší vzdálenosti, dojezd 50km a výkon cca 4kW, taky kvůli nabíjení ze zásuvky. Jinak je to těžké a na nic. Vyhořet kvůli tomu taky nikdo nebude chtít.
Amen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Btw, představa elektra mi sedí asi nejvíc k rodinnymu baráku, kde si můžeš nabít přes noc. Spoléhat na veřejný nabíječky asi nebude tak pohodový, jak to vypadá. Papírově třeba nabijes za dvacet minut, to je dobrý, ale až toho bude obecně jezdit víc, můžeš bejt třeba pátej na řadě... To už není moc cajk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
https://www.autosalo...um=sekce-z-internetu
Tuhle EL motorku KTM zkoušel na závodech v Hrušovanech Pavel Kejmar a když blafla, tak se jí nepodařilo dvacet minut uhasit. Běžnými hasičáky vůbec, i když jich na to padlo velké množství a až přijeli hasiči, tak se teprve ten oheň podařilo za několik dlouhých minut dostat pod kontrolu.
Nemůžu si pomoct, ale u elektroaut nevidím prakticky jedinou výhodu z těch dávno prezentovaných (kromě městských přibližovadel). Jinak ekologie i ekonomika provozu, investiční návratnost, ekologie výroby komponent - všechno tragédie. Nedává to smysl, pokud ovšem není člověk ekofanatik a nemele dokola ekomantry bez ohledu na skutečnost.
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobilita ve světě motocyklů Názory
Naposledy editováno 03.06.2021 11:55:02