kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Sháněl jsem loni na podzim. Po třech měsících, mrtě najetejch kilometrech, vyslechnutí spousty pohádek a spoustě promarněnýho času jsem se dostal do stavu, kdy jsem řekl, že pokud to poslední auto bude stát za houby a nekoupím ho, odjedu následující níkend do Prahy do áček vlakem a přijedu autem....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale cena hrozná a kvalita. Asi radši nepátrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: honzabiker> přiznám se, že vůbec nevím jak na tom jsou jiné značky než Tesla kde znám i nějaké majitele a potvrdili mi reálný dojezd.
znám majitele tesly svezl mě a jako super. Ale sám přiznává ,že pokud se chová jako by měl spalovací auto,tak ten dojezd ani zdaleka není to co se v papírech uvádí. mluvil cosi o -25% než má psáno.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Neplanuji se nejake specialni dobijeci dalnice-silnice?
Na principu bezdratoveho dobijeni (asi indukce)?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Enyaq -iV: Kapacita baterky 58 kWh (ta slabší); spotřeba udávaná výrobcem cca 16,1 kWh/100 km....vychází dojezd 360 km (neuvažuju rekuperaci...)
Kodiaq: spotřeba udávaná výrobcem cca 5,3 l nafty/100 km (nejnižší z nabízených motorizací), na 360 km spotřebuju 19,1 l nafty.
Z pohledu uživatele mi vychází, že 58 kWh baterka je v obdobným autě jako 19 litrová nádrž. A to není nic moc.
djanus píše: Tifone> tím měl na mysli brzda-plyn? To pak asi jde dolů rychle tomu bych věřil. Já autem jezdím z 99% jak důchodce takže by mi to vyhovovalo.
pán je starší jak já a není žádný závodník,ale myslel tím rádio,klimatizaci/topení a tak různě. prostě normální chování a ne že se přizpůsobuješ aby jsi dojel.
ve městě 50+km/h mimo okolo 100 a dálnici 140-150
Naposledy editováno 30.06.2021 12:20:03
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Koudy01> líbí se mne moc, v DE vyhrává testy SUV
Ale cena hrozná a kvalita. Asi radši nepátrat
Myslim ze kdyby ten vuz nebyl kvalitni tak nebude vyhravat testy, navic v Nemecku. Moje draha ho ma dva roky a je to absolutne bezproblemovy vuz, ktery ma jeden benefit proti dnesnim autum - je to opravdu ridicske auto, to uz dnes neni ani Mini
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě je elektromobilita v principu u prdele. Ale kde se vezme ta energie na to nabíjení mě spíš zajímá.
Jak tu někdo psal, 20l kanystr má kolik enerdie pro spalovák??? A uneseš ho raz dva elektriku uneseš jak??? Ale je to jasně demagogie z mé strany.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: zajímavý článek o ele dopravě do Chorvatska... nejzajímavější je resultát na konci. S placením elektřiny vychází náklady na "tankování" kolem 2900CZK...tedy jako spotřeba benzínu 5l100km... hmmmm... to je ovšem úspora. S přihlédnutím k o cca. 30% vyšší ceně vozu, životnosti barerky a tím "ze si to prostě nemůžeš plánovat jak TY chceš, ale jak chce auto" ...my to tvoří úsměv na tváři.
https://www.idnes.cz..._142309_hardware_nyv
a až ti kokoti zastaví hromadnou podporu elektromobility a dotace...bude to teprv "výhodný "
Ty s drahejma modelama od Tesly tankujou na jejich X-chargerech zadarmo...
E:E:Článek sem ještě nečet,ale je to celkem jednoduchý.El. vychází cenou na km zhruba jako odpovídající auto na plyn a navíc jen přezouváš a o jinej servis se v ideálním případě nestaráš.U Tesly X při optimismu dle výrobce vydržej akumulátory přez mio km...
Naposledy editováno 30.06.2021 13:22:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Palomoto> V italských kráskách? Alfa Romeo Stelvio
Stelvio je moje příští auto a jeden pán už ho tu má,páč zjistil kde je zábava doopravdy,místo planejch reklamních keců..
zmulin píše: Stelvio je moje příští auto a jeden pán už ho tu má,páč zjistil kde je zábava doopravdy,místo planejch reklamních keců..
Já si ho taky vysnil Rád bych ho jako příští auto. Ale moje stávající asi tak dlouho, než našetřím na Stelviáka, nevydrží. Tak třeba až přespříští
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ty s drahejma modelama od Tesly tankujou na jejich X-chargerech zadarmo...
E:E:Článek sem ještě nečet,ale je to celkem jednoduchý.El. vychází cenou na km zhruba jako odpovídající auto na plyn a navíc jen přezouváš a o jinej servis se v ideálním případě nestaráš.U Tesly X při optimismu dle výrobce vydržej akumulátory přez mio km...
To nabíjení zdarma už neplatí od nějaké doby, pouze pro auta vyrobená do nějaké doby. Teď když koupíš Teslu, už to zdarma není.
Dnešní EL auta nejsou na všechny případy použití vhodná, zejména pokud někdo nalítá hafo km, tak to nebude ono. Naopak do města, dojíždění do práce s tím, že nabíjíš většinou doma z 3F zásuvky, tak to už dneska smysl dávat může - přesto vzhledem k ceně musí být člověk asi trochu fanda, aby ty počáteční náklady překous. Baterky jsou vzhledem k technologiím náchylné na způsob nabíjení, ideál je cca 20-90% a potom ta baterka asi něco vydrží, byť vyzkoušené ve velkém měřítku to není. Po nějak době, třeba 8, 10 let se může dost snížit kapacita a potom bude zajímavý co s takovým autem, teda kolik bude stát nová baterka a co s tou starou (jestli se opravdu budou např. využívat sekundárně pro ukládání energie z FVE apod.).
Ještě s tím dobíjením doma, dneska je to levný, ale to se s rozmachem EL aut určitě změní, vymyslí jak tu elektriku zdanit, jinak se z toho ty státy poserou. No a potom přichází úvaha o vlastní FVE s úložištěm, která bude nabíjet auto a ideálně i pohánět barák. A to pak určitě taky nějak zdaní.
Jediný co zatím teda mi není úplně jasný je kde se vezme taková hromada energie, když těch EL aut bude už jezdit fakt hodně, každý bude nabíjen v noci doma apod.
Naposledy editováno 30.06.2021 15:54:10
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Holt dinosaurus. O mém osudu je rozhodnuto.