kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.07.2021 07:00:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To Colvo s mne libi, na tu V60 jsem pokukoval. Ale tak nějak se říká že je to teď hrozně poruchove?
Poslední nápad Superb Scout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...jo já jsem se nedávno honil s CBR600, přišlo mi to jako nějaká funglovka., jakože zánovní model...je tu takovej kopec, s dvouproudem nahoru. Klučina to točil do mrtva, skoro jiskry lítaly ven, já tam měl taky vždy aspon 9.5 na každým kvaltu... nakonec jsem se pomalu dostával před něj, ale fakt jak šnek...
a pak že litrová Ducati nepopraví japonský šestikilo
DRČ... dnes Tachov ale autem...
tak to může být dost širokej pojem, jestli si nejseš jistej, co to bylo... sportovní japonský šestikilo, myšleno cbr600rr, se už hezkejch pár let nevyrábí, teď teda něco vyjelo, ale stejně jako R6 bez homologace. Takže bůhví jestli to nebylo stokoňový 650f, nebo nedejbože 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: assassin> právě že nabízí zatím okolo 400tis.Kč, což je zatím rozumné. Ale s tím 3/4 mega doplatek jsi to trefil. Když už bych bral nove, tak bych chtěl zkusit 200PS a DSG a všechny blbosti co to teď umí a to je ceníkovka někde 1.2 až 1.3
To Colvo s mne libi, na tu V60 jsem pokukoval. Ale tak nějak se říká že je to teď hrozně poruchove?
Poslední nápad Superb Scout
no já se musim přiznat že řešit teď auto, asi bych neignoroval ani korejce... mega za nový bych asi nedal, to bych vybíral jinde, ale 300 za jetý... kor když člověk slyší jak už to u těch lepších značek není co kdysi, ale je to teda většinou JPP, i když co se týká koncernu, v práci máme čtyřkovou Ochcávku a už byla na třech nebo čtyřech svolávačkách. Ale koupili jsme to hned jak to vyšlo, takže asi holt jen dětský nemoci. Na druhou stranu lidi co maj koreu to většinou chválej, ale možná to bude i tím, že nejsou tak nároční jako uživatelé těch zvučnějších značek.
e: a nebo japko v benzínu a v případě Hondy celý přetřít hammeritem
Naposledy editováno 01.07.2021 08:11:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Frennky> Že by dnes někdo hákoval?...
Palomoto píše: assassin> právě že nabízí zatím okolo 400tis.Kč, což je zatím rozumné. Ale s tím 3/4 mega doplatek jsi to trefil. Když už bych bral nove, tak bych chtěl zkusit 200PS a DSG a všechny blbosti co to teď umí a to je ceníkovka někde 1.2 až 1.3
To Colvo s mne libi, na tu V60 jsem pokukoval. Ale tak nějak se říká že je to teď hrozně poruchove?
Poslední nápad Superb Scout
Supa ve skautu jsem si taky nechal spočítat. Ale nejlíp co se týká poměr výbavy a ceny vychází L&K . Pokud se dá o nějaký "výhodnosti" mluvit
No uvidíme
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Opravdu netusim jaky auto za milion bych si koupil, muj pan domaci ted koupil Toyotu proace se vším co slo a libi se mi, ale to je uplne jina kategorie.
Designove se mi libi novy renaulty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Johnny83> Máš recht - mně už stačí, že mě to jen spolehlivě doveze tam kam potřebuju
třeba do zaměstnání
S tim passatem b8 jsem ted neco najezdil a prijde mi to jako dobrej stroj. Slušelo by mu vic nez tech 150ps co maji naši a automat, diesel s manuálem je divna vec :D
U nas v ulicce jezdi nejaky mlady typek za jednou kundickou v nejakem meganu asi rs, nevim... ale ukrutne mu to strili pri ubrani... asi bych takove auto taky upotrebyl....
Naposledy editováno 01.07.2021 08:47:35
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
btw k těm autům, taky nějak pokukuju po něčem. Možná to nebude třeba, ale kdyby jo, tak V60 se mi líbí, ale nic o tom nevím, potom Passat a Superb jsou takový klasiky. Nešel bych do nového, ale tak roční auto, v záruce atd. Diesel, automat, kombi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Co naopak neni hezký je nová Oktávka.Hlavně zezadu.Poslední roky neni ani dobrý dsg,kdy se při rozjezdu do křižovatky musí šlápnout na plyn snad 2s dřív,než si to rozmyslí a “vystřelí”.O divně naladenym podvozku u supa uz sem tady psal a o vostrym Kožakovi s reprakama místo vejfuku se mi ani psát nechce.
Móda ledkovejch světel mi taky úplně nesedí.Světlo dobrý,ale má to to strašně ostrej přechod světlo/tma.Jedine Matrixy.Ty jsou naopak bomba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše:
Opravdu netusim jaky auto za milion bych si koupil, muj pan domaci ted koupil Toyotu proace se vším co slo a libi se mi, ale to je uplne jina kategorie.
Designove se mi libi novy renaulty
Soused si Proace Verso koupil taky, ten dlouhy, 5,3 m, ve VIP provedeni, tak mne to inspirovalo ze jsem si dal zkusebni jizdu. Nicmene projel jsem se v M-B Vito Tourer a v slusne vybave s LED svetlama a taznym byl za stejny penize jako ta Toyota, sice ne v kuzi sedacky ale je tissi a celkove prijemnejsi takze volba padla na neho. Toyota/Peugeot/Citroen dela 5 m a 5.3m dlouhe verze, Vito je 5,14 m takze akorat kompromis. Ale smysl to auto dava jen kdyz je potreba ten mega prostor nebo vic sedacek, jinak normalni auto bude asi lepsi volba, prece jen je to krabice i kdyz ty V-cka s 250 k motorem a ve ctyrkolce umi taky slusne valit a komfortne.
Je videt ze proti jinym autum trochu trci, takze nekdy muze byt zabava najit vhodny flek k zaparkovani
Naposledy editováno 01.07.2021 10:01:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
co se týká naladění supa- mě vyhovuje. navíc mám adaptabilní podvozek a když si to přepneš na sport tak to fakt pěkně sedí asi tomu pomáhají i ty 19" kola
NP píše: Soused si Proace Verso koupil taky, ten dlouhy, 5,3 m, ve VIP provedeni, tak mne to inspirovalo ze jsem si dal zkusebni jizdu. Nicmene projel jsem se v M-B Vito Tourer a v slusne vybave s LED svetlama a taznym byl za stejny penize jako ta Toyota, sice ne v kuzi sedacky ale je tissi a celkove prijemnejsi takze volba padla na neho. Toyota/Peugeot/Citroen dela 5 m a 5.3m dlouhe verze, Vito je 5,14 m takze akorat kompromis. Ale smysl to auto dava jen kdyz je potreba ten mega prostor nebo vic sedacek, jinak normalni auto bude asi lepsi volba, prece jen je to krabice i kdyz ty V-cka s 250 k motorem a ve ctyrkolce umi taky slusne valit a komfortne.
Je videt ze proti jinym autum trochu trci, takze nekdy muze byt zabava najit vhodny flek k zaparkovani
Ten mergl je moje volba až se jednou rozloučím s T5kou