Téma: CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
4.7.2021 v 14:42
Je nějaká alternativa k ccm450 ?
Intervaly aspoň 5 tkm, hmotnost max 150kg s náplněma, výška sedla 800 a méně. Zdvihy cca 250 světlá výška min 270. Výkon aspoň 35 koní.
Nic jiného jsem nenašel a nějaká 125ka s 20 koněma nemá smysl.
Naposledy editováno 04.07.2021 14:45:28
Intervaly aspoň 5 tkm, hmotnost max 150kg s náplněma, výška sedla 800 a méně. Zdvihy cca 250 světlá výška min 270. Výkon aspoň 35 koní.
Nic jiného jsem nenašel a nějaká 125ka s 20 koněma nemá smysl.
Naposledy editováno 04.07.2021 14:45:28
Možnost nechat ženskou doma
vyměnit za model s daleko delšíma nohama
CCM měl jsem se možnost trochu projet docela vysoký i na mě a vzhledem že na všechny moto lezu přes bočák tak mě sral samozaklapovací bočák
a cenu nový ani nekomentuju. Kdo byl ochotnej za novou dát ty prach tak ji určitě používal a nechodil se kochat do garáže.
vyměnit za model s daleko delšíma nohama
CCM měl jsem se možnost trochu projet docela vysoký i na mě a vzhledem že na všechny moto lezu přes bočák tak mě sral samozaklapovací bočák
a cenu nový ani nekomentuju. Kdo byl ochotnej za novou dát ty prach tak ji určitě používal a nechodil se kochat do garáže.
1 reakcí na tento příspěvek CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
vyměnit ženskou za většího hošana, nejlíp a bude všechno homo, včetně vejfuku a světel
swm je těžká a vysoká
u ccm prej delají snížení na 790 ale i zvýšení, jels na vysoký verzi
swm je těžká a vysoká
u ccm prej delají snížení na 790 ale i zvýšení, jels na vysoký verzi
Beta Alp 4 možno. Ale určite Yamaha Tricker je nízka a ľahká. Samozrejme, chcelo by to trocha viac výkonu. Obdobne je na tom AJP PR3.
Možno nejaká stará Honda ??? 500, prípadne ju znížiť. Malo by to aj nejaký výkon a aj vhodnú váhu.
Možno nejaká stará Honda ??? 500, prípadne ju znížiť. Malo by to aj nejaký výkon a aj vhodnú váhu.
(reakce na) CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
ZdendaZB píše: vyměnit ženskou za většího hošana, nejlíp a bude všechno homo, včetně vejfuku a světel
swm je těžká a vysoká
u ccm prej delají snížení na 790 ale i zvýšení, jels na vysoký verzi
Rs500R má do 120kg. Těžko skloubíš zdvihy kol a světlou výšku s požadavkem mít sedlo nízko. To by asi sahalo ke stupačkám jak na trialce.
1 reakcí na tento příspěvek CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
třeba ccm450 se to povedlo, sice jsem to v životě neviděl, ale píšou to tam
a hmotnost je tak na hraně, těžší nedá, protože se musí občas zastavit, zvednout spadlou moto, někde ji přetlačit a tak.
Naposledy editováno 04.07.2021 20:21:12
a hmotnost je tak na hraně, těžší nedá, protože se musí občas zastavit, zvednout spadlou moto, někde ji přetlačit a tak.
Naposledy editováno 04.07.2021 20:21:12
Pred pár rokmi som riešil presne takýto výber motorky pre kamarátku. Chcela prejsť z čopra na cenduro a všetci jej známi s GS1200 a pod. jej radili GS800 a podobné somariny, z ktorých ani nevedela dosiahnuť na zem a všetko to malo aspoň 200 kíl.
A tí jej známy vôbec nepadali. Nikto asi nikdy nepoložil, čo jej bolo podozrivé, lebo ja som jazdil cenduro a v jednom kuse som sa niekde váľal (písal som články na inom serveri a netajil som sa tým, že padám...)
Keďže ja som furt padal, priorita bola čo najnižšia hmotnosť motorky a nie výkon a podobné nezmysly.
Vyšla z toho Yamaha Tricker. Ale vôbec sa nedala kúpiť.
V tom čase sa objavila CCM450. Ja som bol z tej motorky nadšený a znížená verzia by jej asi sadla. Ale neviem prečo, motorka ju neoslovila (boli sme aj osobne pozrieť...)
Po cca 1,5 roku zháňania vhodnej motorky nakoniec kúpila Ducati Scrambler. Je to asfaltová motorka, ale nejakú šotolinu s ňou v Rumunsku prešla, no zistila, že trocha solídnejší terén s ňou nepôjde. Takže dokúpila AJP PR3.
Takže jazdí si asfalt, vyberá opustené bočné cesty. Ak má chuť, vezme PR3 na trať, alebo na príves do RO, alebo len tak zľahka po okolí po bočných cestách.
Aktuálne zvažuje nosič motorky na ťažné na auto., žeby si PR3 takto vozila niekam (nie príves)..
CCM450 sa už nepredáva, takže ak máš podmienku novú, tak si dovolím povedať, že nič obdobné nie je.
Inak, toho Scramblera zo zeme zdvihne. Nie je to len o hmotnosti motorky, ale aj o polohe ťažiska. 701 je vysoká motorka, Scrambler je nižší, ťažisko dole...
A tí jej známy vôbec nepadali. Nikto asi nikdy nepoložil, čo jej bolo podozrivé, lebo ja som jazdil cenduro a v jednom kuse som sa niekde váľal (písal som články na inom serveri a netajil som sa tým, že padám...)
Keďže ja som furt padal, priorita bola čo najnižšia hmotnosť motorky a nie výkon a podobné nezmysly.
Vyšla z toho Yamaha Tricker. Ale vôbec sa nedala kúpiť.
V tom čase sa objavila CCM450. Ja som bol z tej motorky nadšený a znížená verzia by jej asi sadla. Ale neviem prečo, motorka ju neoslovila (boli sme aj osobne pozrieť...)
Po cca 1,5 roku zháňania vhodnej motorky nakoniec kúpila Ducati Scrambler. Je to asfaltová motorka, ale nejakú šotolinu s ňou v Rumunsku prešla, no zistila, že trocha solídnejší terén s ňou nepôjde. Takže dokúpila AJP PR3.
Takže jazdí si asfalt, vyberá opustené bočné cesty. Ak má chuť, vezme PR3 na trať, alebo na príves do RO, alebo len tak zľahka po okolí po bočných cestách.
Aktuálne zvažuje nosič motorky na ťažné na auto., žeby si PR3 takto vozila niekam (nie príves)..
CCM450 sa už nepredáva, takže ak máš podmienku novú, tak si dovolím povedať, že nič obdobné nie je.
Inak, toho Scramblera zo zeme zdvihne. Nie je to len o hmotnosti motorky, ale aj o polohe ťažiska. 701 je vysoká motorka, Scrambler je nižší, ťažisko dole...
jaro27 píše Vyšla z toho Yamaha Tricker. Ale vôbec sa nedala kúpiť.
Trikera mám 10 roků v součastnosti jako 5tou motorku něco málo na ní mám najeto, ta motorka není nic pořádně, do terénu se nehodí na silnici to moc nejede.
Slabej podvozek divný rozměry pneu,nádrž na 6L při spotřebě 3L, žádný doplňky motor 14 KW.
Jediná výhoda hmotnost 125 Kg a nízký sedlo.
Ale je s tím dobrá zábava tam kam nepojedu s velkou těžkou tam se s Trikerm podívám a když upadne tak ho zvednu jednou rukou.
Sice jsem ho chtěl párkrát prodat ale není žádná náhrada, je to jednoduchý a nízký provozní náklady.
Chtít z toho někde na cestě dobejvat karbec tak mě jebne.
Trikera mám 10 roků v součastnosti jako 5tou motorku něco málo na ní mám najeto, ta motorka není nic pořádně, do terénu se nehodí na silnici to moc nejede.
Slabej podvozek divný rozměry pneu,nádrž na 6L při spotřebě 3L, žádný doplňky motor 14 KW.
Jediná výhoda hmotnost 125 Kg a nízký sedlo.
Ale je s tím dobrá zábava tam kam nepojedu s velkou těžkou tam se s Trikerm podívám a když upadne tak ho zvednu jednou rukou.
Sice jsem ho chtěl párkrát prodat ale není žádná náhrada, je to jednoduchý a nízký provozní náklady.
Chtít z toho někde na cestě dobejvat karbec tak mě jebne.
Presne tak. Treba si stanoviť priority, lebo univerzálna motorka neexistuje a v prípade krátkych nôh je to ešte 100x horšie. Jedine CCM450 bola z môjho pohľadu dokonalá a na rok 2018 tam plánovali 600ccm motor (to čo má PR7). Ale nič. Neexistuje.
Dám príklad Teth v Albánsku. Je to pomerne známe, sám som to 2x prešiel a mám tam aj nejaké príhody.
Tak som tam stretol párik z Nemecka. On na veľkej KTM (samozrejme envenčr), ona na 1200GS, ktorú "zdedila" po priateľovi (pred tým jazdila 800GS, nebola začiatočník). Začali Teth zo severu a otočili to po pár 100 metroch. Ona to proste nedávala. A to na motorke, ktorá bola podľa jej priateľa na takéto jazdenie vhodnejšia, ako jeho KTM, To GS má proste nízko ťažisko a ide to stabilne na nízkych otáčkach ako traktor. A kto Teth pozná, nie je to žiadny extrémny terén. Proste šotolina a sem tam nejaký spadnutý kameň.
Teth sa dá prejsť aj na Babete. Kochačkovým tempom. Žiadne vypaľováky.
Takže dievča síce prišlo luxusne z Nemecka do Albánska na super motorke, ale v Albánsku hovno videla. Resp, samozrejme videla, ale len to, čo bolo prístupné na asfalte. Má čiarku, že bola v Albánsku, je hrdina. Ale len na asfalte.
Osobne by som preferoval cestovať dlhšie, rýchlosťami 80-90 a potom v tom Albánsku byť takmer bez obmedzení. Podvozok absolútne nie je treba riešiť. Podvozok má na kochačkové tempo minimálny vplyv.
Tuná chlapi pojazdili Albánsko. Na Trickeroch.
https://www.motorkar...-albansku-43324.html
Dám príklad Teth v Albánsku. Je to pomerne známe, sám som to 2x prešiel a mám tam aj nejaké príhody.
Tak som tam stretol párik z Nemecka. On na veľkej KTM (samozrejme envenčr), ona na 1200GS, ktorú "zdedila" po priateľovi (pred tým jazdila 800GS, nebola začiatočník). Začali Teth zo severu a otočili to po pár 100 metroch. Ona to proste nedávala. A to na motorke, ktorá bola podľa jej priateľa na takéto jazdenie vhodnejšia, ako jeho KTM, To GS má proste nízko ťažisko a ide to stabilne na nízkych otáčkach ako traktor. A kto Teth pozná, nie je to žiadny extrémny terén. Proste šotolina a sem tam nejaký spadnutý kameň.
Teth sa dá prejsť aj na Babete. Kochačkovým tempom. Žiadne vypaľováky.
Takže dievča síce prišlo luxusne z Nemecka do Albánska na super motorke, ale v Albánsku hovno videla. Resp, samozrejme videla, ale len to, čo bolo prístupné na asfalte. Má čiarku, že bola v Albánsku, je hrdina. Ale len na asfalte.
Osobne by som preferoval cestovať dlhšie, rýchlosťami 80-90 a potom v tom Albánsku byť takmer bez obmedzení. Podvozok absolútne nie je treba riešiť. Podvozok má na kochačkové tempo minimálny vplyv.
Tuná chlapi pojazdili Albánsko. Na Trickeroch.
https://www.motorkar...-albansku-43324.html
Jaro, souhlasím, žádnej těžkej stroj, s tím se nikam nedá.
Tet je z drtivé věšiny dobrá cesta. Ale když chce někdo i něco víc, nebo neměří 195, a není nabušenej specnazák, tak musí zapomenout na velký stroje. Viděl jsem jednoho obra, fakt 120 kilo, ruce jak nohy a tam kde jsem já jel s dominátorem tak tak tak, on jel na starý africe a ve finále jsme se nadřeli asi tak stejně. Takže posadit malou slabou holku na 800gs a táhnout jí mimo dobrý cesty je absolutní nesmysl.
Já už se počítám za malou slabou holku, teda s delšíma nohama, takže jen a pouze lehkej jednoválec. Jsou i těžký, ale tam to nedává smysl, třeba tenere660 atp. Nic proti, nebrat jako provokaci.
Ale těch 80-90 je na přesun už málo, chtělo by to aspoň 100 stabilní rychlost, kromě prudších kopců, tam to nevadí. S vozíkem se neuvažuje, to už není ono.
Naposledy editováno 05.07.2021 12:56:13
Tet je z drtivé věšiny dobrá cesta. Ale když chce někdo i něco víc, nebo neměří 195, a není nabušenej specnazák, tak musí zapomenout na velký stroje. Viděl jsem jednoho obra, fakt 120 kilo, ruce jak nohy a tam kde jsem já jel s dominátorem tak tak tak, on jel na starý africe a ve finále jsme se nadřeli asi tak stejně. Takže posadit malou slabou holku na 800gs a táhnout jí mimo dobrý cesty je absolutní nesmysl.
Já už se počítám za malou slabou holku, teda s delšíma nohama, takže jen a pouze lehkej jednoválec. Jsou i těžký, ale tam to nedává smysl, třeba tenere660 atp. Nic proti, nebrat jako provokaci.
Ale těch 80-90 je na přesun už málo, chtělo by to aspoň 100 stabilní rychlost, kromě prudších kopců, tam to nevadí. S vozíkem se neuvažuje, to už není ono.
Naposledy editováno 05.07.2021 12:56:13
Každý prípad je iný. Ak by si mal 1200gs, tak k tomu asi nespáruješ ľahkú motorku. Ale je iné, ak máš 701. Ja osobne, ak by som bol v takejto situácii, mladej kúpim PR3. Naložím obe na vozík a luxus cesta do Čiernej hory a potom pohoda tam.
Doma na kávu jej tých 80-90 stačí a ďalej je lepší vozík/dodávka.
Mňa osobne by presun nebavil ani na vyložene turistickej motorke. Furt je to len asfalt. Z hrdinstva, že sa presúvam len po vlastnej osi, tak z toho som sa ja už vyspal. Na asfalt je lepšie auto a do terénu enduro.
Doma na kávu jej tých 80-90 stačí a ďalej je lepší vozík/dodávka.
Mňa osobne by presun nebavil ani na vyložene turistickej motorke. Furt je to len asfalt. Z hrdinstva, že sa presúvam len po vlastnej osi, tak z toho som sa ja už vyspal. Na asfalt je lepšie auto a do terénu enduro.
1 reakcí na tento příspěvek CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
tady nejde o hrdinství, mě autem s motorkou na vozejku nebaví jezdit, navíc tam nebudeš o moc rychleji, čekáš na hranicích, v kolonách
pak se musíš k autu vrátit, a ještě aby ho neukradli když odjedeš, navíc do černý hory je to den cesty, to je fakt o ničem
mě baví jezdit i po asfaltu kupodivu, jinak asi jezdím s dodávkou, to je 100x lepší než vozejk
Naposledy editováno 05.07.2021 16:11:46
pak se musíš k autu vrátit, a ještě aby ho neukradli když odjedeš, navíc do černý hory je to den cesty, to je fakt o ničem
mě baví jezdit i po asfaltu kupodivu, jinak asi jezdím s dodávkou, to je 100x lepší než vozejk
Naposledy editováno 05.07.2021 16:11:46
Co CRF 300 (Rally)? Nesplňuje to přesně co požaduješ ale ze sériovek je požadavkům asi nejblíž. Pohotovostní 153kg, 28 koní, 135 max takže s malou lehkou holkou by měla hravě udržet i víc než 100, 855 sedlo ale zatížená by měla sednout víc než ostrý enduro... Podle mě to je základ na to co potřebuješ. Jenom jestli chce jezdit už letos tak má smůlu, jsou beznadějně vyprodaný.
1 reakcí na tento příspěvek CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
a není tam náhodou výměna oleje po 1000 km ?
Naposledy editováno 05.07.2021 16:57:48
Naposledy editováno 05.07.2021 16:57:48
(reakce na) CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
ZdendaZB> Tak dokonca máš dodávku a nemusel by si sa yebať s vozíkom. Hm.
Poviem Ti len to, čo už vieš. Čím viac komfortu dopraješ svojej milej pri jazde na motorke po asfalte, tým viac radosti jej vezmeš pri jazde mimo asfalt.
Poviem Ti len to, čo už vieš. Čím viac komfortu dopraješ svojej milej pri jazde na motorke po asfalte, tým viac radosti jej vezmeš pri jazde mimo asfalt.
Na PR3 je to asi 3000. Ale teraz bez záruky.
Jednu dôležitú vec si však nespomenul, či to dievča má už aj niečo odjazdené...
Ale aj keby bol interval 1000 a dievča skúsené, tak 1000 km v teréne zaberie koľko dní???
Áno, správne. Celkom dosť. A 3000 3x dosť.
A inak, vymeniť ten liter oleja zaberie pol hodiny aj s umývaním rúk.
Jednu dôležitú vec si však nespomenul, či to dievča má už aj niečo odjazdené...
Ale aj keby bol interval 1000 a dievča skúsené, tak 1000 km v teréne zaberie koľko dní???
Áno, správne. Celkom dosť. A 3000 3x dosť.
A inak, vymeniť ten liter oleja zaberie pol hodiny aj s umývaním rúk.
hele bavíme se o ježdění na balkán, třeba albánie a tak podobně, takže těch 1000 km dá za dva dny a pak se taky musí vrátit, to je další 1000km
a u motoru, kde se mění olej po 1000km kolik asi vydrží motor ? já tomu teda nerozumím, páč jsem nikdy takovýhle malý stroje nejezdil
samozřejmě, že pak v tý albánii za tejden najedeš třeba 600-700 km, o tom žádná
ty pořád řešíš motorku na vozejku
Naposledy editováno 05.07.2021 18:46:37
a u motoru, kde se mění olej po 1000km kolik asi vydrží motor ? já tomu teda nerozumím, páč jsem nikdy takovýhle malý stroje nejezdil
samozřejmě, že pak v tý albánii za tejden najedeš třeba 600-700 km, o tom žádná
ty pořád řešíš motorku na vozejku
Naposledy editováno 05.07.2021 18:46:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
ZdendaZB> Jestli to bylo na tu CRF tak ta má servis myslím po 12000km. Jezdí se s tím často kolem světa právě proto že je přijatelně schopná na silnici i v terénu a k tomu je spolehlivá a nenáročná na servis.
1000km nemá 250/300 ale 450, to je úplně jinej stroj.
Jinak jestli nepotřebuje rally kapotu atd. Tak základní “nerally” CRF300L je ještě lehčí a nižší než co sem napsal.
Naposledy editováno 05.07.2021 22:02:35
1000km nemá 250/300 ale 450, to je úplně jinej stroj.
Jinak jestli nepotřebuje rally kapotu atd. Tak základní “nerally” CRF300L je ještě lehčí a nižší než co sem napsal.
Naposledy editováno 05.07.2021 22:02:35
1 reakcí na tento příspěvek CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
aha tak to je pak ideální stroj
to vypadá zajímavě
to vypadá zajímavě
(reakce na) CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
stráťa> taky si myslím, že moto typu crf250l nebo 300l by byla lepší volba. 250 má ještě nižší sedlo. Sice už není nová, ale dají se sehnat kusy jeté jen pár km. Motorka je to mrstna, asfalt taky přežije a v terénu se s ní dá projet docela dost, když se toho člověk nebojí. A interval oleje je opravdu 12000 km. Čili naprosto v klidu. Ještě by se dalo ukrojit z výšky sníženým sedlem na zakázku. Podmínku 35k bych klidně ozelel. Vlastnil jsem silnice 35-70 kW a v poslední době nejradši jezdím na těchto 250 cc prskoletech. Navíc je ověřeno, že tyto Hondy jsou držáky a celkem dost lidí na nich najelo desetitisíce km jen s údržbou a minimem oprav. Viz profil erbe tady na webu například.
Naposledy editováno 05.07.2021 22:22:27
Naposledy editováno 05.07.2021 22:22:27
1 reakcí na tento příspěvek CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
když seš malej, chceš do terénu a po silnici tak to ideální bude
jako pro mě je ideální 701, protože dosáhnu na zem, kdybych byl o 25cm nižší tak bych do toho klidně šel, protože by mi nic jinýho nezbejvalo
a konkurence nic podobnýho výdržnýho nedělá ?
Naposledy editováno 05.07.2021 22:33:38
jako pro mě je ideální 701, protože dosáhnu na zem, kdybych byl o 25cm nižší tak bych do toho klidně šel, protože by mi nic jinýho nezbejvalo
a konkurence nic podobnýho výdržnýho nedělá ?
Naposledy editováno 05.07.2021 22:33:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CCm450, nebo něco pro holku 158cm na cestování mimo asfalt
ZdendaZB> klx230 by měla být v terénu lepší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
Vyzkoušel jsem a koupil CCM 450 CCM GP 450 Adventure | beba | 20 | 18.6.2018 v 23:55 kratkej01 |