Téma: BMW R1150R-po opravě starteru neháže jiskru
14.7.2021 v 15:53
Mám malý problém,blbla cívka na starteru,tak jsem ho vyndal,ovšem při vyšroubovávání plus kolíku pro připojení kabelu na nouzový start jsem si jehce tuknul o kostru,nic dramatického.Starter jsem opravil,dal zpět,starter točí ovšem motor nenaskočí,pumpa jde,vše funguje,pojistky ok´,diagnostika bez závad.Vyndal jsem jednu svíčku a neháže to jiskru.Má někdo zkušenost s touhle závadou?Děkuji.
2 reakcí na tento příspěvek BMW R1150R-po opravě starteru neháže jiskru
Tak pokud by byl v háji hall, popř. cívka, kabely ke svíčkám a pod. tak se koukni ZDE . Kupoval jsem tady hall a řemen k alternátoru. Ceny příznivé, dodání rychlé (objednal jsem ve čtvrtek, v úterý přišlo).
Jen pokud budeš kupovat i řemen, tak dej pozor na správnou délku.
Naposledy editováno 17.07.2021 18:12:47
Jen pokud budeš kupovat i řemen, tak dej pozor na správnou délku.
Naposledy editováno 17.07.2021 18:12:47
Jiskru i vstřik i otačkoměr řídí hall jednim impulsem.
Pokud bzučí pumpa po klíçku, stŕiká benzin když točíš startérem, m?lo by to d?t i jiskru- na spodní svíčce která použivá původní civku.
pokud ne, nebude se ti hýbat ani ručička otáčkoměru- na 90 % hallsensor.
Zbylych 10% je cívka od startéru- jednou jsem to hledal 3 týdny, a neptej se mě proč- logický zdůvodnění jsem nevymyslel, startér točil že by to převrhl, ale dalo to vždycky jen jednu jiskru a vstřik- všechny další do vypnutí klíčku mrtvý. Ze zoufalství použitej starter vyrešil, pak už jen starej s jinou cívkou a bylo hotovo...
Pokud bzučí pumpa po klíçku, stŕiká benzin když točíš startérem, m?lo by to d?t i jiskru- na spodní svíčce která použivá původní civku.
pokud ne, nebude se ti hýbat ani ručička otáčkoměru- na 90 % hallsensor.
Zbylych 10% je cívka od startéru- jednou jsem to hledal 3 týdny, a neptej se mě proč- logický zdůvodnění jsem nevymyslel, startér točil že by to převrhl, ale dalo to vždycky jen jednu jiskru a vstřik- všechny další do vypnutí klíčku mrtvý. Ze zoufalství použitej starter vyrešil, pak už jen starej s jinou cívkou a bylo hotovo...
Ahoj,tak to je zajímavé,když točim starterem,tak na diagu to ukazuje otáčky.Já koupil cívku v bmwmorpats,spolu se statorem,aftermarket,s klecí a uhlikama za 2200,měl sem se na to vy...t a koupit celý starter,nový,v elitu asi za 2800.No tak zítra přijdou hally.No ale jak řikáš,stalo se,že č.1 cívka boční jedna jiskra a dost,starterem,růčo nic.
Boční cívky a dvojsvíce obecně jsou konstruktérova pomsta, ty neřeš, zkoumej v tomhle připadě spodní s vysokonapěťovejma kabelama, ty jsou z civky, odpadá tam jedno nízkonapěťový vedení navic.
Ty boční jebky obzvlášť pokud jsou původní stojej za prd, pokud gs jede jen 160- jsou v háji, buď nejdou vůbec nebo dávaj málo...
Teď mi napadá- ukončil jsi správně ten cyklus kontroly hallů na tý 911? Jestli si to dobře vybavuju- píšou tam něco o výhradně ručnim otáčením klikou a 720° nebo něco takovýho?
Když ho neprovedeš a neukončíš přesně tak je tam napsáno, zůstane to v nějakým blbým módu a nejde to pak nastartovat...
Zkus to znova a dodržuj postup přesně podle toho co tam píšou ať máš jistotu a neměníš co není třeba...
Upozorňuju že vypnout zapnout klíček tenkrát nepomohlo, a taky nevim která verze programu to byla a jestli se ta funkce letitejma aktualizacema zachovala, už je to dlouho...
Bál jsem se tenkr?t že jsem zkurvil zákazníkovi jednotku na skoro nový 1150 gsa 2005...
Jednou mě to nachytalo a od tý doby jsem to diagnostikou už nikdy nedělal, postavil jsem si klimprcajk s diodama na nastavování předstihu, kterej jen a pouze hlásí signály a nic neodpojuje, jen se napojí přimo na konektor hallu.
Ty boční jebky obzvlášť pokud jsou původní stojej za prd, pokud gs jede jen 160- jsou v háji, buď nejdou vůbec nebo dávaj málo...
Teď mi napadá- ukončil jsi správně ten cyklus kontroly hallů na tý 911? Jestli si to dobře vybavuju- píšou tam něco o výhradně ručnim otáčením klikou a 720° nebo něco takovýho?
Když ho neprovedeš a neukončíš přesně tak je tam napsáno, zůstane to v nějakým blbým módu a nejde to pak nastartovat...
Zkus to znova a dodržuj postup přesně podle toho co tam píšou ať máš jistotu a neměníš co není třeba...
Upozorňuju že vypnout zapnout klíček tenkrát nepomohlo, a taky nevim která verze programu to byla a jestli se ta funkce letitejma aktualizacema zachovala, už je to dlouho...
Bál jsem se tenkr?t že jsem zkurvil zákazníkovi jednotku na skoro nový 1150 gsa 2005...
Jednou mě to nachytalo a od tý doby jsem to diagnostikou už nikdy nedělal, postavil jsem si klimprcajk s diodama na nastavování předstihu, kterej jen a pouze hlásí signály a nic neodpojuje, jen se napojí přimo na konektor hallu.
Když jsem 911 před rokem koupil,samozřejmě hned zkoušel vše možné a asi tak jak se to nemá dělat,nic se ale nezablokovalo.Ale ten servisman BMW co mi ted pujčil jednotku,něco o zablokování povídal,ale asi ne muj případ.Jestli si to nepleteš s nastavováním hallu,ta funkce tam je,ale já ji nezkoušel,páč sem si udělal rysky při demontáži.Každopádně jdu ty hally vyměnit a když nic tak koupim nový starter.
Možný to je, nastavovat hall diagnostikou mi nedávalo smysl nikdy, nějak jsem ten systém co tam byl popsanej nepobral, asi to tam pro mě bylo málo vysvětlený proč 0,24 mm nebo kolik tam psali, to je fuk...
A rysky na karteru jsou dobrý jako nouze na cestě, ale nejde přece o to kde leží destička se senzorama, ale o to kdy vypnene senzor co je na ní nanejtovanej a to udavá koncová hrana clony kter? má nějakou vůli na klice- ten ohnutej kousek plechu v drážce kter? je fyzicky širší...
Ale to jen tak pro setkání s realitou, abys nastavil přesnou nulu- budeš potřebovat hodinky nad píst...
Pro vysvětlení- pro 1200kovou kliku je jeden stupeň základniho předstihu navíc píst cca 0,007 mm před HÚ, dva stupně cca 0,024 mm..., pro 1100/1150 jsou ty hodnoty ještě nižšší pááč to má menší zdvih...
A pokud to hlásí 150 otáček při startu diagnostikou což je jako hodnota v poř?dku- sign?l z hallu do jednotky evidentně jde, pokud ale ručička otáčkoměru zachovává ledový klid a neškube se při startování- zcela evidentně ten společnej vystupní minusovej sign?l pro cívku/vstřik/ otáčkoměr výše zmíněnou jednotku už neopouští, není li otáčkoměr mimo dosah kabelu pochopitelně...
Pokud fajfka střílí a vstřiky současně ne- je problém v nádrži (samozrejmě pokud běží čerpadlo po klíčku)- řešil jsem i prasklou hadici mezi pumpou a filtrem a tim nulovej tlak ve vstřikách.
Pokud si lidi při sundavání a nandavání nádrže spletou hadičky do reduktoru pakliže tam nemají rychlospojky vzájemně otočený nebo vůbec žádný- pochopitelně to nechytne protože regulák je jednocestnej a není co by střikalo...
Pokud pumpa mlčí- má svojí pojistku a relé a nejsem si úplně jistej jestli jí náhodou nečasuje ten druhej hall jako regulace v závislosti na otáčkách, ze schématu to patrný není, ale to je jen moje doměnka, tuhle info o druhým snimači jsem za 16 let nikde nenašel, ale vzhledem k tomu že 1200 už mají jen jeden hall a pumpa tam má svojí nezávislou regulaci- napadlo mě to...
Ale pokud jsi zkoušel jinou jednotku a ani nejde jiskra ani vstŕik, a nemá li to někde alarm nebo skrytej vypínač- zkus ten jinej startér...
Chcipák, kvalt při boč?ku, spojkovej bypass signál- to všechno odpojuje jednotku- zhasne podkres displeje a nejde ani startér...
A rysky na karteru jsou dobrý jako nouze na cestě, ale nejde přece o to kde leží destička se senzorama, ale o to kdy vypnene senzor co je na ní nanejtovanej a to udavá koncová hrana clony kter? má nějakou vůli na klice- ten ohnutej kousek plechu v drážce kter? je fyzicky širší...
Ale to jen tak pro setkání s realitou, abys nastavil přesnou nulu- budeš potřebovat hodinky nad píst...
Pro vysvětlení- pro 1200kovou kliku je jeden stupeň základniho předstihu navíc píst cca 0,007 mm před HÚ, dva stupně cca 0,024 mm..., pro 1100/1150 jsou ty hodnoty ještě nižšší pááč to má menší zdvih...
A pokud to hlásí 150 otáček při startu diagnostikou což je jako hodnota v poř?dku- sign?l z hallu do jednotky evidentně jde, pokud ale ručička otáčkoměru zachovává ledový klid a neškube se při startování- zcela evidentně ten společnej vystupní minusovej sign?l pro cívku/vstřik/ otáčkoměr výše zmíněnou jednotku už neopouští, není li otáčkoměr mimo dosah kabelu pochopitelně...
Pokud fajfka střílí a vstřiky současně ne- je problém v nádrži (samozrejmě pokud běží čerpadlo po klíčku)- řešil jsem i prasklou hadici mezi pumpou a filtrem a tim nulovej tlak ve vstřikách.
Pokud si lidi při sundavání a nandavání nádrže spletou hadičky do reduktoru pakliže tam nemají rychlospojky vzájemně otočený nebo vůbec žádný- pochopitelně to nechytne protože regulák je jednocestnej a není co by střikalo...
Pokud pumpa mlčí- má svojí pojistku a relé a nejsem si úplně jistej jestli jí náhodou nečasuje ten druhej hall jako regulace v závislosti na otáčkách, ze schématu to patrný není, ale to je jen moje doměnka, tuhle info o druhým snimači jsem za 16 let nikde nenašel, ale vzhledem k tomu že 1200 už mají jen jeden hall a pumpa tam má svojí nezávislou regulaci- napadlo mě to...
Ale pokud jsi zkoušel jinou jednotku a ani nejde jiskra ani vstŕik, a nemá li to někde alarm nebo skrytej vypínač- zkus ten jinej startér...
Chcipák, kvalt při boč?ku, spojkovej bypass signál- to všechno odpojuje jednotku- zhasne podkres displeje a nejde ani startér...
Jo a poslední trik starej jako samo lidstvo- bowden na pravý klapce- benzinový hadice vedou pod nim a při rochání s nadrží občas zůstane viset povytaženej na hraně a pak to odmítá chytat a když to chytne na plnej plyn, volnoběh to neudrží a běží jako pumpa od H-D... Pravou klapkou jde moc vzduchu výsledek je chudej a benzin řidí levá klapka, tak to přidává benzin, ale přechčije se zase levej válec kterej má klapku dole a na danej benál m?lo vzduchu- problém společný regulace pro dvě fyzicky nezávislý strany- vyřešeno až u 1200
Ale tohle překvapí jen novice, staří již vědí...
Ale tohle překvapí jen novice, staří již vědí...
No tak motorka už běží,paráda!Velice ti děkuji za radu,v životě by mě nenapadlo,že když repasuji starter tak že se tohle může přihodit,jedině nový teda.Do shopu BMWmotorparts napíšu,že díly ke starterum at raději neprodává.
2 reakcí na tento příspěvek BMW R1150R-po opravě starteru neháže jiskru
Takze problem byl skutecne ve starteru? A kterej dil jsi teda menil?
https://m.bmwmotopar...padla-nabijecky-c40/
https://m.bmwmotopar...padla-nabijecky-c40/
1 reakcí na tento příspěvek BMW R1150R-po opravě starteru neháže jiskru
Tak jsem koupil hally zbytečně,ale myslim že si je někdo koupí za trojku,jsou totiž zaručeně ok!!!!
Tony500sec> tak super že to běží. Já ten startér co jsem koupil z druhé ruky měl také po repasi. A musel jsem stejně koupit nový. Ty brambory mají poruchy jak přes kopírák. A kdo je zručný opraví vše doma. At to jezdí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kardan BMW R 1150 R | pidulik | 14 | 15.10.2024 v 19:42 sery. |
Rafička na tachometru BMW R 1150 R | pidulik | 2 | 20.5.2024 v 00:23 ja1 |
Spojka BMW R 1150 R | pidulik | 1 | 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |