Mám takovej dost zajímavej problém na duka sem hodil Bridgestone s22 a po první trochu svižnější jízdě (ne první jízdě) sem si všiml, že mi řetěz malinko škrtal o hranu pneu řetěz o ní nedře furt, od hrany pneu je asi tak 5mm, když na něj zboku zatlačím opře se, u ninji co mám taky doma je mezera větší, ale když zatlačím opře se taky, tam se mi ale pneu nehobluje rozměr pneu je správný, kolo je rovně a řetěz není moc povolený ani vytahaný.
záseky sou přesně po 40mm kolem dokola, pneu to nijak moc neponičilo, chybí tam od hrany ke středu asi 1-2mm a je to spíše jen povrchové.
Několikrát sem si všiml, že pneu stejného rozměru od různých výrobců sou i na pohled malinko jiné, nevím zda se mi to jen zdá, ale několikrát už sem si říkal, že ta nová pneu je prostě malinko širší, i když papírově je "stejná" není možné že ty BT jsou o pár mm širší než původní pneu? Já už si to totiž jinak nedokážu vysvětlit
2 reakcí na tento příspěvek Pneu dře o řetěz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu dře o řetěz
VlaHa píše: Někteří výrobci maj160ku klidně širokou 180 a někteří jen 155,až takový rozdíly jsou v tom,Když jsem si vybíral gumu na TDM tak jsem měl vyzkoušený že nejširší byly většinou Dunlop qvalifer a Mihelin pilot,když tam někdo dal continetal,tak to vypadalo jak trakař.Jednou jsem sem dal dotaz jesli někdo neví která pneu je nejširší,tak se tu dementi ze mě snažily dělat vola a vúbec netušily.Teť mám na Hornetu 9 190ku metzeler a je o púl centáku užší než předešlá Dunlop 180ka.Pak jsou právě vtipný keci zdejších speciálú na to když se někdo zeptá na širší gumu.Hned ho setřou jak výrobce ví co tam má bejt jak pújdou húř zatáčky a td.No prostě vemena,2 cm plus mínus nic neznamená.Akorát múžou přijít problémy jako máš ty.To by mě čert vzal když by někdo na technický prudil že mám třeba 180 místo 160,když pak vemeš tyhle dva rozměry od rúznejch výrobcú tak jsou stejný.
díky za reakci, já si to myslel, protože, už sem to několikrát poznal hned jak sem dostal nazuté kolo s novou pneu do rukou ale nikdy se mi nestalo, že by to o něco škrtalo
JiriK84 píše: VlaHa> přesně jak píšeš, co výrobce to jiná šířka běhounu při stejném označení, 2cm sem tam úplně běžně. Nic neobvyklého jak u motorkovych gum tak i u aut. Já třeba zadní kolo s Metzelerkou vytáhnu bez odklonění vzpěry brzdového třmenu a Bridgestounku musím buď vypustit, nebo povolit vzpěru třmenu a vyklopit ji nahoru.
No mě právě taky přišlo, že to nebudou třeba jen 2mm, musí to být o dost víc
Naposledy editováno 20.04.2020 22:08:40
1 reakcí na tento příspěvek Pneu dře o řetěz
1 reakcí na tento příspěvek Pneu dře o řetěz
1 reakcí na tento příspěvek Pneu dře o řetěz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu dře o řetěz
kruhac se toci doleva....namazany retez dre o levou hranu gumy..
Naposledy editováno 07.07.2020 13:36:46
S22 z úvodního dotazu je hypersport, dovoluje větší náklony, běhoun natažený víc k ráfkům, a proto je širší než turistická univerzální guma. Jak je na tom originál Pilot Power nevím, ale pravděpodobně je užší o pár mm.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Naháč se zátahem v nízkých otáčkách... [1, 2] KTM Duke 690, BMW F 800 R | bjj_ | 58 | 16.9.2024 v 15:06 Smog_Phantom |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 | D0BR0S | 0 | 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S |
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 | ThoprT | 37 | 23.6.2023 v 21:54 Matess727x |
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 | Radasvab | 6 | 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4 |