Naposledy editováno 30.08.2021 21:22:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
E: i v XP, coz je dnes prakticky totalni pravek (i kdyz z hlediska historie OS je to treba proti 3.11 uz brutalne slozity prostredi) je potreba kvanta veci doladit primo v registrech protoze se k nim jinak nedostanes ani kdyby ses rozkrajel ( a to nejen v systemu samotnem, ale i v nainstalovanych programech).. naopak je pak mnohdy obrovsky prekvapko co vsechno se da upravit nebo zmenit
Naposledy editováno 31.08.2021 11:47:17
1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
MrZman píše: I když už jsem byl při placení také jednou upozorněn, že helma není respirátor.
tohle mi rict tak tu žido komunistickou kurvu poleju benzinem a upalim na miste jinak platim bez helmy a nerekl mi nikdo nic.. asi mam stesti na slusnejsi pumpy1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
kerut píše: Anti> troufam si tvrdit ze ta ovladani hlasitosti pro ruzne typy upozorneni zrusili spis proto, ze by v tom mel beznej negramotnej hloupej uzivatel chytreho tydlifonu akorat zmatek.. vzhledem k tomu ze ta zarizeni davno nebezi na nejakym sestnactibitu ale na regulernim OS (typl bych ze dnes normalne na 64bitech s papirove radove vetsim vykonem nez muj 4proc server) , tak SW by to rozhodne nebyl nejmensi problem,... dokonce si myslim ze pokud mas nejakej chytrejsi foun, tak to "interne" zcela urcite umi ..otazka je jak se da v techhle mrdkach dostat pod tu vizualni slupku do shellu nebo aspon do registru a pod.. coz bych rekl ze neda, protoze o rebootovani telefonu treba na linux sem nikde neslysel,..
me je to osobne burt protoze neco co nema klavesnici a aspon 17 monitor je proste z principu k hovnu, na tom se da leda tak koukat na motorkare nebo seznam..
Když už jsme odbočili k tomu vyzvánění na mobilu. Podrobné nastavování jednotlivých zvuků mobily opravdu nemají. Ale stačí si nainstalovat např. app - Volume control - a není problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
vilemx píše: Codo> Když centrál potřebuješ, tak si ho koupíš. Kde je problém? Na jednu stranu se čertíš, jak EU rozdává samé příkazy, co který výrobek musí mít, co musí nebo naopak nesmí umět. Když montáž centrálu zatím není regulována a je ponechána na rozhodnutí výrobce/prodejce, tak to je také špatně? Pamatuji si doby, kdy centrální stojan byl u motorky povinný vždy a boční až od určité hmotnosti motorky. To bylo keců a hádek při dovozech moderních motorek, na které české (spíš převzaté československé) předpisy nebyly připraveny!
Nerozumím. Nepsal jsem o žádným problému, jen o tom, že si neumím představit mít motorku bez hlavního stojanu. Ty v mým textu vidíš něco na téma, že by něco bylo špatně??? Že bych si stěžoval na přítomnost / nepřítomnost stojanu??? Že bych viděl problém s koupí stojanu??? Klídek, Vilemxi
Naposledy editováno 31.08.2021 13:15:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Codo píše: Neumím si představit na motorce nemít hlavní stojan. Stokrát za rok ho potřebuju. Při parkování kvůli místu. Při mazání a napínání řetězu. Při mytí motorky.... Praktická věc, rychlá, okamžitě k dispozici v případě potřeby.
Přesně takhle to vidím i já, proto jsem téma založil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
nostalgik píše: Když už jsme odbočili k tomu vyzvánění na mobilu. Podrobné nastavování jednotlivých zvuků mobily opravdu nemají. Ale stačí si nainstalovat např. app - Volume control - a není problém.
Opravdu? Teď jsem to nainstaloval a když pohnu "šavlí" od oznámení, kopíruje její úroveň i kolonka vyzvánění a kolonka systém...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Tankuju v sedě a teď kvůli covidu i s helmou a zatím bez problémů...
No a dostat i naloženýho Tigera na centrál je i pro mě s necelejma 70kg hračka .
1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Kitty píše: a docela by se mi hodil...
...zejmena v levych zatackach by byl k nezaplaceni1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
jandaxx píše: Srovnávat kufr a hlavní stojan je trochu mimo mísu.
To je pravda. Kufr je lehci a neskrtas s nim v zatacce. Cestovatele, jsou tu i lidi, co si uzivaj lehky, agilni motorky. A svete div se, absence stojanu jim neprijde nijak pohorsujici.
a upozorňoval na každou pitchovinu, respektive mě to rozčiluje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
Ja si zas nedokazu predstavit, ze bych mel na sportovni motorce hlavní stojan.
Jo a tankuju normalne na bočním, fakt mi žily netrha, ze nenatankuju o 0,5-1l vic
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč většina motocyklů nemá hlavní stojan
nostalgik píše: Přesně takhle to vidím i já, proto jsem téma založil.
A uz sis všiml, ze existují i jine motorky nez cestovní?