mám prosbu na znalce Moto Guzzi. Chtěli bychom doma rozmožit kozí stádo a zvažujeme pro ženskou nový - teda, přesněji "jiný" - stroj. Líbí se jí motorky klasického vzhledu, pokud možno bílé barvy. Našla si Guzzi V7 Classic, jsou zde v inzerátech:
první kus, rok 2008 a zde druhý kus, rok 2010 . Cena se moc neliší, hezký jsou obě, nájezd neřešíme a stáří v pohodě. Rozhodly by patrně kosmetický detaily. ALE:
Při hrabání v katalogu jsem ale našel tohle, což mě zaujalo :
(link na tabulku v motokatalogu )
To byla stříkačka a pak začali dělat karbec? Normálně to bývá opačně, ne? Je v tom nějaký problém, nebo je to uplně v klidu a obojí jsou dobrý motorky?
Prosím o názor, nejlépe dlohodobé majitele.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz
A teď to podstatné - nájezd těch kusů. Asi to kupovali jako investici... Není problém, ani kdyby to bylo dost přes 50 000, jen že bych si připadal, jako hňup...
Mám pro tebe tip na faj mootorku pro babu: http://www.piaggio-...to-guzzi-nevada-750/
Něco vím o její historii od prodejce. Kdyžtak písni PM
I já jsem si mezitím vyhledal další zdroje, a i tam uvádějí, že jsou to stříkačky. No to ten místní katalog moc cenu nemá, když tam může psát bludy kdekdo
Jak jsem psal v úvodu: nájezd neřešíme, beztak bůhví, kde je pravda. Důležité je, v jakém jsou motorky stavu.
A k Nevadě: samozřejmě známe, je to krásný čopřík, ale moje ženská právě dosud jezdí na viragu 535 a chce změnu. Takže by ráda něco "naked" ale klasickýho střihu.
Každopádně, děkuju za nabídku.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz
Ed: taky bych asi vybral trošku jiný kusy, ale když se jí to líbí, budiž.
Naposledy editováno 31.08.2021 20:53:41
ty dvouklapky prý fungují daleko lépe než první jednoklapky, hlavně co se týče jízdního projevu.
Jinak je to asi jedno.
V9 jsou nádherný stroje, ale bohužel zatím všechny , co inzerce nyní nabízí, jsou mimo rozpočet .Což se týká i větší části V7 II
Přecejen, TT stálo rachejtli jako prase, takže moc k rozběhu to není, ale tak raději přibrzdime a počkáme. Ono to abs, trakce, automatickej sytič, a podobný blbustky se mě osobně u TT docela líbí a na motorce pro babu to určitě není od věci.
Zajímá mě jestli něco víte bližšího o potížích s plastovejma nadržema - jak píše mvmoto. Jinak mě nic už asi nenapadá.
Stelvio, griso atd. maji plastovy nadrze a z hlediska funkcnosti bez problemu.
U V III v cernym lakovani jim zase slejza barva, kazdej rok ma svy specifika, ale od V7 II se jedna i vybavou o "moderni" stroj.
Jinak u V9 zadnou zasadni zmenu, ani vykonovou, nevidim, aby se za ni vysolilo o 1/3 vic nez za V7. Pokud to ma byt jako druha motorka, tak V7 naprosto v poradku. Samotnyho me prekvapilo, jak to jede. A to mam metrak.
Naposledy editováno 12.09.2021 08:21:25
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz
Tak já do V85 leju převážně vervu, tam by toho mělo být jen málo. (Vervu mi přímo doporučili v krámě, kvůli vstřikům). Tak bysme lili vervu i do druhý guziny, to by nevadilo.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz
V7 ll(2015-16) doznal ďalšie zmeny(opticky len farebné),hlavne 6 st. prevodovku,ktorá vraj motorke omnoho lepšie sedí.
V7ll poznám,jazda na nej nie je úplne "easy",keďže ako veterán nielen vyzerá,ale trocha podobne aj jazdí.
Pred kúpou treba vyskúšať,nie je to pre každého.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 Classic - dotaz
Mali ešte leštené (rádoby chromované ) dekle ventilov, následníci už mali iné, ľahko tak rozlíšiť aj na fotkách.
V 2003 sa už ale rozbehla výroba Nevady so vstrekmi.
Podobne aj následné Brevy už mali len vstreky. Neskoršie V7 samozrejme tiež.
Od 2003 sa teda karburátory do Guzzín nemontovali (veľké bloky prešli na vstreky už skôr).
Táto bola tá moja (r.v. 2002), karburátory 2x Dell´Orto PHBH 30:
Naposledy editováno 02.09.2021 08:11:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi V7 Classic - dotaz
Yura píše: Metal_Heart> moc děkujeme za nabídku já jsem to ženě dal přečíst, ale nejspíš odmítne, protože doslova: " no, jestli ten pán myslí i projetí, tak při představě, že někomu rozbiju motorku při zkušební jízdě, na mě jdou úplně mdloby".... což chápu, já bych se taky bál.... To není sranda, u auta bych to neřešil ale motorka je něco jinýho.
V pohodě, určitě na ní umí líp než já
Motorka je v Písku, teď o víkendu tam budu. Pokud mi ji během zítřka opraví (není to vážné), můžete si zajet do Písku na výlet, nebo se potkat někde na půli cesty...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Guzzi V-Twin Boost Moto Guzzi V7 Classic | Ládis74 | 4 | 25.2.2024 v 10:22 ziakoo |
Guzzi V7 Classic - Jaké destičky Moto Guzzi V7 Classic | Metal_Heart | 4 | 17.10.2022 v 21:54 Metal_Heart |
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... | Mates019 | 14 | 5.6.2022 v 22:09 MarioV2 |
Nová Moto Guzzi V7 2021 [1, 2] Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Special | geloš | 31 | 6.3.2021 v 22:11 stimpoff |
Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Café, Moto Guzz... | matesxxx | 0 | 26.2.2020 v 11:00 chibi88 |