KTM 950 Super Enduro po více než 10 letech vlastnění prodáno, takže hledám adekvátní náhradu. (taková ale neexistuje, kdo nejel, nepochopí )
Co hledám:
kolem litrové, ale lépe nad litrové cenduro s výkonem min. 100 (čím víc tím lépe) koní pro vysokého jezdce - 194cm
Preference Véčkovýho motoru, přední kolo min. 19", lépe 21". Motorka co se nebojí polňaček / polí / luk / lesů, ale nebude jezdit těžký off. Motorka musí zvládat cestovní rychlost 170 - 180km/h a být zábavná.
Co nejméně elektroniky, asistentů a hlavně kurvítek (jó, i tak je ve výběru KTM ) .
Střikačce se nevyhnu, to samé ABS / TC a palivovým mapám. Co rozhodně nevyhledávám je elektronickej podvozek (bojím se drahý údržby). S možností naložit bagáž.
Cena kolem 250, max 300.
Na 85% mám sice vybráno v následujícím pořadí, ale diskuze otevřená
KTM 1190 Adventure R
KTM 1090 Adventure R
KTM 1290 Adventure R
Honda CRF 1000 Africa twin - tady se bojim tuposti cele motorky
Yamaha Supertenere 1200 - tady se bojim tezkopadnosti
Honda CRF 1000 ATAS - drahý, je o 60 000kč lepší než AT?
Triumph 800/GS1200 - tady se bojim nudy
Jiný návrhy? OT vítány
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Sonicek píše: foxdive> to není moje mám kámoše co ma advíka doma, ale už na to nemá vůbec čas, takže mi řekl, že si jej můžu vzít kdy chci a kam chci že mám prodat duka a motorku mám od něj vždy k dispozici ale já si stejně koupím svého žejo nebo Duka gen.3 a tohoto advíka si vždy půjčím na delší trip......hmmm
dobře to máš zařízené1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Jinak kdybych měl věnovat nějakou kritiku na stranu advíka, tak je rozhodně převodovka....dost tvrdá, kvalty tam padá jak do T34, když jedeš palbu, kdy otáčkoměr okazuje 10tis.tak se mi dost často podařilo dát falešnej neutral, nebo prostě jsem nezařadil. To mě teda sralo dost....a pak chvění řidítek cca. kolem 60km/hod.,pustíš řidítka a div Ti to nenafackuje Ale věřím, že pořádný tlumič řízení tento neduh věřeší a k těm radostným věcem. Vynikající kontrola trakce, prostě motorku to trochu hodí bokem a nikdy žádný náznak, že by jsi měl lehnout. Pak ovladatelnost, ta je fakt na takovou motorku parádní, hned po rozjetí je to orchestr. Spotřeba ještě měnší jak na Duku a přitom bych řekl, že víc tahám za plyn....jako celek ta motorka funguje skoro bezchybně, zvládne polet kolem komína, výkon dostačují ( sice od 200km/hod uz to tak nejede), ale přesto do té rychlosti to na normální silnici v dobrých rukou pojede kde co pak pohodlí to je taky super, ale dost na mě pořád fouká, vše mi šlo někam na helmu a pořád to nějak se mnou petlovalo, asi dát nějakej deflektor na plexi a je to. Brzdy dobrý, jakože na jeden prst to není, ale brzdí to to docela obstojně. V kombinaci se zadní brzdou je to o poznání lepší. Jo a pak rám, jak jsem zvyklej z Duka, tak advík se trochu vlní, ale asi to spíš bude tím, že to má jiné zdvihy a srovnávám hrušky a jablkama
Naposledy editováno 30.08.2021 06:53:14
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
To kmitání riditek po puštění sem měl taky teď po převážení kola je to pryč, s topcasem to bude asi dělat pořád pokud pustis řídítka,zatím sem to nezkoušel
Řazení sem měl po koupi nových bot nějak jak píšeš, nastavil jsem jinak radicku a ok, na adviku jinak sedis než na sdr jak člověk tahá tak musíš trochu upravit posed
Naposledy editováno 30.08.2021 09:44:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
Sonicek píše: foxdive> je fakt, že to možná bude tím zadním kufrem....to stejné dělá i na druhém advíku co má další kámoš. Prej to dělají všechny, ale nějak jsem to nehldal. dál...no jakože zkoušel jsem plexi dát úplně dolů, pak zase tak, že jsem skoro neviděl a pořád to dost foukalo, na to že na duku mám jen takový stítek, tak tam fouká skoro stejně, když jsem zalehnul na advíku, tak mi příšlo, že jakoby fouká všude kolem té kapoty...tam jak jsou budíky, že to obtíka za kokpit nebo jak bych jinak popsal. Kámoš co má právě na advíku ten deflektor na plexi, tak tam si nepamatuji, že by to tak foukalo, ale už je to dýl co jsem na tom jel...
tama ma foukat aby člověk v horku nezdechl1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
v porovnaní s 1190 SAS ide lepšie v celom rozsahu, žiadne veľké prekvapko nad 7.000 ako u 1190. Pokiaľ jazdíš do 5.000 tak 1290 oproti 1190 má výhodu. na 1290 mi vadil ten krásny displej, ktorý je super len v garáži, počas jazdy mi vadilo nekonečné listovanie v menu. Naproti tomu adaptabilný tempomat je vysoko návykový.
jazdné režimy Road & Sport som nenašiel rozdiel. Režim rain mal až otravne honďácku odozvu. Srala ma.
1 reakcí na tento příspěvek Jaký (nad) litrový zábavný enduro
čo sa týka 1290 SAS tak lepšia cestovná motorka je aj moja prastará GS 1150. GS 1250 je úplne šialený level cestovateľskej motorky pre dvoch.
das beste in klasse1250
Destroyer píše: foxdive> 1290 SAS - extrémne rýchla motorka, relatívne pohodlná pokiaľ za to nezačneš ťahať. Otravné vibrácie od 5.000rpm vyššie, teda počas celej testovacej jazdy som mal pod riťou vibrátor.
v porovnaní s 1190 SAS ide lepšie v celom rozsahu, žiadne veľké prekvapko nad 7.000 ako u 1190. Pokiaľ jazdíš do 5.000 tak 1290 oproti 1190 má výhodu. na 1290 mi vadil ten krásny displej, ktorý je super len v garáži, počas jazdy mi vadilo nekonečné listovanie v menu. Naproti tomu adaptabilný tempomat je vysoko návykový.
jazdné režimy Road & Sport som nenašiel rozdiel. Režim rain mal až otravne honďácku odozvu. Srala ma.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
čo sa týka 1290 SAS tak lepšia cestovná motorka je aj moja prastará GS 1150. GS 1250 je úplne šialený level cestovateľskej motorky pre dvoch.
Jo tak 1250gs je super stroj na nenásilné pohodové cestování asi nic lepšího není, ale kdo by to pod 50 chtěl?
Naposledy editováno 04.09.2021 09:15:35
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
foxdive píše:
Jo tak 1250gs je super stroj na nenásilné pohodové cestování asi nic lepšího není, ale kdo by to pod 50 chtěl?
... ja!
... i kdyz.... ted se ve me kurva lame tohle ...
Destroyer píše: KubaLC8> a ty niečo jazdíš? nejak dlho si bol ticho. Foxdive má mašinu čo zatiaľ vrčí, a čo ty?
Jezdím, vracím, dál jsme na tom Alpy a pak s tím jezdím po Praze a do práce. Zatím natočeno cca 3000km. No jede to kurevsky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký (nad) litrový zábavný enduro
MedWed píše: ... ja!
... i kdyz.... ted se ve me kurva lame tohle ...
Koukam, ze uz jsi to velky dilema rozlouskl
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 6 | 20.9.2024 v 20:31 MMARTINK |
Balkán september Yamaha XT1200Z Super Tenere | Medvedo | 0 | 18.9.2024 v 10:06 Medvedo |
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Jaké pneu na KTM 1190 Adventure R KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 27 | 22.8.2024 v 10:02 Mates008 |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 5 | 14.8.2024 v 19:26 FrancisR |