AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Souhlasím ale se Zdenálem. Plast není dobrý. Popularu je přes 80 let, má původní kovové paraboly, které jsou opravdu chromované a skla. Svítí stále dobře. Žádné vypálení, oslepnutí, nic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
e: Asi hliníkem. A na Populáru to máš asi stříbrem. Prý tím se to dělalo dřív. Píše gugl.
Naposledy editováno 17.09.2021 11:39:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jinak - Jawa 660 jezdí. Ačkoliv nic neumím, na co sahnu zmařím, ničemu nerozumím, tak elektriku Jawy 660 jsem si dal dohromady . Motorka startuje, bliká, svítí, jede. Kdybych pil, asi bych to zapil. Hrnousovi by se to asi moc nelíbilo, kabely jsem udělal raději delší, takže žádnou štábní kulturu to nemá, ale funkční to je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milane super . Čekal jsem to. Reglec na ČZi Yamaze jsem taky měnil.
Naposledy editováno 17.09.2021 14:46:31
4 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Eště že mám ušetřený hrnec světla z třindy, takže reflektor snáď skompletuju s polsků parabolů Wesem.
Ináč - měli sme a aj máme vehikle s všelijakýma lampičkama, aj opravdu moderníma, ale v provozu sů (asi) nejlepší hranaté obyčejné světýlka a la Avia a nebo Luboš...
Ony ty moderní lampy svítijů jak sviňa, né že né, ale to, že ty hranaté majů velků svítící plochu tlumeného světla (páč sů hranaté) se mě zdá byt pro oko při přepínání tlumené-dálkové přijatelnější.
No ale s tema hranáčama by to jaksi dyzajnově moc nesedělo ku současnému trendu aut - ono to musí byt hlavně "hleďavé", aby se to dobře prodávalo, že...
Podobnú kreativitu vídávám aj u koncových světel, kdy obrysovky sů úplně jinde než třebas blinkry s brzdovýma - a nekdy chvilku trvá, než si člověk uvědomí, co se před ním vlastně děje...spíš byly lampy sdružené v jedném bloku, ale teď...
Je to takové divné...provoz hustý jaksviňa a nekdy mě to připadá, jak dyby měli za úkol zredukovat obyyvatelstvo...páč tych nebezpečných chujovin, co vymýšlajů...
Korunu temu nasadil reklamní leták Škody v časopise Automobil, kde je jasně vidět, jak řidič, třímající volant se nesoustředí na silnicu před sebů, ale na displej palubního počítače...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Lehce si každý spočítá kolik se dá ujet s vehiklem za 2,5 s.
Zakázat -hotové.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka: ja myslim, ze by spis lidi meli premyslet.. jestli potrebuji ladit podvozek nebo ambientni podsvetleni kabiny za jizdy nez aby jim to nekdo zakazoval … pak uz nikdo svoji hlavu pouzivat nechce, protoze si lidi zvyknou, ze mysli nekdo za ne - zakaze jim nebezpecny veci, prikaze prospesny veci atd…
Naposledy editováno 17.09.2021 15:50:30
Když vidím, co vyrábíme, jaké patvary světel pro různé automobilky, tak si někdy říkám, proč ....Stačila by normální přední kulatá světla, jako má 1000 MB nebo i moje 120, dozadu normální souměrný tvar a bylo by to. Dělám v tom třetí rok, ale častokrát nepoznám, jedná-li se o parabolu přední či zadní. U světel se dyzajnéři vyřádili....
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Otázka pro experty: koupil jsem nový kotouč a silně dře o třmen. Už je ohlý (jen jsem ovzdušnil brzdu). Ten kotouč ale nemá žádnou vůli, tak se ptám jak je uchycený. Já to mám přes šroubky, ty unašeče a pod tím měděné podložky. Má to tak být? Nebo jen šroubky s unašeči?
Naposledy editováno 17.09.2021 22:17:09
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Naposledy editováno 18.09.2021 08:19:21
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
a podívej se podýl kotouče jestli to nemáš opravdu natlačený někam do strany na jeden třmen, i když je plovoucí, tak musí bejt cca ve středu. Pak promysli kam se to posune, když vyndáš ty měděný podložky. Plus na jawě je plovoucí opravdu navolno, se znatelnou vůlí do stran
Milan1963 píše: mochr> Model Jawy 21 mám. To, že existuje i Mustang, jsem nevěděl.
Zrovna jsem se vrátil z okres. města. Jel jsem na Jawě 21, jede přímo skvěle. Horší je Jawa 20 - nechodí. Vyměnil jsem všechno možné, jiskru dává, palivo teče, ale nechytne. Pionýry mám rád, ale občas z nich mám divný pocit...zvlášt' když člověk stráví 4 hodiny laděním, opravami - a ono nic...
Mustang - stržený startovací segment- kvůli tomu se musí půlit motor...u péráka se mi to stalo také, tak jsem shodil levé víko, segment vyměnil a jezdí se dál, jak jednoduché. Proč to Slováci dělali zbytečně složitě nevím.
Oni to nedělali složitě... Oni si to naopak poněkud zjednodušili a tím se zmíněná sestava posunula o přepážku dál a proto se musí půlit...
Dan250 píše: Na Jawu 50 se už jen chodím koukat a to jen z úctyhodné vzdálenosti .
Já jsem se jí zbavil, protože to je líná veš a kvičí to jak když zařezáváš sele... A pak mi to tchán, svým darem překazil, kdy mi věnoval místo fíka věc, ještě podstatně horší a to jest Jawetta....
PetrL3 píše: callowsick> nevím, jestli sem první, kdo ti píše, ale na ty nový fotce v profilu vypadáš jako erbošák (jestli to nejsi přímo ty - YouTube kanál erbos )
Erbošák bude dobrej detektiv... Za poměrně krátký čas nashromáždit ucelenou sbírku asi všech nenormálních Felicií a ještě v celkem slušných stavech, tomu musel věnovat hodně času...
Koudy01 píše: SkotyCZ> Tak na tu STK uz bych nejel. I v covidu nejprisnejsim, kdy nikdo z auta nemohl za vrata, si motorku tlacit, stavel na stojan, poustel svetla atd. sam majitel. Technik se ji ani nedotkl.
Ty pravidla neurčuješ... A to že se kolem toho nesmíš motat je od začátku korony běžná věc a už se to asi nezmění... Tady to funguje tak, že dojedeš na stk, postavíš auto na vyznačený flek s papírama na sedačce spolujezdce a buď si můžeš sednout do čekárny k televizi a nebo jít na hodinu do prdele... Po návratu stojí na jiném fleku wergl po kontrole a papíry s klíčema si vyzvedneš v okýnku...
SkotyCZ píše: Jo a všichni museli stát venku. Čekalo tam pár lidí a nikdo nemohl dovnitř, tak asi běžná praxe.
No spravím to a uvidím. Jestli mě znovu natáhnou tak jedu jinam.
Dát olej z řetězu za vážnou závadu mi připadá fakt úlet.
Tak chcát z toho nikde nic nemá.... Byť je to na českých werglech pro jejich konstrukční vady poněkud nemožné a oni to ví, tak oceňují snahu. Když to přejedeš hadrem aby to nebylo zechcané, tak budou spokojení. Vysleplá světla a blinkdy jsou známá věc, že se netolerují, to jsi trochu podcenil též, světla a brzdy musí být 100% OK, přes to nejede vlak... Pokud ti to dali na měsíc, tak jde o hovno... Můžeš normálně jet, poměníš nebo zrenovuješ (jsou na to dneska pěkné sady za pár stovek) utřeš mastné blíkance a bude klid...
Jen nechápu, proč když už jsi se jal mazat řetěz, proč jsi to dělal olejem, když jsou dneska pěkná, nestékavá a poměrně dlouho stabilní mazadla ve spreji.... Která jsou super mmj. i na vačku kladívek...
SkotyCZ píše: Kalasnikov> měl jsem to utřít, jen mi to nedošlo. Prostě jsem jel hnedka z garáže na STK a vůbec mě nenapadlo, že to bude tak chcát. Více mě překvapily ty blinkry.
Však ty sklíčka stojí 65,- kus. Dokoupím a jedu zas. Snad to vyjde a nenajdou nějakou další "vážnou závadu"
Na opakované se budou zajímat pouze o to, co bylo problém minule... Nebudou se zdržovat celou další kontrolou a díky tomu je za opakovačku nižší cena... Bude je zajímat jen ten olej a blinkry, byť is podle čísla rámu samozřejmě ověří, že je to tentýž wergl......
Milan1963 píše: Koudy01> Pracuju ve fabrice, kde děláme paraboly autosvětel. To lesklé není chrom. Je to hliník, který se za velmi vysoké teploty napařuje na plast. Vypadá potom jako chrom. Kdyby to byl opravdu chrom, vyšší teplota by mu tolik nemusela vadit. Hliník po čase vlivem vypálení zmatní.
Souhlasím ale se Zdenálem. Plast není dobrý. Popularu je přes 80 let, má původní kovové paraboly, které jsou opravdu chromované a skla. Svítí stále dobře. Žádné vypálení, oslepnutí, nic.
No takhle... Ty plastové paraboly mají i výhody a to to, že jdou natvarovat libovolně skutečně dokonale a světla mají super výkon a rozvržení světla po silnici i s obyčejnou H4... Pak jde samozřejmě i o design... Životnost je podle toho jak se auto "skladuje". Pokud venku trvale na slunci, tak deset let pokud ne, tak patnáct...
A ty plechové paraboly také nejsou bez chyby... Sklo je sice sklo, o tom není diskuse... Ale plechové paraboly vesele slepnou úplně stejně jako plastové, co já už jich viděl zašedlých a i shnilých...
Prodělal jsem pokusy o leštění světel na Toyotě, po aplikaci dobré, ale po dvou letech by se to muselo dělat znovu a na technické měli kecy, že to kurví rozhraní světla... Když jsem koukal do toho regloskopu, tak je to pravda... Místo jasné roviny to dělá takovou rozmatlanou kouli... Tak jsem se na to vysral, koupil jsem světla nová... Stojí ve slušné replice na běžné wergly +- dva tisíce a za těch deset let, než vyslepnou ty nové, bude mít auto po páté objetou zeměkouli a kovomorkou napadený skelet, takže třetích se asi nedočká.... A bylo hned poznat jak to svítí jak kráva. Schválně jsem si vyměnil jedno a pustil to na zeď a bylo to vidět na první pohled, jak to má a nemá být....
Jirka4137 píše: Zdenalbenal> Pravda pravdoucí. Do kamene vytesat. strůjce společně s těma co zavadí dotekové displeje a digi tachometry zavřít do hladomorny.
Milane super . Čekal jsem to. Reglec na ČZi Yamaze jsem taky měnil.
No já mám ty moderní píčovinky do ruky a internet v kapse rád... Ale jako jedinou možnost ovládání základních komfortních funkcí automobilu je to prostě overkill...
Jedeš... Je ti hitz, nebo zima... Sáhneš po čudlu a otočíš s ním, aniž bys musel uhnou očima z asfaltu... U dotykových zařízení ta haptická odezva není, na to se prostě podívat musíš, protože to nenahmatáš, že na teplo je ten čudlík vpravo před kvaltpákou...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |